goedemorgen dames! niks te melden, ik ga niet testen vandaag, ongi is nog steeds weg en de ongipijn die ik de afgelopen week had is ook weggegaan dus ikke niet snappen ik heb besloten gewoon geen testjes te kopen dan kom ik ook niet in de verleiding om te testen hoop dat ik mezelf eraan kan houden hihi
Vanochtend 1 dag na NOD weer getest en weer negatief ! Maar ook nog geen tekenen van ongesteldheid.. Zo verwarrend dit! Mn eisprong was de 21 e..maak ik nog kans of moet ik het maar gewoon accepteren voor deze maand?? Ik voel me btw nog steeds anders dan anders..
NEEEE GRATISSSSSS gewoon googelen op ANGRY BIRDS by SPHINX GRATIS DOWNLOAD dan krijg je een RAR bestand en dat kun je dan openen en uitpakken en dan heb je het spell!
@babyboom, mijne blijft bij jou ook hetzelfde pendelen hoor Enne Gimena en Caruli en Pippo hebben mij goed gependeld Vorige keer hadden Gimena en Caruli mij ook goed gependeld overigens! Hier vanmorgen de eerste keer overgegeven... Gelukkig niets in mijn maag, maar tis wel erg vervelend pffff
hallo dames, zou er iemand voor mij willen pendelen? Of moet ik dat even ergens anders vragen? Wordt gek van mezelf sinds vanochtend. Had gisteren de hele dag lage rugpijn, lees dat meer meiden dat hebben! Werd vanochtend wakker met pijnlijke boobs, maar temp was wel iets gezakt... Heb dus met mijn domme kop weer een test gedaan, dik negatief natuurlijk... waarom doen we dit ons zelf toch steeds aan?? Maar goed, we moeten geduld hebben en dat is niet een sterk punt van mij! Vandaag me maar eens goed bezig houden, dan hoop ik er even niet mee bezig te zijn. knuf voor de meiden die gaan testen en een nog dikkere knuf voor meiden op rood,...
Aaaaahw Moi dat vind ik lief van jou dat je nog even heb gependeld. jij had dit in dec al voorspelt hoe bijzonder terwijl ik al aardig wat foute pendels heb ontvangen. Dikke kus voor jou meid. En dat overgeven op een lege maag lijkt me idd geen pretje :S doet vaak ook best zeer namelijk. hoop dat het de rest van de dag mee zal vallen met de misselijkheid, ik weet dat je het er wel voor over hebt.
hier trouwens weer schaduw lijn. weet niet wanneer ik weer een testje ga wagen Senna als je een pendel wilt van Gimena en Alies moet je het topic in de gaten houden want ze geven op hun topic aan tussen welke tijden ze pendelen alles ervoor of erna word verwijderd suc6 meid, hoop dat je mooie pendels krijgt die hopelijk uit zullen komen
hihihi heb het gezien maar had ze al privé bericht gestuurd. hier gisteravond soort van banden pijn gehad en lage rugpijn vanmorgen.
heb je dat altijd tussen ei en nod? Ik heb namelijk zoveel zwangerschaps verschijnselen voor nod. gevoelige vollere borsten misselijk met vlagen drukkend gevoel in onderbuik en nu heb ik: gevoelige tepels 2de dag af en toe licht trekkerig gevoel bij bepaalde beweging trekken omstreeks eierstokken heb steken in me rug gehad af en toe misselijk. weinig eet lust en heel erg emotioneel ene moment kan ik uitbarsten tot een monster en andere moment kan ik iedereen wel knuffelen. en janken om de kleinste dingen lijk net een kind die als ie zn zin niet krijgt gelijk gaat janken of iets hoort dat ie niet wilt horen hahaha probeer er wel op te letten. En nu nog de mooie test hahahha
ik heb niet zo gauw ergens last van. meestal 2de cycles dag dat ik lage rugpijn heb. maar nou ahahha lijk lolo ferrari wel
Goedemorgen allemaal, Gister niet geweest was film aan het kijken. Redition (ofzoiets ) en die was echt zo mooi Maar goed... @ MvJ: haha ik las in een berichtje naar iemand toe of zij haar pendel kon wijzigen naar Patricia, vandaar @ de mensen die gaan testen: SPANNEND!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat vele een positieve test krijgen. @ Me: heb toch besloten om nog niet te testen, elke avond zegt me gevoel: test nou maar gewoon maar op de een of andere manier durf ik niet ...... Heb nog ruim 4/5 dagen te gaan dus zal sowieso denk wel negatief zijn. Gelukkig zijn me borsten iets minder pijnlijk geworden... Over emotioneel gesproken, zo ben half jankend uitgevallen gister omdat ik de gehakt niet mocht kruiden whaha echt TE erg.. ik stond onder de douche en dacht, nou ga ik daarna even mijn gehakt kruiden (aten wraps). Komt vriendlief binnen, proef je gehakt is, ik heb hem alvast gekruid.. Nou ik werd woest :x en hij liep heel teleurgesteld weg. Aah kon wel janken dat ik het zelf niet mocht doen.... Maar goed, achteraf was het te zout dus smaakte voor geen meter! hahaha........... Krijg steeds meer het gevoel dat ik gewoon ongesteld ga worden.. denk elke keer dat ik iets voel lopen maar dan loop ik naar de toilet en nee hoor, nopes! Zoo mijn ´ego´ bericht is ook weer af Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, ga het vandaag weer helemaal volgen Fijne dag allemaal.. en sorry voor mijn lange bericht...
