hey lieve meiden! eindelijk weer wat oude nod dinnetjes gevonden!! mis jullie wel hoor!!! hoe is het? liefs en een dikke knuff
Goede morgen, Ik kreeg ook hier geen mails meer van haha. Ben ook een dag niet meer erop geweest. Gister avond zijn de duivels dan toch doorgekomen heel licht. Dag 33 dus. Rare cyclus. Heb dus wel een banner gemaakt van deze want dit is mijn langste normale cyclus geweest de afgelopen 7 maanden. (buiten de vmk dan) Hou toch het slijmgehalte in de gaten dus kan altijd nog aanpassen en wil gewoon niet te vroeg meer testen.
Hey Ingef Hoe is het met jou? Wauw alweer 20 weken! De tijd vliegt!! Wat gaaf dat je er weer een zoontje bij krijgt!
Hallooo! Ingef: leuk, nog een zoontje! Gefeliciteerd! Hoe voel je je verder? 3kats: hey meid! Hoe is het met jou en familie 3kats? Steffie: ai toch ongi geworden balen hoor...
Tsja niks aan te doen. Is wel maar heel licht, geen tampon of verband nodig dus weet niet zo goed wat te denken. Is al dag 2 maar neem gewoon aan dat het een ongi is.
goed hoor en met jou? nog veranderingen/bijzonderheden? ben eventjes niet geweest... je nod komt ook weer dichterbij....duim heeeel hard x
hey meis! ja gaat snel he? en inderdaad helemaal blij met nog een zoon... kan niet wachten tot ie er is!
He Ingef, jee gaat snel he, als ik dan ook al naar jou banner kijk.................(ook) een zoontje, wat leuk!!!!
Hmmmm, maar als het een ongi is die niet normaal is voor jou kan het ook iets anders zijn. Hier was dat wel het geval. En als het nog niet echt doorgebroken is kan je dit nog niet als dag 2 gaan tellen volgens mij, dan zit je straks met je eisprong weer mis......moet je ff aan denken.
hahaha...moet je horen wie het zegt! jij nog maar een paar weekjes meis!!! heerlijk,.. je kunt vast niet wachten om weer zo'n lekker klein lijfje vast te houden! En jij dus ook een zoontje? of lees ik dit nu niet goed? liefs