Oh senna, even kijken bij de testen... Hihi... Daar staat hij.... Wacht ik zet hem hier ook wel even neer. Bekijk bijlage 102953 Ik heb voor de grap / uit mijn onzekerheid er ook even 1 gedaan met water. Kijken wat hij dan zou doen, witter dan wit..... Heeuujjjj
Lin...spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hopelijk wordt hij nu echt toch wat duidelijker hoor...anders vreet ik me schoen op.....
o jeeee wat maak je het weer spannend Lindanna!!!! *gaaaaap* *gaat nu slapen en duimt voor een plakbeeb voor jou!!*
Leuk avondje wezen stappen Heit? Hier spanning of ei nu eerder gaat zijn door Etos pillen.. dan zou dat bruinverlies van afgelopen week toch nog ergens goed voor zijn geweest! Maar het stomme is, ik wil nog niet beginnen met ovu-testjes, want de kans is natuurlijk erg klein..
jessie heb je etos zwanger worden ??? wat is t hier stillllll !!! ff andere kant chekken ... hier gister HEERLLIJKKKK dagje zwaluwhoeve gehad !
Jep.. ervaring mee? Oh heerlijk is dat zeg.. ik verdrietige maar super mooie afscheidsdienst van tante van dinnetje en daarna nog ff geshopt, super mooi jurkje gescoord!