Dank je wel!! waar ben je bang voor? dat de urine niet donker genoeg is of dat je niet zwanger bent? kan het gevoel erg goed voorstellen maar test toch maar...dan weet je het zeker!! Hoop natuurlijk gewoon dat 2 streepjes zijn, mooi roze....
@deb: hier ook hoor, ik heb het er gewoon niet over en juist daardoor is hij wat meer geïnteresseerd dus..
hier heb ik het er ook niet teveel over.. gewoon verleiden als het nodig is.. hou alle signalen goed in de gaten (stand bm, soort afscheiding) en die dagen extra verleiden... de andere dagen iets minder, maar voldoende om een vroeg/laat eitje op te vangen
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 47 Meiden, ben vanmiddag ongi geworden, heb mezelf rood gemaakt! Op naar de 4e ronde.
Bang dat ie negatief is heb net getest urine was idd licht en heb schaduw streep dat ik twijfel of ie er wel zit of niet. ik wacht tot woensdag ochtend dan test ik weer. even temp in de gaten houden ook. en morgen is nod volgens langste cyclus
Hey meiden, zo eerst ff reageren hoor hahaha. @ Mupkuh: Een gezond leven wil zeker niets zeggen meid... Ik ben 2,5 jaar bezig geweest en ben (afgezien van de HMS) gezond... @ Jannie: ooooooow heerlijk zeg, dat je lekker door kon slapen . @ Moi: hoe is het nu met je? Al beetje van de beroerdheid af? Of heb je er de hele dag last van? Nog geslaagd voor een nieuwe BH? @ Meiski: ja er word nogal wat gekletst hier he? Is het gelukt met de monteur? Ik duim voor je hoor meid, dat het gelukt is nu. Ja een bloedneus bloed altijd enorm... erg he? @ Baby Boom: Oow meid, spannend zeg... Ik hoop dat er nog steeds geen bloed te bekennen is... Wat vaag zeg van die test... Ben benieuwd naar je volgende test... @ Knorretje: balen meid... Op naar de volgende ronde... Dikke knuffel meid. @ Jodeli: temperaturen in je kont is en blijft het betrouwbaarst... Maar het klopt wel dat je al heel vroeg klachten/symptomen kunt hebben... Maar al 2 jaar serieuzer bezig... En nog niet bij de huisarts aangeklopt? Ow haha, lees net dat je naar de HA gaat als het deze ronde niet raak is... @ Poohbeer: ik denk dat dat wel een eisprong had kunnen zijn...Oooooow wat goed. Veel plezier met klussen meid!!! @ Ninja: ow bij jou zijn sommige testen ook enorm ingedroogd dat je de streepjes niet meer ziet... @ Linda: lekker zeg... klokje rond geslapen . Heeeeeeerlijk . @ Nicole: voor jou duim ik ook hoor.. Spannend allemaal weer. @ Deb: ow meid, dat is wel vervelend zeg, dat je er niet met hem over kan praten...Maar inderdaad, gelukkig kun je hier wel je verhaal kwijt. Wij "luisteren" wel naar je hoor. *dikke knuffel* Hier praten we er ook niet al te veel over, maar hij is verder wel geïnteresseerd in het zoeken naar het ei enzo... Kijkt ook steeds met me mee als de ovulatietest gedaan is enzo... @ Skaya: balen meid. Succes in de volgende ronde. Hier vanmiddag de HA nog even gebeld en de assistente gesproken. Ik had vanmiddag namelijk ineens wel een duidelijke streep (maar nog niet positief zeg maar. (heb er nu wel een foto van kunnen maken). Toen ik thuis kwam nog een keer een testje gedaan en daar stond ineens helemaal niets meer. Dus daarop met de assistente gesproken wat nu het beste was om te doen en zij raadde mij aan om toch maar verder te gaan met de Provera en dan de menstruatie af te wachten en vanaf dan te gaan temperaturen en dan vanaf dag 11 te gaan testen... Ik ben dus weer begonnen met de Provera. Maar vanaf morgen neem ik hem bij het middageten (dan weet ik zeker dat hij erin blijft...) Ik heb een maagbandje en heb met het avondeten af en toe wat moeite (ligt eraan wat we eten) en dan kan het zijn dat ik boven de pot hang. Heb er nu ook moeite mee om het binnen te houden... Ik houd het zo lang mogelijk binnen, zodat het opgenomen kan worden in mijn lichaam... Vandaag wel heerlijk gewerkt. De tijd was zo voorbij hahaha. J.oshua is nogal vervelend op dit moment. Maar als je naar hem kijkt zie je ook dat hij niet lekker is, dus ik weet niet zo goed. Zometeen gaat hij lekker naar bed (eerst puffen) en dan ook even temperaturen maar weer. Hij voelde toen we hem van het kdv ophaalden ook weer warm aan dus... Ow ja... hier de foto van mijn testjes van de afgelopen dagen...
