zal wel toch ... .. ( nu 17 oktober .. 2e dag provera op het laatst zou ik 31e ongi worden .. hmmmm dan heb ik 30 dagen op zn laatst... we zullen zien )
Rot is dat hè.. dat je het niet weet.. maar bij jou slaat de clomid gewoon aan en heb je een nette eisprong rond dag 15!!
ja hoop t .. en ook dat ik niet de 10dagen provera vol moet maken .. want je kunt dus op zn laatst pas 6 dgn na de provera stop ongi worden.,. dus ja..
ZO ik meld me ook maar ff hier aan de andere kant is het rustig..... heb elke keer steekjes in mijn buik....EI kan nu nog niet ook geen posi test ofzo.....grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr8)
een oude rot meldt zich ook voor vandaag. Van de week beginnen met testen die wel 2 strepen gaan geven @muur ik heb sinds de MA echt een gevoelige onderlijf ik voel ALLES en ben er niet blij mee @lyd ik duim op snel ongi!!
Hallo dames. Bij deze wil ik mij hier ook aanmelden, zag nog nergens een lijstje zoals de afgelopen maanden. Ik heb op 12-11-10 mijn NOD, ronde 12, 1e kindje MMM. gr. Chelleke
Hey meiden ik kom er ook bij. Helaas vandaag na een lange cyclus na me HSG weer ongi. Balen, maar ja vol goeie moed weer door naar de volgende ronde. Zie dat er veel meiden zijn die al langere tijd bezig zijn en al in de MMM zitten. Gezellie om hier met elkaar te kletsen en elkaar in de gaten te houden. NOD op 14 November!!!
hee ladies! Rustig hier! Iedereen de hort op? Hier ontzettend zere borsten. Buikslapen doet daardoor zo zeer, dat ik niet lekker kan slapen. Blegh
Hoi, Ik meld mij ook weer hier, Helaas vandaag ongi geworden, dus op naar de volgende ronde. Ik hoop rond de 15e mijn NOD te hebben.
Hoi... ik ben erachter gekomen dat ik me hier bij moet voegen! Nog geen ei gespot dus in oktober wordt het niets meer. Zit morgen al op 28 dagen... Zucht... Ik word er compleet verdrietig van! x M
Hahaha ja echt En opeens ging het licht aan en was de avond afgelopen... echt leuk om hem weer es te zien...maar heb er helemaal vrede mee hoor dat hij gelukkig is en samenwoont en ik ook! Mijn eigen vriendje is toch veeeeel leuker! (ik zie dat mn berichtje hier van vanmiddag zomaar 2x is geplaatst met 3 kwartier ertussen...vaaag!)