Jeskejes Thank Maar hij heeft doorgeslapen hoor! half 7 was hij wakker van een poepluier.. Gisternacht was een eenmalige actie dat hij wakker was geworden 's nachts.. Ben helemaal blij zijn allebei een stuk vrolijker nu we normaal kunnen slapen.. Vanavond komt man weer thuis (met een beetje geluk vanmiddag al) dus mijn weekend kan beginnen.. Rittjuh herkenbaar Ik probeer het deze maand ook.. Lees wel trouw mee, maar reageren wat minder.. hopelijk wordt het deze maand dan wat makkelijker.. Moise jij ook al ronde 6.. Wachten begint idd steeds langer te worden.. Moet zeggen dat de hoop ook wel elke maand minder wordt hier.. weet niet waarom, maar ben nu beter voorbereid op een witte test al is de teleurstelling wel enorm.. Nu even douchen en aankleden.. Dan in huis bezig, dan hoef ik dit weekend niet zo veel te doen.. En dan maar heel hard hopen dat man deze week op tijd thuis is
Ja, had liever gehad dat het al raak was geweest. Maar helaas, dat is niet te sturen Het schijnt heel normaal te zijn als je tussen een half jaar en een jaar zwanger wordt. Dus probeer maar in mn hoofd te houden dat het nog makkelijk kan. Denk dat ik me echt zorgen ga maken als ik ronde 12 gepasseerd ben. Gelukkig duurt dat nog even Hopelijk wordt mei gewoon een roze maand voor iedereen
goedemorgen meiden jeetje he wat kunnen jullie kletsen zeg moest gewoon 5 pagina's lezen,maar heb weinig meer onthouden sorry. las wel dat iemand tante word....ik namelijk ook voor de 1e keer me zusje is nu ruim 10 weekjes zwanger van haar 1e.ze heeft er 3.5 jaar overgedaan.ben zoooo super blij voor ze. en idd jeff dunham is echt geweldig vind hem zo leuk vooral achmed en Bubba J lig ook helemaal in een deuk en hij is echt goed.
Dank je wel meiden! Jullie zijn alweer flink aan het kletsen hier. Ik ben er denk ik even wat minder. Heb weer een druk weekend vol feest voor de boeg
@ Semmy: Gefeliciteerd! Leuk dat je tante wordt! Zit er hier nog niet in haha. Moet mn zusje eerst een lover vinden
zoooo, met een beetje mazzel haalt de oom van mn man hem op.. Dus met veeeel geluk hoef ik de deur niet meer uit Lenn heeft lekker lang gedouched na een middag buiten spelen en kon geen pap meer zeggen toen hij op bedje lag.. ik duik voor de tv Xfactor kijken Semmy wat leuk dat je tante wordt! Hier zit dat er ook nog niet in.. Zus woont al wel een tijd samen, dus nog even afwachten. Andere zusje is net 18 en vrijgezel.. Druk met school, werk en stage dus dat zit er voorlopig nog niet in.. Alle hoop voor een tweede kleinkind ligt dus bij ons
Het is rustig hier Zie wel dat de eerste alweer bijna aan de klus mogen Ik ga vanaf dag 10/11 weer beginnen met ovutesten. Dus dat is over een week ongeveer. Het nadeel is alleen dat ik mijn eisprong heb rond de datum dat ik onderzoeken heb in het zhs. Maar komt vast goed
Goedemorgen, @ Jeff Dunham: GEWELDIG!!! @ Weekend: Wat een zon alweer!!! Dat wordt genieten!!! Ik wens iedereen een superfijn weekend toe met heel veel zon... En voor de klussers: Have fun!!!
Mag ik mij aanmelden????????????????????????? 6 Mei is mijn NOD! EN NU GA IK WEER VOOR EEN POSITEST! Zwanger worden kan ik, nu weer worden en blijven deal????
Hallo meiden, Mag ik me (helaas) ook aanmelden? Mijn nod is 7 mei... Vandaag ongi geworden, dus op naar een mooi nieuw eitje.
Een positief puntje, ik kan weer gezelllig verder kletsen met Moi, Rittjuh, Mupke, Jeskejes, Hannah, Roosje en Roeltje
NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011 1. Naliey (ronde 42, 1ste kindje) Baby Boom (ronde 10, 3de kindje) Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje) MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's) Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje) Roeltje (ronde 6, 2e kindje) 2. Deb27 (ronde 7, 1ste kindje) Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje) Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje) Semmy26 (ronde 2, 2e kindje) 3. Mendy (ronde 10, 1ste kindje) 4. MupKUH, ronde 3, 2e kindje 5. Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje) 6. Moi78 7. MiniM (ronde 5, 1e kindje) 8. Rittjuh (ronde 6, 1e kindje) Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje) Minnie85 Jeskejes (ronde 6, 1e kindje) 9. 10. 11. 12. 13. 14. Skaya (3e ronde, 1e kindje) 15. Datumloos: Moisie Aantal: 21 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, 1 Cyclus van slag, .. Niets doorgeeven Moi en mezelf toegevoegd
MiniM heee wat doe jij nou hier!! Dat was niet de afspraak We gaan er weer voor meid.. Nieuwe ronde, nieuwe kansen (praat zichzelf moed in) Moi Toch ongesteld geworden? Op naar een plakbeeb voor jou! Het is je zo gegund! (de rest ook wel hoor, maar toch)
Jeskejes veel plezier vanavond!! ben benieuwd naar je verslag vanmorgen op de fiets naar de eendjes gegaan met een zak brood die mn man van boord mee had genomen.. Daar nog even buiten gespeeld en broodjes gegeten.. Had man naar de supermarkt gestuurd om lekkere broodjes te halen Straks gaat Lenn nog even naar bed en de rest van de dag zullen we wel met de buren buiten zitten denk ik.. Fijne dag allemaal!
Tja Roeltje, ik kon jullie denk ik niet missen? Dus nu deze keer allemaal op roze oke? Fijne dag allemaal!