Ook hier dan ff, gefeliciteerd he BB, Ik zat trouwens met traantjes in mijn ogen toen ik al die gave reacties zag..... Dikke knuffel
@ lottie, nee nog niet getest, ben bang dat ie straks nega is omdat zondag pas me nod is, voel me niet grieperig meer... normaal zou ik echt meer ziek worden, maar alleen nog misselijk en trek gevoel (honger) maar ja ik heb geen hoop, straks valt het zo tegen.. ik ben bang dat ik tot degene hoor die niet veel hgc aanmaakt en de test nega uitvalt en dan zondag niet ongi ben ofzo.. ik wacht maar gewoon af.. ben ook nog niet ongi heel ietsjepietsje hoop hihi
mom Zo, knap hoor...zou ik echt niet kunnen volhouden! Al voel ik me niet zwanger dan wil ik stiekem toch elke keer testen
ik wil ook wel testen heb nog een kv test maar wil echt wachten, ben bang voor een teleurstelling.. en had wel getest al andere het gevoel hadden dat het raak zou kunnen zijn, maar heb nog niet echt het gevoel van jah!!!, meer om een teleurstelling te voorkomen denk ik haha @sammie...een dikke knuffel voor jou meis...sterkte...
normaal zou ik op een woensdag laatse pil geslikt hebben en op zondag ongi worden, dus nog maar even wachten tot zondag denk ik?? of heeft iemand andere ervaringen... of zal ik nog langer wachten hihi
Je kan nu geen pijl trekken op je cyclus. Helaas. Het werkt niet zo als met de pil. Dan is het ook geen ongesteldheid, maar gewoon een bloeding zeg maar. Heb je toevallig je ei gevoeld of opgemerkt??? Want als je dat hebt gedaan dan kan je 14 dagen daarna een testje doen. Het is gewoon afwachten nu. Het kan zo zijn dat je inderdaad zondag ongesteld wordt. Maar het kan ook nog een week duren. Sorry. Maar ik hoop dat je meteen zwanger bent en je de komende 8 maanden niet ongesteld wordt.
ik heb wel duidelijk mijn ei gevoeld, dat was in de laatste week van oktober, of is dat hetzelfde als ovulatie ja toch hihi...sorry hoor.. dat heb ik wel gevoeld, dat was zondag 31 oktober volgens mij.. ik hoop dat ik de eerste 8 maanden het niet meer wordt hihi
@truelove4ever ik was vd week ook in een keer verkouden en griepverschijnselen.. zijn ook plots weer weg.. ook ik zou zondag mogen testen, heb wel meer krampjes, gassen, maar nog geen ongi heb ook al een kv test liggen maar probeer nog te wachten.. ga jij al testen? ben benieuwd hoor hou je ons op de hoogte...liefs...
hoi mom,ja morgen wil ik gaan testen hihi gisteren had ik al getest met een etos test en die was neg maarja mss veel te vroeg en minder gevoelig als de kv test de ongie krampen had ik vanmorgen ook maar zijn nu weer weg (voor nu dan) moet wel al een paar dagen veel plassen ik haaaaaaaaaaat dat wachten en die onzekerheid en ik houd jullie zeker op de hoogte hier....denk dat ik dan vanaf toillet gelijk naar me laptop ren hahaaha liefs