owja en ik zei zondag mag ik testen omdat ik voor de zekerheid nog 2 dagen erbij opgeteld heb ivm neg test van gisteren
@rowenavb ik heb al 4 zwangerschappen gehad en telkens op nod (of dag erna) een lichtpos test zoals jou dus...dus vandaar mijn felicitaties meis jij bent zwanger!!!!!!!!!!!!!!! wanneer was/is je nod?
@truelove Ahhhhhhhhh zit helemaal te trillen en te zweten kan het niet geloven! Ik ben pas 10 oktober gestopt met de pill!!!
@stitchy...jaaaaaaaaaa echt wel!!!! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @rowenavb...ja dat geloof ik graag hahaha owwwwwwwwwwwww ik wil ooooooook zo'n test!!!!!!!! weet iemand waar ik een positieve kan kopen???hahahhha
Gefeliciteerd Stitchy! Onwerkelijk he? Maar ga het maar echt geloven over 8 mnd mag jij je beebje knuffelen!!
mom Owww, zie nu pas dat je pas net met de pil gestopt bent! Zou wel heeeeel erg mazzel zijn als je gelijk zwanger bent! Maar je kan dan ook veel symptomen hebben die op een zwangerschap lijken als je net bent gestopt en ook kan je cyclus heel erg lang zijn de eerste keer /keren. Nou, hopelijk ben je gewoon zwanger! Rowena Whaaaaaaa gefeliciteerd! Hoeveelste ronde was dit? Oh eerste lees ik, tjee wat een mazzel...!! truelove4ever Hai hai. Etos test is idd minder gevoelig als de kruidvat test!! Succes en hopelijk ben je snel zwanger... Stitchy Zelfs op die heeeeeele kleine foto zag ik gelijk een goede streep!!! GEFELICITEERD!! Wat gaaf!!! Het heeft zo lang geduurd! En wat grappig, want bb10 is na 22 rondes ook eindelijk zwanger! Gaaf! Ik ga bijna mee huilen voor je...echt...dikke knuf
@stitchy Gefeliciteerd meid!!! Ik zit hier ook te janken en kan het niet geloven! En bij mij was het in 1x raak dus dat gevoel zal bij jou nog veel sterker zijn!!! YEAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Na 25 rondes rollen eindelijk de gelukstranen over mn wangen! @ Rowena, jij ook van harte gefeliciteerd meid!!! @ Lotti: thanx! Ben zo emotioneel nu, nu moet ik t nog tegen mn ventje vertellen
ooww rowena, gefeli meid.. ik ben ook in oktober gestopt en hopelijk mag ik met jullie mee zwangeren hihi x x x x
@all Thanx @senso Ahhhhh gefeliciteerd meis!!! Denk dat we het allemaal niet kunnen geloven hihi! @ mom dank je en dat hoop ik ook voor je!!!!
senso gefeli rowena ook ! en vooral stitchy je geduld is beloond lieve schat ! x hier : Hier net bij de gyn geweest eitje was nu 19mm en heb waarschijnlijk t weekend mn eisprong zei die.. maandag nog een keer terug komen om nog een keer te chekken maar toen zei die : '' nou dat gaat het lekker en zie je dat je een eisprong hebt dan mag je het daarna nog een jaartje proberen .. hallo Clomid mag zoiezo maar 6 keer !! , en ik zei al : '' EEN JAAR!!'' en toen zei die , ja we kijken het maandag even aan en dan na een week bloedprikken . en daarna nog 1 gesprek met alles erbij enz .. dus ben benieuwd.. ! ik zei al ga echt geen jaar wachten , en hoop natuurlijk ook niet dat het nodig is ! maar goeddd..... haha zei die ooknog dat we dit weekend moeten vrijen ! JA DUHHH hahahah !
pffffffffffff ik kon het niet laten om tot morgenvroeg te wachten...tja als ik die testen in handen heb wil ik gelijk.. maarja het was ...negatief ....natuurlijk :'( denk dan ook echt dat mijn ongie er dus aankomt en dat die krampjes daarvan zijn..snik
Thanx meid! Hbe geen verstand van clomid, maar je moet zeker niet een jaar wachten!!!! Al mocht je dat spul 10 jaar gebruiken..... Dan nog is een jaar "aanrommelen" niet te doen! Hoop ook echt voor je dat t niet nodig is. Dit weekend is t gewoon raak!