Goedemorgen! Ik ga even lekker aan de schoonmaak! Ik ben de komende uren wel even zoet! Daarna lekker even de stad in om cadeautje te kopen voor schoonmoeder en mijzelf verwennen! Have fun!
Alleen maar goede signalen. Ik zou er nu nog even heel blij mee zijn Gaaf zeg! Je mag vast over een paar weken al naar de gyn en dan weet je vast al meer
Goedemorgen allemaal!! Vol goede moed had ik bedacht om dit keer echt op iedereen te reageren maar er is weer zoveel gekletst dat ik de puf er niet voor heb...sorry hihi Ben gister gewoon de praktijk binnen gelopen en de vrouw achter de balie wilde de prik niet geven omdat ik dan eigenlijk naar een andere dokter zou moeten.... dus heb maar de smoes gebruikt dat ik er zelf volgende week niet ben haha en omdat ik de spullen bij me had en omdat er hier in de buurt 6 ha op vakantie zijn heeft ze het toch maar gedaan. Kortom... mocht het heel toevallig deze maand raak zijn dan is mijn b12 iig weer aangevuld hihi En tja... over die nieuwe test kopen... probeer mezelf echt in te houden... had echt minder 'klachtjes' maar toen ik gister mijn bh uitdeed schrok ik een beetje...deed zeer en schrok van de donkere kleur en de grootte..... dus begin nu weeeeeeer te twijfelen hihih heb zelfs aan manlief gevraagd of hij wilde kijken of hij verschil zag hihihih Zou eigenlijk morgen willen testen, dan is manlief jarig en heb nog geen cadeautje dus dat zou dan perfect zijn whoehahhaha maar goed... ga proberen mezelf in te houden Heb ook net mijn temp bij ff ingevuld en die zegt dat mijn ei een paar dagen (bijna een week) later is geweest (terwijl ik hem volgens mij wel gevoeld heb) dus dat houd me er ook wel vanaf om te testen..... plus dat ik 2 pendels voor juni heb hahaha Nou lang bericht geworden, sorry!! En ik ga vandaag proberen het hier allemaal in de gaten te houden!
Meiski hoef je geen sorry voor te zeggen, we lezen elkaars belevenissen graag anders zouden we niet hier zijn he. we kunnen niet alleen van ons afschrijven en niet een ander haar verhaal lezen hoop dat je over 4 a 5 dagen een mooie test hebt Marassie heerlijk joh jezelf even verwennen, geniet ervan!
Komt de onzekere chick weer: had vanmorgen tijdens mijn toiletbezoeken (en dat zijn er nog al wat op dit moment haha) allemaal kleine witte vlokjes in me urine... Nu heb ik even gegoogled maar wordt er niet veel wijzer op, kan dit duiden op een eventuele zwangerschap??? Blaasontsteking heb ik nog nooit gehad en ook geen klachten wat duid op een blaasonsteking.. of stel ik me weer aan??
hmmm ik heb ooit eens gelezen dat iemand tijdens haar zwangerschappen (waren er 3) altijd in het begin last had van troebele urine, misschien dat dat het is?? Maar heb verder geen idee eigenlijk, ben ook wel nieuwsgierig...
goede morgen dames hier nog steeds lage rugpijn, en heel moe en veeel honger! hahaha babyboom mooi dat je pendels kloppen! @ de rest succes met wachten ik ook nog 7 daagjes