Mag ik me please illegaal me hier ook aanmelden? Over 3 dagen kan ik opnieuw testen heb afgelopen zaterdag een nega test gehad dus weinig hoop. Denk er daarom ook aan om tot vrijdag te wachten....of na mijn vermoedelijke ei 7 okt plus 14 dagen is 21 okt te wachten
Als je ongi wordt dan tuurlijk mag je hier illegaal wezen meis!!! maar ik hoop eigenlijk van niet maar goed dan mag je met jouw bolle toet ook illegaal hier wezen
goedemorgen dames ik ga zo meteen een paar uurtjes werken, daarna hoop ik weer even hier aanwezig te kunnen zijn! iedereen alvast een fijne ochtend en tot strakjes! x
Fijn dan blijf ik lekker hier Vandaag redelijk veel werkend dus zal misschien niet veel hier zijn. Maar probeer toch straks ff op iedereen te reageren. @ Paloe: Je maakt het wel heeeeeeel spannend nu he
Menn vind het nu al moeilijk te wachten maja zaterdag ochtend dan die rare test met dat glansstukje erin gehad....man zag het ook vond het ook maar weird....dus zullen maar tot de 21 e afwachten Al zou ik liever nu naar de winkel racen maar goed...heeft hoogstwaarschijnlijk toch geen zin Ik heb trouwens geen slijm of buikpijn wat ik normaal wel heb voor ik ongi word. Helemaal niks ook niet sjacho zoals ik normaal al een paar dagen ben of koppijn...miss toch een goed teken
Goeiemorguhh! Nog steeds geen beweging bij Paloe-buik? Antares: ik hoop dat alles goed is gegaan meid!!! Steffie: natuurlijk mag jij illegaal doen hier....we maken gewoon een legale illegaal van je!
Ik heb ook wel eens zo'n 'glanssstukje' gezien, zoals jij het omschrijft Betekende niks hier... Ik hoop dat je nog ff geduld hebt want nu testen is ook nog te vroeg!
Wel spannend Steffie, ik duim voor een duidelijk streepje op de plek waar nu je "glans"streepje staat
Denk het ook niet dat het iets betekent. We zullen zien. Ga vandaag in ieder geval geen test halen, scheelt weer een dag dat ik me kan inhouden Weet eigenlijk zeker dat mijn ei 6 of 7 okt geweest is dus de 21e op zijn vroegst zou er getest kunnen worden. Dus nog 3 daagjes wachten
*huil* Ik heb daar een pb naar je gestuurd Lin maar toen kreeg ik een 'page not found'. Hoop dat het bericht wel bij je is aangekomen??