Haaaaaaaalloooo! Tuurlijk klets ik nog even mee, mijn NOD is nog niet geweest Nee hoor, ik hou jullie in de gaten, en dan gaan jullie mee naar januari mammas!
Ja lijkt me leuk om mee te gaan naar de januari 2012 mama's. Eerst maar eens posi test in handen krijgen.
Ik ga morgen testen!! wie test met mij mee? Ik voel me echt down, ben zo bang dat ik weer telleurgesteld word. wou dat de dag al voorbij was want kan nu natuurlijk nog elk moment on worden (hopen van niet) na 10 rondes lijkt het gwn onwerkelijk
Hey meiden, @ Senna: dankjewel lieverd . Hoe was het gesprek met de gyn? @ Les: hahaha ja gaat hard hier he? Ik ben nu wel weer ff bezig voor ik op iedereen gereageerd heb... Hoe voel je je nu? @ Meiski: whahaha aka Patricia, hoe kom je erop. Ik voel me wel ietsje beter, heb vanmiddag kunnen eten en drinken, maar nu is het weer drama... Ben bang dat ik binnenkort wel weer naar Belgiƫ moet... Hoe is het nu met jou? @ Anisa: Ik duim voor je hoor meid. Geen bloed geeft moed he? Hahahah herkenbaar hoor. Maar komt denk ik deels ook omdat je ermee bezig bent... Hahaha, ja zo gaan ze wel hard idd... misschien toch nu maar even geen een meer kopen dan? @ Escal: jij ook succes he meid? Ow wat goed dat je hcg eruit is nu. Dan weet je idd nu gewoon zeker dat je als je positief test opnieuw zwanger bent. @ Jodeli: ik zou als ik jou was een nieuwe test kopen en hiermee testen whahaha... Een jaar overdatum is denk ik een beetje teveel van het goede Ben je nog bij de praktijk geweest? Zo niet, morgen meteen weer bellen hoor!!! @ Jannie: spannend hoor meid... Ow ik temp gewoon rectaal... @ Dikkelke: balen meid. Succes in de volgende ronde meid! @ Marassie: blaasontsteking. Ivm de medicijnen mag je geen alcohol . Maar aan de andere kant ben ik het ook eens met wat Vlinder zegt. Toen ik zwanger was van J.oshua heb ik ook gedronken. Maar toen wist ik het niet... Veel plezier in iedergeval zaterdag (als het zaterdag is ) @ Moi: whahaha je hormonen zijn niet aardig tegen de rest in huis? Wat doen je hormonen dan? Mijn nieuwsgierigheid is hoog hier nu hahaha. Ooow wat goed!!! En tuurlijk gaat het goed . Als het op een jongen uit zou komen, wat zou de pendel dan doen? Ik heb de mijne idd ook op gevoel gekocht... @ Baby Boom: alles kan nog he? Oow spannend meid, morgen testen . Ik ben benieuwd . Ik duim voor je hoor meid!! @ Dijkim: ik zou persoonlijk wachten tot na mijn NOD... @ SIZ: ik zou persoonlijk afwachten, maar dat is echt mijn persoonlijke mening. @ Brotherbear: je stuurt je naam enz. per PB, dus niet iedereen kan dit zien... @ linda: succes meid, nog even en jij mag ook testen... @Jeskejes: Ja vind het knap van je hoor... Het gaat... tegen de middag kon ik eindelijk wat drinken en heb zelfs een tosti op. Maar rond het avondeten blokkeerde de maag weer een beetje. Dus van mijn eten een soep gemaakt en dat is er gelukkig inbleven. Nu een ijsje aan het eten... Heb nu alleen wel iets of wat last van mijn ontlasting, is weer dun aan het worden. Misschien een bijwerking van de Provera, of mijn menstruatie komt eraan hahaha. Hier wat langer gewerkt dan normaal. Er moesten parkeerkaartjes geprint worden voor de concerten van Marco Borsato, dus dat mocht ik doen. En omdat er nog maar zo'n 2000 gedaan moesten worden heb ik even gewerkt tot 16.30 uur ipv 15.00 uur... En ach, vond het nog wel leuk om te doen ook . Morgen gewoon maar 4 uurtjes werken tot 15.00 uur. Ook ben ik enorm druk opzoek naar oppas op de woensdagen per 1 juni. De oppas die ik nu heb, moet dan op cursus en kan vanaf dan niet meer oppassen. Het is nogal een probleem om oppas te vinden, dus ben nog steeds flink opzoek. Ook op een site gekeken voor oppassers, maar daar moet je betalen om je in te schrijven als zoekende ouder, nou sorry, maar dat vind ik een beetje overdreven... Op het moment voelt mijn maag aardig, dus ga zometeen nog even een glas drinken proberen. Mijn zoon is op het moment compleet overstuur omdat hij moet slapen... dit heeft hij sinds gisteren. Ik weet niet wat dat is... rekken en erbij blijven, of dat hij bang is... heb geen idee... We hebben al een lampje op zijn kamer dus dat kan het niet zijn...
