Boek tijdje terug al gelezen. Mooi, maar de hype niet waard vond ik.. Film heb ik al gezien, was mooi! Maar ben je nu officieel door naar ronde 22, of is je lichaam nog steeds vaag? Sorry, ik ben wat afwezig de laatste dagen.. (veel aan m'n hoofd, druk op het werk, druk met afronden promotie, nou ja, te veel dus..)
Nee helaas echt door naar ronde 22. Bedankt voor je belangstelling! Ben even door een diep dal(letje) gegaan maar ik ben er alweer uit. We gaan gewoon door en we gaan ervoor zorgen dat er een klein wondertje komt in ons leven! Hopelijk gaat het afronden van je promotie goed en succes met de laatste loodjes!
Bah.. dipje is begrijpelijk hoor! Maar nu weer van je hela hola dus.. Thanks voor de succes-wensen.. eigenlijk moet ik jullie ook allemaal bedanken in mijn dankwoord 8)
Hier zijn we vanavond op kraamvisite geweest....ohh wat een ontzettend schattig lief klein frummeltje hadden ze! Schattig neusje, mooi bosje haar! Ik zou haar zo mee willen nemen! Maar ja, we zijn er zelf al eentje aan het maken he Ik dacht deze maand: ik heb vast sinds 1.5 jaar es een keer NIET mn eisprong met volle maand want dan zou ie laat zijn! Maar wat blijkt...mn eitje is nog niet geweest en het is morgen volle maan! Hoe is het mogelijk!!!!!! Elke maand weer!
oh wat snoezelig.... hier nog geen eisprong gespot op ff, al dacht ik gisteren wel eipijn gehad te hebben. vanochtend nog maar geklust, hoop dat we nog op tijd waren.....
Goede morgen allemaal Ik kom me hier even aansluiten al is mijn nod ong 16 november Wij gaan voor de 5de ronde voor ons eerste kindje heb nu al twee rondes een posi test in handen gehad maar helaas is het niet blijven plakken Morgen ga ik even langs de huisarts voor meer informatie ! liefs mij
welkom ! zou inddd een mooie datum zijn om posi te testen .. was je bij je andere 2 kindjes snel zwanger ?
18 of 19 dus dan indd cyclus van 33 dagen ongeveer.. maar ja ik heb kei onregelmatige cyclussen.. maar als ik t snap dan zorgt de clomid dat ik dan een eitje heb ongeveer ?