@MvJ: hoop dat je snel ongi word en daarna snel op roze meid! @Moi; je testjes zien er goed uit! Bij mij worden ze ook steeds donkerder. @Meiski: spannende dagen, ik ga duimen! @ Judith: welkom!!!
Aah geweldig!! Dat is pas echt leuk als het nu al helemaal welkom is en vervend wordt Ik denk dat me schoonouders ook helemaal gaan huilen maar van mijn ouders weet ik het zo net nog niet.. ze hebben denk liever eerst me zus zwanger hahaha maarja die schiet niet op!! Ga er niet op wachten hoor ......
@ MiniM: dat hoop ik ook meid... @ Meiski: niet? Ga je daar niet op wachten? Kinderachtig hoor Whahahaha
@all ja ik vertel het hem zometeen, de hond gaat straks uit, en dan loop ik ff met hem mee... ik zie trouwens dat ik op vrijdag de 13e ben uitgerekend
Wat leuk moi en mini ik raak gwn btje ontroerd, wil zo graag dat de mijne ook woensdag positief is Dit word eerste kindje voor hem dan, en denk dat zijn moeder ook hartstikke blij zal zijn want ze vroeg al 2 maanden terug wanneer hij haar een kleinkind zou schenken. Maia zullen we woensdag samen testen?
dat vind ie wel leuk hoor...... vanmiddag waren mama en ik de was op hangen, en toen zei ze, ja, dit mag je nu nog wel, maar als je je echo hebt gehad niet meer hoor, dan doe je rustiger aan hoor
baby boom, je test gewoon ff woensdag... enne dat koffie drinken doen we ook gewoon zo hoor, alleen drink ik thee, want de koffie smaakt me niet momenteel
Ok dat lijkt me echt leuk Moi en ik ga gewoon gezellig met je aan de thee , vind ik ook erg lekker koekje erbij kan nooit kwaad he hihihi
Dames ik gaat jullie verlaten... ga heerlijk naar mijn bed want me ogen vallen dicht en gaan ondertussen scheel staan van naar de laptop kijken..... Fijne avond allemaal.... Slaap lekker en tot morgen denk weer
Lieve meiden, ik weet het, het is vroeg, maar ik ga mijn bedje opzoeken... Ben gesloopt na vandaag en voel me ook niet helemaal goed. Ben de hele avond al aan het spugen (eten ging niet goed, ivm maagbandje en maag vond de bruine bonen dus niet zo'n goed idee en vond het nodig om alles vast te laten zitten nu)... Ik hoop dat ik wel een beetje kan slapen... Slaap lekker allemaal en tot morgen he?