so you can think you can dance? Ik hoop dat ik met jullie mee mag deze maand... oktober is aan me voorbij gegaan en wacht nog steeds op mij ei!!
ik ben naar bedje, nog even wat lezen en dan slapie doen, morgenvroeg om 7.00u de wekker! truste allemaal!
Ikk ook sutycd aan het kijken en zo mijn bedje in morgen vroeg half 5 de wekken ahhhhhgggrrr maja heb het zo afgesproken met mannetje (heeft zelf vreselijk moeite met vroeg opstaan)
Haha.. thx.. als je hem hebt gevonden, geef een gil dan hoef ik ook niet zolang te wachten, haha! Trusten dames!
Hihi nee dat niet, we waren op verjaardag bij mn zus, en daarna ben ik nog even achter de pc blijven plakken om een beginnetje te maken met de foto's van mn kettingen Ik hoop dat je eitje echt eerder komt deze keer!!!
Neeee nee niet zo denken meid, het gaat jullie echt wél lukken! Zeker nu na die operatie, die is echt niet voor niks geweest hoor!!! Hela hola he, hou de moed erin! Maar wel begrijpelijk hoor, dat nare gevoel over je vrienden... Beterschap en knuf!
Hm, hier ook al niemand...ook al niet aan de overkant! Dan ga ik snel mn theetje opdrinken en het gezellig maken boven met mrHeitje
hihi heitje hij moest eens weten dat hij tweede keus was Goede morgen trouwens Het is gelukt zo vroeg op te staan, alleen probleem erbij. Man zijn auto startte niet waardoor die nu de wagen van zijn ma mee heeft, geen probleem want hij moet toch zeker de eerste dag op tijd komen maarrrr...de kids moeten ook naar school, die hebben toetsen deze week pfff geen idee hoe ik dat over pakweg 3 uur moet gaan doen Nog geen ongi trouwens
oeh dat is minder prettig dat je nu geen auto hebt! woon je ver van school? anders met de fiets.... en laat die ongi maar wegblijven, morgen een posi-test in handen!
Ik woon 2 km van school op zich niet ver maar ten eerste heb ik geen fiets en ten tweede ik alleen met kindjes van 8-6-3-2 jaar met de fiets lijkt me niet handig hahahaha. Zeker niet omdat we twee keer een zeer drukke 90 km weg over moeten steken. Naja, drie zijn op school heb vanaf half 7 de buschauffeur gebeld en die zijn opgehaald om half 8 (erg vroeg voor ze maja) Nu nog zien hoe ik ons handenbindertje van 2 bij de opvang kan krijgen...is iets verder 5 km. Heb vandaag ook nog minstens 5 uur werk voor de boeg en is echt niet handig met zo een kleintje om me heen
Ja voel me nog wel goed Alleen 's ochtends wat beroerd...maar het is nog te doen! En als ik wat te druk doe, dan voel ik me wat bleh...
Hai meiden, Hoe is het hier? Ik maak me een beetje zorgen om me lichaam. Had natuurlijk die positieve test gehad, daarna later dan me nod begonnen met vloeien. Nu was het de eerste dag best heftig qua krampen en vloeien, maar de 2de dag werd dit gelijk al minder, daarna tot bijna 10 dagen gevloeid heeeel lichtjes. De rugkrampen en de misselijkheid kwam ook weer om de hoek kijken, daarna werd het vloeien 1 keer ffies wat meer, maar weer gelijk over. Nu is het vloeien al een paar dagen over, maar nu beginnen de rugkrampen weer inclusief de misselijkheid. Heb deze keer ook geen echte stolsels verloren of zo net zoals bij de andere keren. Ben nog zo drollig als ik weet niet wat. Straks is niet alles uit mijn baarmoeder gegaan of zo. Zal ik een vk bellen hier? Liefs van mamatje
@mamatje heb je een heel vroege miskraam? Je kunt natuurlijk altijd je vk bellen, die weet vast wel of een echo zin heeft... Hopelijk is het snel over en kun je weer vooruit kijken.
Hannes, ja die heb ik idd gehad....Heb nu al de 5de keer dat het pril mis is gegaan. Tussen de 4 en 5 weken. Maar normaal gesproken vloei ik dan de eerste paar dagen heel erg heftig met veel stolsels en rugkrampen ed. Maar nu heb ik dus alleen de eerste dag het meeste gevloeid en rugkrampen gehad, daarna werd het vloeien al niet meer noemenswaardig, daarna kwam er weer wat bloed en met een paard agen weer rugkrampen te hebben gehad en nu is het vloeien helemaal over en beginnen de rugkrampen weer. Dus daarom vraag ik het me af, of alles wel goed eruit is. Denk dat het wel het meest wijs is om de vk hier ff te bellen.