. klachten kan ik het niet noemen, eerst 5 dagen hoofdpijn gehad, steken in me zei. gister vreselijk ongikrampen en pijn in onderrug, maar dan 3x zo erg. en mega veel honger, dat is iets wat me echt opvalt. ben niet zo;n grote eter dus dan valt het extra op! mensen in me omgeving zien het ook! verder eigenlijk niks spannend he! nog 8 daagjes (bijna 7)
dank je wel mamavanJ is idd spannend word er gek van hoop dat je kleine vent snel in slaap dut, is nooit fijn zulke situaties niet voor de mama en ook niet voor het kind.
met mij gaat het beter, wel veel lucht in me buik, en afentoe steken! maar verder wel oke. wel erge hongergevoel. kan wel blijven eten! ahhahahah mvj: ja daar heeft mijn zoontje ook wel eens last van! jeskejes: zo dat heb je even goed gedaan, met op iedereen te gearegen! MOI hoop dat we idd allemaal mee mogen naar januari mama's! ga nog even gtst kijken! fijne avond meiden
@MvJ ik vraag elke keer dat ik pendel wat is ja, wat is nee, wat is jongen, wat is meisje Check mijn album eens, vanmiddag weer getest
Hoi hoi, De spanning loopt wat op bij veel meiden hier geloof ik . Spannend hoor, hopelijk veel roze nieuws. Helaas loopt de spanning hier ook wat op, het is een soort welles nietes spelletje afhankelijk van wat ik voel . Nog een kleine week en dan weet ik waar ik aan toe ben... @ Moi, mooie test, jij hebt echt vroeg kunnen testen, of heb je ook altijd vroeg ei / korte cyclus?
Whah Moi ze worden mooi donker. Superblij voor je. Je maakt t wel moeilijk voor me hoor hihi. Zou ik morgen testje wagen? Ben bang voor teleurstelling. Heb nog 3 dipsticks van z&k en 1 van 2v5
ik heb iets met ronde getallen en zie dat ik nog 7 berichten moet sturen om op 1100 te komen. Kijken of me dat vanavond nog lukt
Hoi dames. sorry dat ik niet ben komen vertellen over de gyn. Nou ineens wil hij wachten wat het gesprek van vorige week op geleverd heeft. Aangezien dat hij daar nog geen bericht van heeft gehad moet ik over 14 dagen bellen. Ik heb werkelijk de ogen uit me kop gejankt. Daarin tegen heb ik vandaag onverwachts de pups opgehaald ipv vrijdag Sorry even een ego brichtje
@ Jeskejes: ja rustig he? Meid qua testen moet je doen, wat goed voor je voelt. Ik persoonlijk zou het pas doen na NOD...Ooow meid, dat moet lukken toch? Nog 6 berichten... @ Les: spannend hoor voor voor jou. Je zou bijna denken dat het raak is he? Vooral omdat je extra eet, terwijl je normaal nooit zoveel eet... Nog ffies wachten meid. Hahaha herkenbaar meid, dat had ik ook, ik kon ook wel blijven eten, ware het niet dat mijn maagbandje wel zei: STOP! hahahaha. Irritant is dat he? Dat ze niet willen slapen. Zal het een fase zijn? @ Baby Boom: ja kan ik me voorstellen dat je er gek van word. Het is ook niet niets... Hij heeft het gelukkig opgegeven. Zou het een fase zijn? De niet-willen-slapen-fase? Vreselijk vind ik het in iedergeval. Gisteravond ook al zo onrustig geslapen. En toen ik om 21.30 uur naar bed ging, was meneer helemaal overstuur (na al geslapen te hebben), dus even getroost en weer neergelegd, maar zodra ik wegliep was het weer huilen en dan echt overstuur huilen. Toen mijn man naar bed ging is hij nog weer even wezen kijken en na ongeveer 20 minuten is J.oshua in slaap gevallen, terwijl mijn man bij hem was. Hij heeft hem over zijn rug heen geaaid, tot hij in slaap viel. @ Moi: ooow zo, ja dan kan het niet missen natuurlijk hahahaha. Oeh meid, die springt eruit zeg!!! Wat een supertest!!!! @ Afrola: spannend hoor meid, voor jou ook dus . @ Senna: ow meid, wat balen zeg. Kan me voorstellen dat je even flink hebt gejankt. Het zit je ook niet mee he? Ik hoop dat je snel uitsluitsel hebt lieverd. @ Maia: ja dat kan niet natuurlijk he? Hahaha grapje... Tot snel meid. Hier slaapt de kleine man eindelijk gelukkig... en heb ook alweer artikel geschreven over het programma "Gepest" dat donderdag op tv komt...