NOD 1-15 mei 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door knorretje84, 30 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Meiski: Succes met testen! Ik weet niet hoe lang van te voren je niet mag drinken. Kun je anders niet beter wachten met testen tot morgenvroeg? Ochtendurine is het beste om mee te testen.

2. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Ja zat ik ook aan te denken maar toen ging ik google´en en las van veel mensen weer dat ze in de avonden een betere test hebben dan ´s morgens vroeg haha! Moeilijk... hmm misschien dat ik dan toch maar tot morgenochtend wacht :x

@ Marassie: dat is zeker een uitdagende kleur, haha, maar als je mooi bruin bent is dat alleen maar mooi :) Heb je met een halterbikini nooit last van je schouders/nek???

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Meiski je kan ook 1 savonds doen en 1 sochtens :D
    zitten toch 2 in een pak ;)

4. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    hahaha dat is inderdaad waar... maar ik hoop eigenlijk dat ´als´ de test negatief uitvalt ik me ook beter ga voelen qua kwaaltjes.. Ik ben namelijk heel erg bang dat ik me dingen zit aan te praten :). Want nu ik voor mezelf heb besloten om te testen gaat er elke keer een stemmetje, doe nou maar gewoon want het is toch positief.. whaha ik ben denk echt heeeel erg!! :(

5. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahhaha ja die fases heb ik ook gehad , zit me nu nog gek te maken.
    Ik weet gwn bijna zeker dat ik zwanger ben alleen al omdat in die 10 rondes ik nog nooit overtijd ben geweest, en ja dat me mama ging kijken de vage testjes.

maar zodra ik een krampje voel of een btje rug pijn dan denk ik alweer ohw shit het komt.

Dus ga maar lekker testen meid doe em maar vanavond ;)
    ben zelf ook nieuwsgierig hahahha

6. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Jaa ik heb je verhalen gelezen.. ik denk zelf als ik dat zo lees bij jou dat je ook gewoon zwanger bent hoor :) ben even kwijt wat je bij je testjes had??

7. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    hahahha je erg he, ik heb schaduw lijntje wat niet op de foto te zien is
    dus erg frustrerend allemaal grrrrrr

8. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Aaah dat is zeker frustrerend maar een lijntje is een lijntje toch? EN je moeder zegt het EN 2 pendelaars denken het EN je voelt jezelf ook zwanger... wanneer heb je laatste test gedaan?

9. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    vannochtend, ja dat is waar en anders zou die schaduw lijn toch echt omo wit moeten zijn nu want heb 2 dagen terug ook getest of gister weet t niet meer hahaha toen moest ik echt heel erg turen bijna met vergroot glas nu tuur ik een klein btje
    dus het weekend moet ie gewoon zichtbaar zijn voor de foto

Is dit jou 1ste ronde? en heb je al een kindje?

10. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Jaaa pcies.. je bent gewoon ZWANGER meid!!!!!!!! :D:D:D
    Ik hoor hier altijd LIJNTJE = LIJNTJE dus helemaal top, alvast een kleine felicitatie hihi :).

Jep dit is inderdaad pas mijn 1e ronde, daarom vind ik het zo erg dat ik mezelf zo gek maak :x... maar echt zo´n stom verhaal (je mag me voor gek verklaren hoor :p) ik ben vorig jaar gestopt met de pil.. wilde eerst even paar maanden afwachten hoe alles zou lopen qua cyclus etc.. die is nu regelmatig dus kon ik beetje kijken wanneer ik nou vruchtbaar zou zijn. Dat was zaterdag 23 april, toevallig waren mijn vriend en ik toen 6 jaar bij elkaar. Ik had de hele tijd raar gevoel van.. hmm nee dit wordt het niet, toen we maandag (2e pasen) lekker bezig waren haha om het zo maar even te zeggen kreeg ik opeens echt het gevoel van: heee het is gewoon gelukt.. :) Dus ergens heb ik HEEL sterk het gevoel dat ik echt zwanger ben, heb dus echt rare dingen die ik alle andere keren niet heb gehad maarja ik ben ook erg bang dat ik het mezelf kan aanpraten ofzo. Maar goed, mijn gevoel is dus erg sterk en kan zelf nu al zeggen 99,9% zeker dat die test positief uitvalt... (heel gek!!) en toch durf ik het niet haha :) Heb verder nog geen kinderen.... Het wordt echt de 1e :D

