NOD 1 - 15 November 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Aowyn, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    tja haha, zo en zo moet ik morgen en vrijdag werken, vrijdagavond naar een dinnetje toe met anderen vriendinnen enne verder weet ik het nog niet haha.
    Het is ook allemaal zo tegenstrijdig met wat het wel of niet kan zijn....

xxx

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd.. snap dat je niet kan stoppen met denken ..
    pff ... wou dat ik t makkelijker voor je kon maken maar kan moeilijk even in je buik komen kijken ;)
    succes meid ! ik duim voor je !

3. stitchy

stitchy Actief lid

8 okt 2010
    161
    0
    0
    thuis
    Hey meide, kom me hier melden. Denk niet dat t raak is deze keer, denk dat we t eitje gemist hebben :( Maar goed nog 1.5 week....
    Succes allemaal!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    welkom ! stitchy

5. Rittjuh

Rittjuh Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.282
    0
    36
    Office Manager
    Rotterdam
    @ Stitchy: Welkom! Zijn jullie al lang bezig? Hoop iig dat het snel raak mag zijn :D

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hebben jullie hier ook n nod lijst? Bij de officiële mag je nie kletsen, beetje jammer. Dan kan je tenminste gelijk zien wie z'n nod eraan komt en hoe en wat en gelijk reageren:) ik zag dat happymama 1nov nod had maar nog niks doorgegeven! Hoeveel zijn er al zwanger die begin nov nod hadden?

Ik denk dat k niet zwanger ben. Voel niks...

Xxx

7. Welom nieuwe ,

Lottie ik moest ook 1 nov maar mijn lichaam is een beetje aan het vervelend doen haha tis er nog niet en de testen zijn negatief ....maar net na het klussen was er een beetje hah dus er is nog hoop voor mijn ongi en eitje deze maand *zucht* wacht verder ..

mamaatje mijn schoonzusje bevalt als het goed is 8 nov die het wachten ook zo bui en is gaan punnilken ergouderwets maar het werkt wel haha

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Joyce
    owww vervelend dat je lichaam vervelend
    doet!! Hopelijk snel niet meer:)

9. yaraah

yaraah VIP lid

28 jul 2009
    5.189
    42
    48
    Vrouw
    zelfstandige
    België
    goeieavond meiden

hoe gaat ie hier???

ik zit alweer op dag 27, morgen NOD... heb vandaag wel al gans de dag last van gloeiende kaken en voorhoofd

10. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik ga ook heeeeeeeel hard voor je duimen!!

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@alle nieuwe
    Welkom :D

12. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Ik zit vandaag ook op dag 26 maar heb het gevoel gewoon ongesteld te gaan worden.:( Dag 12 van cyclus een positieve ovutest gehad en daar goed gebruik van gemaakt:p

Heb al de hele dag zo'n raar gevoel in mn buik dat heb ik ook altijd net voordat ik ongesteld ga worden. Verder voel ik helemaal niets.

13. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16
    Ha Meiden!

Ik kom ook even mee kletsen! Pffff, dat wachten....en ik word gek van het denken wat te voelen aan je lichaam...of juist niet.
    Herkennen jullie dit?

Wat ik in ieder geval wel voel zijn heeeeeele gevoelige tepels...
    En een wat hogere temperatuur..

En jullie? Ben benieuwd!

Groetjes!

14. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Klinkt positief mbongers!!!

Las vandaag terug dat ik ook gevoelige tepels kreeg n paar dagen voor nod toen ik zwanger was!!

Ik voel nu juist niks:(:( heb altijd hoofdpijn twee weken lang voor nod en nu niks!! Raar! Wel prettig haha

15. MBongers

MBongers Actief lid

4 aug 2010
    292
    0
    16

Ha Lottie,
    Tsja, dat gevoel heb ik ook wel, maar ik druf er niets van te denken eigenlijk....Vorige maand (MK op dag 31) had ik ook echt pijnlijke borsten maar weet niet precies wanneer. En ik kan me ook herinneren dat ik eerst gevoelige tepels had. Die hogere temp had ik vorige maand ook. Maar goed, realistisch blijven ;)

Grappig dat jij dat ook had!

Maar niets voelen zegt ook niets. Ik lees en hoor vaak genoeg dat zowel de zwangerschap ook in het begin en de bevalling compleet anders kunnen zijn bij een tweede of derde! Dus er is nog geen reden om negatief te denken toch?

Groetjes!

16. lara1982

lara1982 Actief lid

16 nov 2007
    361
    0
    0
    Haha ben je ook zo aan het vergelijken? Ik bij mijn eerste zwangerschap dus ook gevoelige borsten en nu helemaal niet! Dan denk ik al het is over:p Al heb ik nu meer redenen om dat te denken hoor pfff dat zware onderbuikgevoel;)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Mamatje, wat enorm spannend zeg! Ik duim echt heel hard voor jullie!

18. @lottie haha ja ach mijn lichaam is een beetje in de war denk ik kan gebeuren er gebeuren natuurlijk ook zoveel nieuwe dingen in mijn koppie haha , maar goed morgen weer les met mijn knol dat is altijd na een half uur zuurstof happen nou als het dan niet los is weet ik het ook niet meer haha alleen bij druppeltje afvegen vanavond wat rood verder wil het nog niet echt doorbreken dus kan ik ook nog niet rekenen haha maar goed .

@Bongers. haha nou gevoelige borsten heb ik elke maand .... mja ieder lichaam is heel anders (gelukkig maar )

@mamaatje ...trek je het nog een beetje

@Lara tja meer dan afwachten kunnen we allemaal helaas niet doen haha komt het deze maand wel of komt het niet ....bij mij niet haha maar ook geen beeb ... gewoon raar lichaam hou ik het op voor deze maand haha we wachten weer lekker verder af heb geen haast maar aan de andere kant ook weer geen geduld , moet het er toch maar gewoon mee doen

Positief was wel weer het heerlijke likeurtje wat ik vanavond samen met mams weer lekker heb gedronken alleen jammer dat het dan meteen weer een hele fles is ...pff ach over mijn temp. hoef ik me nu geen zorgen te maken die is hooog zat pff

19. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Bongers
    ik had altijd gevoelige borsten en toen ik zwanger was juist niet! Maar dus wel gevoelige tepels.
    Het is moeilijk positief te denken voor me nu hihi. Toch hb ik dan t gevoel dat ik symptomen zou moeten hebben;) en wat is de kans nou met 1x klussen;)

Lara
    haha erg hè? Zit steeds in m'n oude agenda t kijken nu ik m weer heb gevonden. Had toen iets van 4 dagen voor nod schijnbaar n trekkend gevoel onderin m'n buik en dan hoop ik t nu ook te krijgen. Ook had ik jeuk op m'n buik en tepels en steekjes in m'n navel! Nu niks van dat! Grrrr hihi

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @mama2be, stitchy, MBongers allemaal welkom en succes!

@mamatje77 knuffs!!!

Hier is het knap spannend geworden! Mijn buik is gaan opzetten en hoe o_O zlefs hubbie ziet het en vind het spannend nu en veel belovend. Ook zit mijn neus dicht, of lijkt van wel maar ik kan normaal ademen :(
    Maar goed ik ben bang dat mijn lijf mij fopt.. maar goed we zijn nu al wel aan het hopen

Deel Deze Pagina