NOD 1-15 mei 2011

Discussion in 'NOD forum' started by knorretje84, Mar 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

haha.. baal ik ff dat ik woensdag niet mag testen..;)

2. Maia

Maia Niet meer actief

@MvJ: helemaal niet ego, helemaal begrijpelijk. Ik hoop het ook voor je!

@miniM: leuke reactie :) heerlijk!!!

@vertellen: ik heb het bij beide zwangerschappen ook heel vroeg verteld en zal het in de toekomst weer doen. Ik vond dat heel fijn toen ik m'n miskraam kreeg, kon het er tenminste over hebben.

3. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Dames ego berichten mogen hier hoor. Kun je t tenminste ff van je af schrijven.

Voel me zo veel rustiger dan vorige maand. Voel niks, zie niks, denk niks. Eigenlijk heerlijk. Hehe eindelijk maak ik me niet gek. (nog niet;) )

Welterusten ik ga ook mijn bed opzoeken. Morgen een dagje bij de baby's werken. Ben benieuwd.

4. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Goed nieuws Jeskejes!!

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik ook ;)

net tegen paps verteld... zeg paps ik moet je wat vertellen.... ik ben weer zwanger :) zegt ie: Ben je nu weer echt zwanger??? dit keer gaat het goed hoor :) zo bezorgd was ie ineens, en normaal als we afsluitien dan vind ie alles vervelend om te doen enu ging ie de afwasmachine doen hhiihi!

nu lekker afsluiten en naar bed!

6. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

Sep 2, 2010
    2,361
    0
    0
    Rotterdam
    aaaahw dat is echt fijn Moi, ben echt super blij voor je :D
    slaaplekker meid

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    4,213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Trusten meissie!!!

En Trusten aan de rest ook natuurlijk!

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

Feb 1, 2011
    8,580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen deze morgen.

@Moi: ah wat lief van je pa. Die vaders ook altijd he:)
    @Brotherbear: Zie dat jij ook over 5 dagen mag testen. Weet jij al wanneer je dat gaat doen? Ik ben er nog niet over uit.

9. GFH

GFH Fanatiek lid

Dec 27, 2010
    3,539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Goedemorgen meiden!

10. miniM

miniM Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,592
    0
    0
    Goedemorgen,
    Leuk Moi!

Hier alles oke. Voel me alleen s morgens een beetje gammel dus doe wat extra suiker in mn thee, dan komt t wel goed!

Ik was toch zo gevallen met Koninginnedag... en had pijn aan mn rib. Dat was gsiter al wat minder maar gisteravond leek wel of er iets in schoot en nu heb ik erge pijn aan mn rib. Kan niet eens bukken... Ga toch maar ff langs de dokter denk ik...

Fijne dag allemaal!

11. Goedemorgen dames.

@moi78 wat een leuke reactie van je vader :D

Hier is mijn temp gezakt :(

12. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen!

@moi: wat een lieve reactie van je vader

@miniM: he bah, dat klinkt niet echt prettig zo.

nou ik ga vandaag werken. blijf ongi gevoel houden dus ik wacht gewoon rustig af. Als ik do nog niet ongi ben ga ik testen, dan is m'n kortste cyclus nod.

13. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

Aug 23, 2006
    7,212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Goedenmorgen meiden,

@ Maia: dankjewel meid...Spannend hoor meid... Ik duim voor je...

@ Jeskejes: dankjewel meid. Ow wat lijkt me dat heerlijk om je er niet gek om te maken zeg...

@ Moi: Hahaha, wat een lieve reactie van je vader zeg!!! En wat lief dat hij nu ineens de vaatwasser wel ging doen hahaha.

@ MiniM: gelukkig helpt extra suiker in de thee meid :D. Het lijkt mij inderdaad wel verstandig als je even naar de huisarts gaat meid.

@ Senna: ow jeetje meid, wat balen... en gisteren was hij weer wat omhoog. Ow lieverd? Wil je bij de Pendel gewoon Patricia neerzetten? Ik krijg nu ineens allemaal aanvragen om te pendelen, terwijl ik helemaal niet pendel voor ZP hahaha.

Hier een beetje een rotnacht achter de rug. Een onrustige J.oshua en een eigen maag die nog steeds niet in orde is na het avond eten van gisteravond. Het is echt niet goed gevallen. Het wil er nog steeds niet goed doorheen. Kan nu ook niet eten, nou ja dan maar niet, heb al wel ietsje gedronken, hopen dat dat erin blijft.
    Ook ben ik opgestaan met een flinke koppijn, maar kan ook niets innemen, want dat blijft er toch niet in...

Zo de kleine man maar naar het kdv brengen en dan zelf naar het werk... weer een druk dagje voor de boeg...

14. oke dan sorry ahahahha

15. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    goedemorgen meiden!

jeetje alweer zo veel geschreven!
    heb niet alles gelezen, zit op me werk, dus kan moeilijk een uur besteden aan het lezen van een forum! hahahahha

maar goed. hoop dat ik weer snel op de hoogte ben!
    had gister avond na een drukke dag, giga rugpijn (onderin) en steken in mijn buik.! heel opgeblazen! kon wel gewoon naar de wc maar de pijn ging niet weg.
    nu nog steeds een beetje maar niet erg meer! moet pas over 7 dagen ongi worden! maar het is wel een ongi pijn gevoel maar dan 3x zo erg!.

nou meiden,
    @work. dus ik ga wat doen. maar blijf online op het forum hoor! anders mis ik weer zoveel!

16. les

les Fanatiek lid

Oct 8, 2008
    1,077
    0
    0
    officemanager
    gelderland
    @senna,. wanneer kan/ga je testen?

17. mijn nod is 8 mei

18. Meiski

Meiski Bekend lid

Mar 11, 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Goedemorgen allemaal :D

Wat een lieve reactie van je vader Moi :)... doet je toch goed he! :)

@MvJ aka Patricia :p: wat vervelend dat je beroerd bent geweest :( hoop dat je je weer ietsje beter voelt...........

Nog mensen die vandaag gaan testen????

Zit weer heerlijk op me werk.. ben vannacht wel 20x wakker geworden om vervolgens gelijk weer op me andere zij in slaap te vallen. Heb vanmorgen meerdere keren moeten kokhalzen en heb echt draaierig gevoel in me buik, net alsof het druk aan het werk is maarja misschien heb ik wel gewoon verkeerd geademd ofzo :) Me borsten zijn daarintegen iets minder pijnlijk geworden... Ach we zien het wel... :D

Ik blijf online om (hopelijk) de roze testers te volgen hihi

19. Anisa

Anisa Lid

Apr 25, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag is mijn NOD, vanmorgen getest...negatief maar ook nog niet ongesteld. Ik ga om het half uur naar de wc om te kijken of ik iets zie, het wachten valt me zwaar.. Op de een of andere manier blijf ik ergens toch hoop houden dat ik alsnog zwanger ben...heb pijnlijke tepels (heb ik normaal nooit) en heb af en toe rare krampjes in mn buik/maag (anders dan ms krampen)..

Morgenochtend weer testen als ik nog niet ongesteld ben...

Nog anderen die vandaag getest hebben/gaan testen???

Ik duim voor jullie!

20. Anisa

Anisa Lid

Apr 25, 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan me trouwens totaal niet concentreren op mn werk :x

Share This Page