Klopt...heb nog even geduld! Maar je ziet dat je niet alleen bent in je ongeduld (zie blauw bij 9 en 10 oktober) haha.... Ik snap het echt hoor!!
stom stom stom .. net heel eigenwijs toch getest en weer een heel licht streepje wat je echt amper ziet had ik nou maar naar je geluisterd suusje.. maar had zo gehoopt om iets positiefs..
Dat komt natuurlijk ook omdat het geen ochtendplasje is.... Mijn borsten beginnen pijn te doen... vanuit de oksel naar de zijkant... Of zit het toch tussen mn oren...
Jeetje sinds vanmiddag weer veel verhalen erbij!!! Kan het allemaal niet meer bijhouden!!! Ben net thuis van werk en een pijn in me rug t zit heel laag, en buikkrampjes... word gek van dat wachten @ Essje Testen voor je NOD is k*t!!! Mij werd het ook afgeraden, een licht streepje mmmmm wel weer beetje hoop!!! Ik ha ook al een test voor morgen ochtend maar wacht denk toch maar hoor zo veel meiden die dan teleurgesteld zijn of twijfelen bah bah bah!!!
ja vast wel ja.. ik voel me zo oenig nu! ik heb ook zulke borstenpijn, ook aan de zijkant van mijn borsten inderdaad.. ook jeukt het, maar niet heel erg gelukkig. wat bij mij helpt is mijn bh uitdoen en af en toe een beetje wrijven en masseren haha ik ga morgenochtend gewoon weer testen, kan me toch niet inhouden..
Ja sussjelove heeft wel gelijk voor je nod is ochtendplasje beter!! is meer geconsentreerd!!! nou consentreer me suf hahahahahahaha
@ Essje; heb je ook een foto er van? Ik ben heel benieuwd hoe dat lichte streepje eruit ziet Ochtendurine is altijd beter...maarja...wij ongeduldige mutsen af en toe
jaa ik weet het, ik ben ook zo zwak dat ik het doe maar het wachten duurt gewoon TE LANG! wraaghh.. ik voel me zo'n oen nu.. ik maak me hier alleen maar nog meer onzeker mee maar heb een emodipje sinds woensdag dus hoopte op een leuke verassing.. beetje naïef natuurlijk..
ik denk niet dat ik hem op de foto krijg.. hij is echt heel licht! als hij morgenochtend duidelijker is(test met ochtendurine) dan plaats ik daar een foto van
Die van mij was gisteren zo wit dat ik niet eens meer eerder durf te testen... En ook bang ben dat mijn kwaaltjes meer te maken hebben met een naderende ongi dan met een zwangerschap...
Essje: Je moet je geen oen voelen!! wachten duurt gewoon lang en je wilt het weten dat hebben wij allemaal hoor.. Dikke knuffel van mij
Nou ik heb echt van alles dat ik soms denk het kan niet anders en soms denk ik het zal wel niet! Ik moet vaak naar de wc, donkere tepelhof, lage rugpijn, krampen in mijn buik, adertjes veel meer te zien op borsten! Maja je weet het nooit zeker dus gewoon afwachten en je ergens anders op storten, je werk of schoonmaken en anders een filmpje of boek lezen!
dankjewel meis.. het is gewoon dat ik het zo graag wil.. maar heb het idee dat mijn hcg ook heel langzaam stijgt.. ach ik test morgenochtend gewoon weer en zondagochtend weer en maandag ochtend weer.. tot dat ik ongesteld word of een duidelijke test heb!
toch maar niet geslapen Essje ? of ging je i.p.v schaapjes tellen zwangerschapstesten tellen om in slaap te komen ahahah. Wel balen zeg want je bent er nu nog niet wijzer op geworden... Ik was toen straks stiekem eigenlijk van plan om morgenvroeg een testje te doen maar ik heb me bedacht, ik wil toch liever gewoon zondag met mijn vriend testen. eigenlijk wilde ik morgen testen zodat ik mijn vriend stiekem al een beetje kan voorbereiden op een negatieve test. Ookal voel ik me zo zwanger, ik ben nu al bang voor de test van zondag... Dat ik me nu gewoon weer zwanger aan het aanpraten ben ppfff... wat vind ik die 2 weken van mijn eisprong tot de menstruatie altijd lastig zeg. Kuss
ik merk net op dat mijn tepelhof ook donkerder zijn geworden, en mijn tepels ook, die zijn nog donkerder dan mijn tepelhof.. beetje bruinig, terwijl ze normaal juist rozig zijn.. oooww ik ga NU slapen en word morgenochtend pas wakker en dan ga ik testen!!! hahahah ik word GEK van MEZELF!!
hahaha ik moest hier wel om lachen ik kwam inderdaad niet in slaap en hoorde de testjes mij steeds harder roepen en uiteindelijk gezwicht.. stomme doos niet
We maken elkaar gek... Ik lig lekker met mijn ochtendjas aan op de bank en ben dus aan het kijken of ik bobbeltjes, donkerdere kleur of de aderen beter zie dan normaal.... Vraagt mijn vriend wat ben jij aan het doen... Maar ik zie geen verschil... Heb er ook nooit echt op gelet dus zal wel nog het zelfde zijn...
Heb hier al een paar dagen ongi krampen (denk ik) dus misschien komt mijn ongi ook wel eerder.... en ben misselijk als ik al aan eten denk of ga eten Plas niet heel veel maar als ik ga dan lijkt het wel of ik 20 liter eruit gooi Voor de rest weinig last van "iets" of "niets" Ohja en kan niets onthouden. Dus meiden die streepjes hebben gefeliciteerd!!! Meiden op rood balen!!!! Vroegtesters..... zonde van het geld, maar ja geduld is een schone zaak... Denk dat ik niet eerder test dan de 20e of zo.... Vorige zwangerschap ook dik een week overtijd getest... en de 21e is me vader jarig zou wel een leuk cadeautje zijn....