Yootje dikke knuffel!! Denk dat een groepsknuffel wel op zijn plaats is!! * Pakt iedereen vast en geeft een dikke knuffel!!*
Hey sammie Ja gaat wel goed! 's morgens wat beroerd, maar voor de rest valt het wel mee Alleen als ik ff wat langer moet werken, dan begint mijn bekken en mijn rug wel wat tegen te stribbelen Hoop niet dat het erger word! En hoe is het met jou verder?
Neeeee kom ff kijken en zie allemaal dinnetjes op rood Dat is niet leuk!!!! Dikke knuf meiden. En ik zag ook een roze mededeling langskomen van iemand die nooit meeschrijft. Blijf dan weg, ga ik ook niet feliciteren. (sorry voor mijn ongenuanceerdheid)
Jee,word er helemaal stil van,wat veel rood hier!huilhuil Vrees dat er maandag nog een roodje bij komt,voel nu namelijk geen trekken meer maar ongikrampendus denk dat het allemaal weer schijn was wat ik allemaal voelde deze cyclus... Wil me bij deze ook graag even aansluiten bij de groepshug voor alle meiden die de kleur rood hebben aangetroffen inmiddels,sterkte meiden,knufknuf! xdeborah
Had ik Chinese rijsttafel besteld.. tafel mooi gedekt, kaarsjes branden waaronder een hartvorm... Pak in de Chinees uit, zit er gewoon zo weinig in dat zelf een kind er net genoeg aan heeft! Edwin kwam net thuis en zag me gezicht al vertrekken.. doe ik zo hard me best, heb ik dit weer. Hij is nu naar de Chinees toe, en we krijgen extra porties met een excuus voor het ongemak.. Had liever gehad dat alles gelijk vlekkeloos verliep.. Dus nu wacht ik tot hij weer thuis is, en dan hopelijk alsnog een gezellig avond ..
Jeetje meiden wat veel rood. Balen zeg... Veel succes met de volgende ronde , ik hoop dat de volgende ronde heel veel roze wordt!! En ik doe even mee met de grouphug, baal echt voor jullie Sammie, dat is balen zeg van de chinees. Daar sta je dan met al je goede bedoelingen. Maar het komt helemaal goed, en vanavond is jullie avond!