Jeetje Mamatje wat een onzekerheid zeg! Ik hoop heel hard voor je dat je snel goed nieuws gaat krijgen en op roze mag! *duimduim* Ik zou ook niet weten hoe dat precies zit maar volgens mij is er nog niks zichtbaar in je baarmoeder zo vroeg (met 3 weken dus) Ly: jeuj go clomid, go clomid, go clomid!!! Nieuwe meiden: WELKOM!
oei... spannend dus! Jouw gevoel dat er iets niet klopte klopte wel. Ik duim heel hard dat je over een week meer ziet. Zo niet dan dat je wel naar die andere zkh doorgestuurd wordt!!!
Die ballon die je zag was de kring. Dat zag ik ook op mijn echo met 8weken. en ik geloof met 6 weken zie je het ook alleen dan de beeb niet tot heel slecht. Maar als de ei net ingenesteld is dat zie je niet dacht ik, de boel moet nog opgebouwd worden
hai meiden, bedankt voor jullie lieve woorden! ik vind dit echt zenuwslopend pfff hoe moet ik die week doorkomen....me mannetje was echt superlief voor me, hij was ook helemaal van slag...tja...mijn gevoel zegt dat het niet goed zit....maar goed de wondern zijn de wereld nog niet uit...het rare is ook dat de poezen van me nog erg graag bij me op schoot liggen en om me benen dralen haha... in dit geval dus mijn verhaal, klinkt het niet logisch mocht ik nog wel pril zwanger zijn...maar goed...wacht het af... xxx mamatje
@mammaatje, wil je ff dikke knuffel geven en ik hoop heel hard dat het goed zit, ga ook heel hard voor je duimen.
@ mamatje: Vervelend dat je nog geen duidelijkheid hebt. Hoop idd dat alles gewoon goed komt/is. Ik duim voor je!
@all Ik heb wel ff terug gelezen, maar onthouden is niet meer mijn sterktste vak Moet thuis ook alles opschrijven, anders vergeet ik het! Ik wil iedereen heel veel succes wensen en natuurlijk een dikke knuffel!! Zometeen ff bellen voor de 20 weken echo Tot later!
Hallo dames! Manlief en ik gaan ook voor een kleintje. De eerste ronde is geweest. Mijn NOD is rond 9/10 november. Als ik uit ga van 14dagen na eisprong ! Spannend dus! Ik klets graag met jullie mee.
heit ! stil .. maar wel goed hoor merk nog niks van de clomid ! hoe ist met jou ?? ( temp naar beneden zag ik.. ) HUP OMHOOG ! welkom mama2be
Hai meiden, Thanks voor het duimen allemaal!! Word hier helemaal gek van de onzekerheid haha!! En dan duurt een week errug lang, dit is nog erger het wachten dan voor me nod .... xjes van mamatje