@Heitje, vrienden van ons zijn ook door homeopatische behandeling en accupuntuur waarschijnlijk zwanger geworden, je weet het natuurlijk niet zeker, maar is anders wel heel toevallig, hoop voor je dat het voor jou ook baat heeft.
Ja ik voel me goed Alleen 's ochtend wat beroerd,maar het is nog te doen En ben veel sneller moe, maar voor de rest gaat het goed Hoe is het met jou?
linda geen streep ... hihi die truus , wat denk je ik wil eik op hyves zetten hoe gelukkig ik ben met mn zwnagerschap mara kan nog niet ?
bagger ! dag 7 van de provera en nog geen ongi ( ze zeggen ook tussen dag 12 -16 dat je het word maar je hoopt wel eerder ! )
heit , ooehh prikken bah ... niks voor mij hihi en die meneer , tja ik geloof dr niet zo in maar hoop wel voro je dat het werkt
@lyd, nee geen streep, ja heel vaag iets, maar daar doe ik niet aan mee. Heb ik net besloten hoor. hihi... Morgen maar weer testje tegenaan gooien...
Hier ook 3 jaar terug een 10 daagse provera kuur gekregen En toen ik klaar wasmet die pilletjes werd ik na 2 of 3 dagen ongie Alleen ik ben er toen echt goed ziek van geweest van die provera Hopelijk word je snel ongie,dan kunnen jullie weer verder Dikke knuff
Begrijp ik volkomen....want ja als je het zo bekijkt; als dit echt werkt dan had iedereen zo zwanger kunnen worden! Net als met afslankproducten...waarom zijn er dan nog zoveel te zware mensen op de wereld? Ik ga hier gewoon 'open minded' in en zie wel wat er gebeurt of niet gebeurt Het geeft mij alleen wel meer hoop omdat die arts al zovele heeft betekend voor onze familie en dus ook al veel dingen heeft 'waargemaakt'...
*zwaai zwaai* Hey meid! Hoe is ie?? 20wkn echo al gehad? Weet je al wat het wordt of willen jullie het niet weten? (of ben ik dat alweer vergeten...)
Neee hoor ik ben niet gek ik ben een VLIEGTUIG>..... hihi Ach ja in de onzekerheid zit ik nu toch al dus kan ik beter maar door testen... Ghe ghe...
Ach helaas ken ik mezelf ook een beetje te goed dus kan ik me toch niet inhouden.... Vanmorgen heb ik heeeeeel even getwijfeld of ik wel of niet zou testen, maar ik dacht ach wat maakt het uit... Nou je weet de uitkomst...