heit , nog niks.... heb alleen heel heel heel ongi gevoel.. echt alsof mn lichaam inzakt ofso ( klinkt raar maar weet niet hoe ik t moet verwoorden.. )
zit nu dag 5 van de provera .. moet je 10 dagen nemen . en dan word je tussen de 12e en 16e dag ongi .. (kan eerder ,hoop ik wel maar zal wel niet .. ) heb alleen kei veel witte derrie
@lyd getver.... hihi.. maar als je dan vandaag of morgen ongi wordt en je gebruikt de clomid dan neem ik toch aan dat je ei zich eerder laat zien dan normaal??? En heb je dus een kortere cyclus??
ja dat denk ik wel ... moet dag 3 tot 7 clomid nemen en dan dag 10 naar de gyn .. kweet t ook ni verder..
hallo dames, kom me ook aanmelden zou van 13 nov kunnen testen of het deze maand wel raak is. zou dan graag de 12 de testen want vorige jaar 12 nov heeft mijn vriend ( nu mijn man ) me ten huwelijk gevraagt na 12 jaar samen zijn. we hebben 2 prachtige meiden en gaan nu voor een derde krummeltje. liefs ester
@liefde is... (leuk he ik zet de puntjes er zelf al achter) Welkom hier, ik hoop dat je snel een positest gaat hebben.
Sorry! Had net al een bericht getypt aan de overkant over dat ik mezelf erg in de war voel, ik vergeet alles, slaap het klokje rond en heb ineens een zere voet dus kan amper lopen! Ik weet ook niet wat er met me aan de hand is maar heb het gevoel dat ik achter de feiten aanloop, ook hier! En doe het niet expres
Vervelend heitje, dat achter jezelf aanlopen maar we vinden je toch wel lief. Lara, dat zou leuk zijn, weer samen zwanger. Dat wil ik dat wil ik!!!! Ja fijn toch zo'n forum waar je ook alle info die je normaal niet wil wetn van iemand kunt neergooien .
Heitje dikke knuf meissie. Geeft niets hoor een beetje trager tempo. Maar niet te lang wegblijven hoor want dan gaan we je missen! Lin ben benieuwd of je cadeautje aangekomen is. Zo ja dan weet je wat je morgen moet doen Hier loop ik weer eens leeg. Mijn Bleh bui is weer vertrokken en we gaan gewoon voor een juli kindje. Lekker in de zomer!
Is wel een mooie maand he, kunnen de verjaardagsfeestjes lekker buiten gevierd worden..... Ik had me voorgenomen deze maand er eens minder mee bezig te zijn, maar mijn cyclus is best onregelmatig, dus zal toch wel weer ovutestjes gaan doen denk ik...... Princi, jaaaaaaa weer gezellig samen zwanger zijn, daar gaan we voor.!!!!