@ Moi: veel plezier meid @ Senna: slaap lekker lieverd @ Jeskejes: welterusten meid. Weer een dag dichter bij je NOD idd... Hier ga ik ook afsluiten. Ben gesloopt na vandaag en afgelopen nacht. Ik hoop dat ik nu wat beter kan slapen en niet constant naar het toilet hoef. Of het nou om te poepen, plassen of overgeven is... Ik hoop dat ik door mag slapen tot 5 uur, want dan komt mijn oppaskindje weer...
Ik ga ook richting bed... Vanochtend pas om tien uur wakker geworden en ik lag ookal om tien uur... Moest even bijtanken! Zal wat worden als ik volgende week naar Barcelona ga met een groep van 50 pubers. Nu nog lekker genieten van vakantie!
Das echt een verslavend spel ja! Mijn vriend heeft het op zn iPhone. Wist niet dat het ook voor de pc bestond. Kan je die gewoon kopen ergens of...?
hallo allemaal, ik ben nieuw hier, ik lees rustig even mee, maar mijn NOD is 13 mei dus wordt spannend dit is de 2e ronde voor ons 2e kindje we hebben al een stoere kerel van ruim 1 1/2 groetjes Anneke
@ mamavanJ die fase heb ik met mijn jongste zoon ook gehad, was echt vermoeiend had toen gelukkig hulp van thuiszorg soort van nanny die bleef bij mij tot hij in slaap was anders had ik het steeds opgegeven en hem gewoon inslaap gesussed @ de hapjes lekker hoor meiden Hier nog steeds niet ongesteld ook geen menstruatie pijn. Op naar de test morgen
Whaah Baby Boom das spannend!!! Zou mooi zijn. Ik heb nog geen pb terug gehad Maar ik heb geduld. Ga nu echt slapen. Slaap lekker allemaal
Haha ja klachten is ok een beetje raar woord, maar wist even niet hoe ik het anders moest noemen Ja bijna 7 daagjes ik ben benieuwd! Hier net weer thuis, ben even naar mn achternicht geweest voor spulletjes van oriflame, geef nml do ochtend een inloop ochtendje! Vriend heeft vanavond de douche opnieuw gekit dus als het goed is, is het lekkage probleem opgelost. Ga nog even verder lezen en dan mn bedje opzoeken Tot morgen!
HEy dames, Jeetjes, dit is gewoon niet meer normaal zoveel als jullie bij elkaar kletsen. 15 pagina's moeten lezen!!!!!!!!!! Dus ga het even algemeen houden. Intussen geen zwangeren bijgekomen, maar lees wel dat het voor sommigen spannende dagen worden. Hier is mijn ongi voorbij. JEUHHHH Nu dus weer op zoek naar mijn eitje. Suc6 meiden en ik neem niet genoegen met rood. alleen met ROZE. xx
Jeske ik weet dat je bij Gimena en Alies in de gaten moet houden wanneer ze pendelen want als je daartussen een pb stuurt word die verwijderd, alleen binnen de tijd de ze aangeven en dan krijg je ook gelijk antw succes ik ga ook slapen slaaplekker meiden
Goedemorgen, baby, ik heb bij alies binnen de tijd gestuurd. Maar ik zie t wel verschijnen hoor. Vind t al super dat ze t willen doen. Fijne dag iedereen.
Leuk he die pendels! Die van Hannah klopt bij mij in ieder geval de maand. De rest is afwachten Test vanmorgen was een stuk donkerder!
GOedemorgen dames. hier is mijn temp gestegen weer wat een gedoe zeg. De pups zijn vanacht niet wakker geweest voor zover ik weet