Heit je spoort echt niet... hihi BB ik blijf ook nog wel ff wakker hoor. Ga anders alleen maar liggen piekeren en daar heb ik geen zin in. Bleeggg
Ja ik weet het, zat alleen op nieuwe pagina en daar zag ik het niet staan.... Slaap lekker meis... En ik hoop dat je ongi wakker wordt. hihi
Spoor bijster? Misschien.... Nou....jij ook.....puh! Oei piekeren sucks... Ja ik ga ook slapen...is alweer 12 uur!
Nee Lin piekeren is geen goed plan, deed ik straks ook. Maar ik heb inmiddels mijn antwoorden gevonden gelukkig. Het staat er een beetje zweverig zie ik nu ach als ik er maar gelukkig van word hihi!
Slaap lekker ladies, BB dat is wel fijn dan dat je je antwoorden hebt gevonden... En zo zweverig is het niet hoor. Ik krijg ze morgen dus dan kan ik hopelijk eindelijk eens fatsoenlijk slapen....
Hey meiden. Gister bloed geprikt en dacht in de avond te kunnen bellen maar kon pas om half 12 haha dus maar gaan slapen. (hou me nog steeds aan de afspraak he 5 uur mee opstaan....tegen verbazing van hem en mij in) Vanmorgen is de HA er niet dus ik heb pas vanaaf de uitslag helaas. Als hij vroeger thuis is belde hij zelf even zei die dus duimen draaien de hele dag. Nog steeds geen ongi, wel misselijk diaree en moe, pijnlijke borsten. Zegt alleen niet zo veel helaas. Heb vandaag weer de kleinste thuis. De wagen startte gister met aanslepen en nu net dus weer niet. Weer aangesleept en toch niet te starten. Om GEK van te worden. Vind het wel fijn dat kleine man hier is maar niet als ik aan het werken ben. Hijzelf wordt er ook niet vrolijk van want vraagt naar Iliass en aga (kindje en opvangouder) en pakt steeds zijn jasje. Zoo zielig! Hij gaat maar 3 keer per week maar of die het weet he!