Zoo dit is mijn verhaal haha sorry, als ik eenmaal praat dan praat ik :p, jij hebt wel kindjes zo te zien??? En ik las ergens dat je vriend/man voor de 1e keer vader wordt mocht je zwanger zijn?? (of heb ik dit verkeerd gelezen)

11. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Wat leuk meid, en zo bijzonder juist op die speciale dag :D
    Ik ga echt heeeeeeel hard voor je duimen en ben zoo benieuwd.

ja voor hem word het zijn eerste kindje :D en dat vind ik dus ook weer spannend.
    Want bij de vader van mij zoontjes die had al 1 kindje.

en je zit niet ver achter mij dus zijn we straks hopelijk samen zwanger :D, hoelaat ga je testen denk je?

12. Meiski

Meiski Bekend lid

11 mrt 2011
    501
    0
    0
    Rond Amsterdam
    Ja zou leuk zijn he haha... :D Ik ben ook erg benieuwd...
    Dat is zeker spannend!!! Ik hoop dat je gauw 100% zeker kan zeggen dat je zwanger bent :D:D:D:D.....

Ik denk dat ik rond 19 uur ga testen... moet rond 20 uur weer weg..
    :):) Ooh wat een domper als ie negatief test he hahaha.... (je was er toch zo zeker van blabla :p:p:p:p)

13. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Wat een hoop geklets weer meiden.. te veel om alles bij te kunnen lezen als je het mij vraagt =). hoop het nu weer even bij te kunnen houden..

14. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    we hebben allemaal welleens gehad dat we zeker wisten dat het zo was en eindstand niet, natuurlijk hoop ik niet dat dat het geval is.
    en ook al is ie vanavond negatief kan je nog alle kanten uit.

15. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    NOD-LIJST 1 T/M 15 MEI 2011

1.
    Naliey (ronde 42, 1ste kindje)
    Mommy1986 (ronde 4, 3e kindje)
    MEEAAN (ronde 2, 1ste kindje, 2MK's)
    Knorretje84 (ronde 4, 2e kindje)
    Roeltje (ronde 6, 2e kindje)

2.
    Deb27 (ronde 7, 1ste kindje)
    Trotsemamavan2 (ronde 5, 3de kindje)
    Hanna1974 (ronde 2, 2e kindje)
    Semmy26 (ronde 2, 2e kindje)
    Krihee
    Dikkelke (ronde 1, 1ste kindje)

3.
    Mendy (ronde 10, 1ste kindje)
    MupKUH, ronde 3, 2e kindje
    Skaya (3e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (ronde 10, 3de kindje)

4.

5.
    Babbel81 ( ronde 13, 1ste kindje)

6.
    Moi78
    Niekk(4e ronde, 3e kindje)
    Dijkim (1e ronde, 2e kindje)

7.
    MiniM (ronde 5, 1e kindje)
    Evira, (3e ronde, 1e kindje)

8.
    Rittjuh (ronde 6, 1e kindje)
    Antares (ronde 4 clomid en metformine, 2e kindje)
    Minnie85
    Jeskejes (ronde 6, 1e kindje)
    Maia (1e ronde na MK, 2e kindje)
    Quila (9de ronde, 1ste Kindje)
    Meiski (1e ronde, 1e kindje)
    Senna1985 (2e ronde, 4e kindje)
    Jodeli (1e ronde, 1e kindje)

9.
    GFH (4e ronde, 1e kindje)
    Brotherbear (1e ronde, 1e kindje)

10.
    Afrola (1e ronde, 2e kindje)
    Poohbeer (1e ronde, 1e kindje)
    Les (4e ronde, 2e kindje)

11.
    Flippo123 (ronde 19 maand 22/23, 1e kindje)
    Linda250388(2e ronde,1e kindje)
    Nicole84 1e ronde, 2e kindje
    Mormie 3e ronde na mk, 5e kindje

12.

