Als je dat neemt op die dagen denk ik dat je CD18 of 19 een ei hebt. De clomid verlengd je ei een paar dagen om hem rijper te laten worden. Mijn "normale" cyclus is 29 dagen. Met Clomid 32.
Ja maar bij ly gaat hij spontaan korter worden omdat ze uberhaupt geen ei had dus dan kan ze nog mee in juli....... En als we dan zwanger zijn is er een grote kans dat we 20 weken zwangerschapsverlof krijgen...... Dus lekker de hele zomer genieten van onze beebjes... Hoe werkt dat eigenlijk in de states?
Is die regeling er trouwens al doorheen? Wanneer zou die ingevoerd worden. (ik dacht dat ze eerst 24 weken gezegd hadden?)
Nou ja ze hebben het er nu door heen in het Europees parlement, van 14 naar 20 weken, maar nu moet de Nederlandse regering er nog akkoord op geven, en ik gok er op dat ze dat niet gaan doen te lezen aan de berichten op telegraaf.
Ik had het inmiddels ook al gelezen. Kost ze weer te veel centen:x Nou toch maar hopen dat er iets bijkomt!
Hmm lekker, ga zo lekker kale macaroni met kaas eten. Hmmmm. Zin in.... Man eet de boerenkool die over was van gister op. Had ik totaal geen zin in..
Ja hè! Hubbie komt niet thuis eten dus dan heb ik geen zin om iets klaar te maken. Dan maar een keertje ongezond.