Pfff... Ik heb nog steeds geen ei gespot vandaag... Dat duidt op minstens 43 dagen deze ronde, mits ik morgen een ei zie... Word er een beetje simpel van. Ik geef het nog tot maandag en dan ga ik naar de HA.
goedemorgen! het regent keihard, en ik moet met de fiets naar het werk! omdat we de auto nog niet hebben..... gggrrrrr
Hoi! Mijn nod is 2 november... De afgelopen weken goed geklust, en nu sinds gisteren laag in mijn buik buikpijn en heel de tijd een geroffelgevoel... Ook ben ik kotsmisselijk... En doen mijn borsten giga pijn!! Normaal als ik ongesteld moet worden voelt het hetzelfde, laag in de buik buikpijn en een paar dagen kotsmisselijk.. Hoop niet nu al ongi te worden bah.. We shall see...
Goeiemorgen, wil iemand me ff de link van de andere kant pb' en. Ik kom er zo vanaf mijn werk niet in. Misschien via een link wel? Alvast bedankt!
*zwaait* Ha meiden, hoe is het hier? Ik hoopte op veel goed nieuws maar ik geloof niet dat er nog iemand op roze is gegaan? Of heb ik toch iets gemist? (hoop het, hoop het!) Ligt het aan mij of wordt er hier, voor jullie doen, erg weinig gekletst?
Hoooi, Ik wil graag bij jullie mee komen kletsen. Ik ben nu net weer gestopt met de pil. Spannend!! Ik heb vorig jaar ook lekker gekletst hier toen ik zwanger raakte en tijdens de zwangerschap van Mara. Nu willen we erg graag een brusje voor haar. Oh en verder: Ik ben (nog even) 33, brabantse en op het moment op zoek naar werk.
Ik kom me melden! Ik val nu gelukkig legaal onder 1-15 nov want als het goed is, is mijn nod 15 nov. Moet mijn ei niet raar gaan doen deze maand.
Nee mijn lijf doet raar maar wel al een veeg rood gehad dus dat voorspelt niet veel goeds dus ik ga nergens meer vanuit.
Hey kon me weer niet inhouden dus getest nu net 10 min geleden ik zeg nega met een beetje neiging tot schaduw posi....weer zo een vaag lijntje wat ik niet gefotograffeerd krijg bah