13.
    Vlinder13 (5e ronde, 1e kindje)
    Ninja2 (1e ronde, 2e kindje)

14.
    Beccy(3e ronde, 1e kindje)
    jannie1980 (2e ronde na mk, 3de kindje)

15.
    Posh84 (5e ronde, 1e kindje)
    Escal (3de ronde, 2de kindje, 1ste ronde na vmk)
    Marassie 2e ronde, 1e kindje )

Datumloos:
    Moisie, mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera)

Aantal: 48

Aantal: 1
    .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest , .. Vlindertje, .. MMM, .. Cyclus van slag, .. Niets doorgegeven

Had mezelf al rood gemaakt, maar was ineens weer zwart geworden?! Hoe dan ook, heb me weer op rood gezet!

16. jodeli

jodeli Actief lid

27 apr 2011
    152
    0
    16
    @meiski hihi alles wat jij schrijft klinkt zooo herkenbaar en onze nod staat ook nog eens op dezelfde dag ;)
    ben benieuwd wat er uit je test komt!!!

wilde er stiekem vandaag ook weer 1 halen maar ben even gaan liggen en werd 3 (!) uur later pas weer wakker, winkels zijn dus dicht.....

17. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Even emo bericht van mij ga zo bijlezen.

Ik kon t niet laten om een test te doen. Helaas wit:( Maar heb nog tot zondag. En heb met die dipstick van Z&K gedaan. En vanmiddag best wat gedronken. Ondanks dat ik nog rustig ben en niks voel en merk zoals vorige maanden, denk ik dat t deze ronde niet zo mag zijn.

18. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Jeske ik blijf toch duimen hoor meid.

19. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Zo en nu lezen er reageren, vriendlief is toch klussen dus moet iets om mn avond door te komen:D

@MiniM: wat fijn dat je test weer donkerder is.

@Senna: Super dat je temp omhoog is, duim duim duim. Fijn dat t met de hondjes goed ging vannacht.

@Maia: slim hoor als je ze niet in huis hebt kun je ook niet testen. Wanneer wil je wel testen?

@Anisa: balen van je witte test, maar ze zeggen hier geen bloed geeft moed.

@Moi: he bah dat overgeven, hoop voor je dat t niet dagelijks zal zijn.

@Nicole: balen van je test. Zo zenuwslopend allemaal met die kwaaltjes enzo. Geduld is een mooie zaak, als je t hebt. Heb ik nl ook niet:)

@Baby Boom: weer een schaduwlijn, balen meid. Wordt nu eens donkerder, streep!!

@Meiski: lange berichten kunnen ook hier, je moet t soms gewoon ff van je af schrijven. En hier nog eentje die zich helemaal gek kan maken. En denkt zwanger te zijn. Alleen deze maand heb ik dat niet:( Maar heb goede hoop voor je meid. Heb je al getest??

@Jodelli: fijn dat je die prik hebt gehad. Leugentje om bestwil moet kunnen.

@Ritjuh: ah nee balen van je ongi meid:(

@Escal: geeft toch niet als je er niet veel bent, als je af en toe maar even laat weten hoe t met je gaat.

Zo ben weer bij, viel me mee, had meer verwacht hihi.
    Maar hier nog steeds t zelfde, alleen vandaag mn mond voorbij gepraat tegen collega. Ach jah.

20. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo,

breek ff in hier lees al een tijdje mee maar reageer niet heel veel.
    morgen is mijn nod normaal veel menstruatie pijn al een paar dagen voor die tijd nu nergens last van.

alleen vandaag een bruine veeg bij het afvegen??(sorry voor de uitleg)
    zal dan toch begin van de menstruatie zijn?
    we zitten nu in ronde 10 dus we hopen het eigenlijk zo dat het raak is:)

Deel Deze Pagina