hahahaha ja we zijn echt erg met z'n alle! maar maakt het ook wel weer makkelijker dat we het ALLEMAAL hebben!
Inderdaad! We maken elkaar allemaal gek. Bij mij 3x omo wit, ik word deze weekend ongi... of een posi?
Heey suusjelove, Ik ga zo ook heerlijk mijn pyama aan doen en ik zal me ook eens grondig onderzoeken Ik vond omdat ik misschien wel zwanger ben dat ik mezelf vandaag wel eens goed mocht verwennen, dus ik ben heerlijk in bad gaan liggen met een roddelblad erbij. Mmm... ik denk zo een 45 min in bad gelegen. Maar wat ik eigenlijk wou zeggen, toen ik in bad lag zag ik op mijn tepelhof wat bultjes zitten. Meer als normaal want het viel me al vrij snel op . Kuss
Ik weet wel 1 ding zeker dat ik opeens heel goed ruik... Maar dat is vrij irritant want ruik ergens kattenplas maar kan het niet vinden... Heb de hele bank schoon gemaakt, mat naar buiten gegooid en nog ruik ik het... GRRRRRR......
Goede avond meiden Jullie nog plannen vanavond? Ik ga lekker naar The Voice kijken! @Mompelientje, Dat is balen meid. Ik heb 2 jaar zo geleefd met mijn vriend, maar geduld is een schone zaak meis en het is voor een goed doel @mamakaatje, gefeliciteerd!! daar zat ik op te wachten een positief roze berichtje @Essje, ik snap niet wat jij jezelf aandoet eerlijk gezegd. Je maakt jezelf gek om vervolgens de volgende teleurstelling te innen. @spinnekop, mss heb je een latere eisprong gehad dan normaal en is het mss innestelings bloeding?
kan dat nog dan , ik dacht dat dat al eerder geweest moest zijn duh hoe dom ben ik al 2 kinderen en dit nog niet weten ik hoop het zo essje: van dat testen ik snap het helemaal hoor het is jammer dat je er niet veel wijzer van wordt
Kattepis is een hele doordringende geur en ruik ik ook van mijlen ver. Succes met zoeken want als je het niet vind en schoon kan maken word het alleen maar erger als het indroogt
kattepis kan behoorlijk lang blijven hangen , maar goed daar heb je niets aan ik had dat bij mijn zwangerschappen ook rook alles van kilometers afstand
Hier ook The Voice kijken maar eerst GTST The Voice schijnt elke week weer beter te worden.... zal mijn weer benieuwen. Meestal als er NIET gedrukt wordt door 1 van de jury leden, denken wij nou klinkt toch goed??? En als ze WEL drukken dan denken wij echt van WAT????????? Wij zullen er dus blijkbaar echt geen verstand van hebben
Zw.symptomen; ---> helemaal NIETS...geen zere boobies, geen bultjes, niet misselijk niks, nopes nada Ikke is blij, want dat is juist een zwangerschapsteken voor mij. Elke maand ziek, zwak en misselijk...behalve de maanden dat ik zwanger was Hier een heerlijk avondje, met stokbroodje, de oudste mag opblijven en natuurlijk THE VOICE!! Belde net een moeder van school...bij onze kids in de klas zijn er luizen geconstateerd :x Ik gelijk alles gecontroleerd, maar hier alles luisvrij...gelukkig! Dus ga preventief behandelen nu, daar zitten we écht niet op te wachten. Ja ja mama's...die leuke dingen krijg je er gratis bij
is iedereen hier The Voice aan het kijken ofzo ahahah Ik ben samen met vriendlief double team aan het kijken, daar speeld van damme en ahhahaha en daar is hij helemaal gek van. Nou ja dan ga ik maar weer op zp kijken want al dat gevecht is niks voor mi ahhaha kuss
Ik ben er ook Kijk wel de voice maar de laptop staat op de leuning van de bank. van Damme heb ik nou nooit wat gevonden....sorry Doe mij maar Vin Diesel