@Knorretje: He bah meid, succes volgende ronde. @baby Boom: hihi jij durft idd. Hoop t zo voor je meid. Jij maakt t idd erg spannend. @Linda: dan zul je t nodig gehad hebben die slaap. Vriend heeft zaterdag/zondag de klok rond geslapen. En lul maar tegen ons aan hoor, vinden wij niet erg. @Poohbeer: klussen meid, succes. @nicole: spannend meid, hoop dat je gevoel goed zit. @Deb: spui maar hier hoor, doet vaak goed. @Skaya: Balen meid, Stomme rode duivels. Succes volgende ronde. @mvj: hoop voor je dat je t binnen kan houden. Veel succes he meid. Beterschap met J. Zo mijn haartjes zijn weer geverfd. Violet, ben er helemaal blij mee. En de emo muts kon dr mond niet houden en heeft tijdens t wachten voor t uitspoelen even een subtiele hint gegeven van waar we mee bezig zijn....zei dat ik gister miss wel voor de laatste x op t wakeboard heb gestaan. Zei gelijk: wat??? Is dit denk wat ik denk? Haha, nee zei dat we nu een half jaar bezig zijn. Ze kreeg gewoon kippenvel en zat nu al bijna te janken alleen al om t feit dat ik t vertelde dat we bezig waren. Zei ze, nou dat wordt wat wanneer je zegt dat t raak is. T was fijn om t haar te vertellen.
ik snap er niks van.. daastraks positieve ovutest en nu nog 1 gedaan en een heel heel heel licht streepje kan het zijn dat ik gistere men eisprong heb gehad en nu negatief test?
@ Jeskejes: ik heb een half uur kunnen wachten en toen kwam mijn eten er toch uit. Maar toen was de Provera gelukkig al wel opgenomen . Gelukkig heeft J.oshua geen koorts . Hij ligt nu op bed. Oooow cool, violet. Dat is wel fijn dan idd he? Heb je in iedergeval toch iemand om erover te praten... @ Poohbeer: ja dat kan zeer zeker... zo, mijn eten is er helaas toch weer uitgekomen... Gelukkig is de Provera al wel opgenomen voordat het eruit kwam... Bruine bonen vond mijn maag dus toch niet zo'n goed idee... zoon ligt lekker op bed nu, al is hij nog niet helemaal stil...maargoed, hij rust toch whahaha.
He He eindelijk... Internet & TV doen het weer.. meteen maar even goed testen door hier even te koekeloeren Gelukkig niet zoveel pagina's als gewend om door te lezen!! Vind het trouwens knap van de mensen die elke keer zoveel antwoorden geven op de berichten. Ik had me voorgenomen om dat ook te gaan doen, was ook begonnen vanmorgen maar toen ik dacht: pff zoveel pagina's en alles wat ik wilde zeggen werd al gezegd haha!! @ Pooh beer, heb je goed geklust van het weekend?? Dan zit het met je eisprong ook wel goed toch Zoo moet eerlijk bekennen dat ik 2 zwangerschapstesten in huis heb gehaald haha, mocht ik niet ongesteld worden (7/8 mei) kan ik gelijk testen want heb nog steeds heel erg het gevoel dat het de 1e ronde al gelukt is. Voel dingetjes die ik vorige maanden (ben vorig jaar gestopt met de pil) niet heb gehad dus ben benieuwd
Jaa dat zou zeker zo zijn maar weet niet of ik het gelijk ga vertellen als het echt zo is haha, kan nog van alles fout gaan enzo.. maarja denk dat mijn moeder erg blij zou zijn met dit nieuws, ze weet niet dat we bezig zijn hihi.........
Ja is een lastige keuze dan idd. Bij de zwangerschap van J.oshua heb ik een weekje gewacht en hebben we het onze ouders op mijn moeders 50e verjaardag verteld. Ik was toen pas 5 weken en 1 dag zwanger, maar wilden graag het mooiste cadeau geven die we haar konden geven. (schoonouders eerst verteld bij ons thuis) Ze wisten namelijk dat wij al enorm lang bezig waren, dus toen al heel vroeg verteld
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 Aantal: 48
Haha ik denk ook wel dat als het 'echt' zo is, ik het ook niet voor me kan houden.. Ze wonen hier vlakbij en ik sport elke donderdag met me mams dus die zal het wel merken Ach ja.. heel gek maar soms komt er een gevoel van: stel je niet aan, je bent niet zwanger maar tegelijk komt er weer een steekje/pijntje gevoel van dat ik het wel ben... Moeilijk hoor!
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) Krihee Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) MupKUH, ronde 3, 2e kindje Skaya (3e ronde, 1e kindje) 4. 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 Niekk(4e ronde, 3e kindje) Dijkim (1e ronde, 2e kindje) 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) Evira, (3e ronde, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) Maia (1e ronde na MK, 2e kindje) Quila (9de ronde, 1ste Kindje) Meiski (1e ronde, 1e kindje) Senna1985 (2e ronde, 4e kindje) Jodeli (1e ronde, 1e kindje) 9. GFH (4e ronde, 1e kindje) Brotherbear (1e ronde, 1e kindje) 10. Afrola (1e ronde, 2e kindje) Poohbeer (1e ronde, 1e kindje) Les (4e ronde, 2e kindje) 11. Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje) Linda250388(2e ronde,1e kindje) Nicole84 1e ronde, 2e kindje Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje 12. 13. Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje) Ninja2 (1e ronde, 2e kindje) 14. Beccy(3e ronde, 1e kindje) jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje) 15. Posh84 (5e ronde, 1e kindje) Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk) Marassie 2e ronde, 1e kindje ) Datumloos: Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera) Aantal: 48 Aantal: 1 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven
Kan me voorstellen dat je het moeilijk vind. Helaas is de enige manier om erachter te komen afwachten...
Jep I know dus dat gaan we maar doen en als het niet zo is dan niet.. we zijn net begonnen.... Thanks voor je berichten...