hoi ! ik had antares gister succes gwenst kan het nu nog wel een keer doen maar dat leest ze toch niet meer hoop dat alles goed gaat meis steffie ik ben ook illegaal hoor
hallo allemaal, wat balen dat jullie allemaal een ronde verder zijn! Steffie ik duim voor je! Antares heel veel succes!!! Ik zit hier te proberen de tijd sneller te laten gaan, me meisje is met oma tante en oompje zwemmen, jeetje was mis ik haar!!!
haha ja zit ff snel op de computer op zolder (frustraties eruitgooien = zingen bij mij haha ) moet zo werken
hoi allemaal! wie is er nog meer in afwachting van een ei? pfff ben al door mn ovu testen heen en nog steeds niks! verwacht m eigenlijk wel binnen nu en een paar dagen
Nog geen bloed of tekenen dat er bloed aankomt. Wel doodmoe al de hele dag is echt rot. Maar ja, heb nog steeds geen hoop en heb me kunnen inhouden naar de winkel te rennen
hier nog eentje aan het wachten, maar dan wel zonder ovu-testen. ben wel weer aan het tempen geslagen, proberen regelmatig te klussen, dus wie weet spot ik mijn eitje dadelijk na een klusbeurt! en dan ook nog maar eens hopen dat het raak is!
28 dagen of je moet de vmk erbij tellen was 46 dagen en een licht posi urinetest en een 4 hcg bloedtest Overigens is mijn kortste cyclus 15 dagen geweest
15??? dat is wel erg kort zeg! ik zou dan als ik jou was gewoon wachten met testen tot dag 29, en mischien nog wel langer wachten, om teleurstellingen te voorkomen.....
Lief gezegd maar lukt toch niet....na 6 rondes heb ik die dingen gewoon 1 keer per maand in huis liggen
Morgen zal helemaal een kriebelige dag worden, denk dat ik manlief maar vraag de sleutels te verstoppen en zelf de kids op te halen