Hey Lara, gezellig. Haha, ik nog denken huh...wie is dat dan...hahahaha Ha Heitje, ja gezellig. Hoe is het nu met jou dan. Ik ging af en toe nog je handtekening checken en ik had zo gehoopt wat anders te zien.. En...hoeraaaaa voor Truus de mier!!
@ Truus heb ik iets gemist? Of heb ik je al gefeliciteerd? op naar de digi! @ Rest een bad is heerlijk maar lig er zelf zelden in eigenlijl, Hier maken we er dankbaar gebruik van met de kids. De twee kleintjes gaan samen en op een regenachtige dag mogen ze het bad als "zwembad" gebruiken. (kan ik direct de badkamer soppen) Hier nog geen ongi te bekennen. Doe al maanden zelfonderzoek en normaal tegen Nod komt de bmm lager en zachter met veel slijm. Nu heel hoog kan er niet eens goed bij en keihard....dus ben benieuwd....maar gister dus in mijn ogen nega getest dus hoop maar niet teveel. Daarnaast wat ongi krampen en moet veel plassen. Morgen is mijn langste cyclus ook voorbij dus vind het allemaal wel spannend ook al heb ik weinig hoop
Ben 1 Juli uitgerekend meis, en als ik alsnog natuurlijk beval raak ik zowiezo overtijd. Dus dan kan ik beter mee in het Jui topic
Ooh ik hoop ook dat ik positest hoor. Maar nu geloof ik er nog geen drol van... Ik zou dan 3 dagen na jou uitgeteld zijn. Wel gaaf, weer samen zwanger.... Maar dan wel echt blijven ook...
Vind ik ook. En de rest van de dames ook..... Ik wil het ik wil het ik wil het.... Volgens mij kan het ook allemaal net in Juli....
Whahaaaaa vindt het echt spannend voor jou lindanna. Zou wel gaaf zijn als we allemaal op roze gaan deze maand. Princi, hahahaha Heitje, sorry dan weet ik niet hoe je alineas kan maken op je telefoon.
gefeliciteerd truus ook hier : D!! op naar Juli !! ik ga wel wat later.... al hoop ik wel dit jaar nog zwanger te zijn !
Als jij vandaag of morgen ongi wordt kun jij ook nog mee naar juli volgens mij hoor..... *gaat ff berekening doen*