meiden ik heb maar is ff een andere banner aangemaakt werd beetje gek van die aftelling naar vruchtbare- en test dagen. Hoe is t met iedereen hier? Al plannen voor het weekend?
Euhmmmmm pups?? Denk dat je iemand anders bedoelt. Bij mij worden de sloten gelijk vervangen door manlief als ik met een hond thuiskom
Dankje Kwam weer wat baby foto's tegen van mn zoon. jeetje heb zitten huilen als een mietje echt waar pff. tijd vliegt voorbij! Verhuizen? zozo hele onderneming, groter huis? wil het inpakken beetje lukken Hier geen weekend plannen voor zover ik weet. Moet maandag weer terug naar tandarts. heb afgelope maandag een wkb gehad en dat gaat ie maandag afmaken. is een nieuwe tandarts, 100x beter dan wie ik had. aardiger, werkt rustiger, legt alles goed uit, neemt rustig de tijd voor je. en tis nog een lekker ding ook! hahaha
sry even een onsmakelijk babbeltje Kom net van de wc en heb witte slijm. niet zo'n klein beetje ook. maar mn temp gaf vanmorge niks aan voor eventuele eisprong ofzo. zit nu op dag 13 van de 32(<- ongeveer, mn cyclus spoort niet helemaal maar 32 was vorige maand) What can it be? wel erg vroeg voor een eisprong of ben ik me nu dingen aan het verbeelden?
Vruchtbaar slijm heb je ook voorafgaand op je eisprong, en je temp. stijgt pas NA je eisprong, dus volgens mij klopt alles gewoon!
Wit slijm is meestal ook nog niet eens vruchtbaar slijm. Meestal is dat een beetje creme=achtig. Vruchtbaar slijm is doorzichtig en rekbaar! Dat creme komt voor je vruchtbare slijm.
plannen hier: zaterdagmiddag bij vrienden langs en daar eten, zondag is mn zwager jarig en gaan we daarheen.
@roozjuh, Ja huis is stuk groter! Hebben appartement, nu eensgezinswoning. Hebben ons huis in record tempo verkocht! Een week!! Hebben we volgens mij net op tijd gedaan, want het is volgens mij steeds moeilijker om hypotheek te krijgen! Stellen steeds strengere eisen, dat is niet gunstig voor de verkoop van je eigen huis.
Tayaro, die regels zijn de reden dat wij dus niet kunnen kopen helaas. Wij hebben huurwoning, 1gezins met 2slaapkamers en hebben liever 3slaapkamers voor als de 5e gup erbij komt. Helaas geen huurwoningen hier die voor ons goed is en kopen is te duur geworden
Wij willen ook ons huis verkopen, we willen graag emigreren. Wij hebben gister een waardebepaling laten doen van het huis, dat viel ook vies tegen met alle verbouwingen die we hebben gedaan. Dat wordt klussen, Roozjuh!! Hier is ongi gelukkig bijna voorbij.
Kimmey accepteert pb's morgenvroeg 15/09/2011 van 8:00-12:00!!! Regels van Kimmey: * 1 maand lid * Alleen pb sturen als ik het aangeef * Als ik aangeef dat je een pb mag sturen wil het niet zeggen dat je dezelfde dag nog antwoord krijgt .. inverband met werk en prive leven (zal het wel proberen) * PB buiten pendel tijd worden verwijderd In je pb alsjeblieft aangeven: Je naam + achternaam + geboortedatum Ze pendelt op bevruchting, test, geslacht en bevallingsdatum dus wel even aangeven wat je wil anders pendel ik op zwanger worden dat kan dus op zowel bevruchting als test.
Dag dames, Ik heb me ook toegevoegd aan het lijstje. Ik hoop dat het voor iedereen een vruchtbare maand wordt NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) Bella26 (.. kindje, 3e ronde) Iellie (1e kindje, 10e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) Gyino (2e kindje, 3e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) Zien (1ste kindje, ronde 5;3e ronde na MK) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) Kersje (1e kindje, 4e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) Einneh (2e kindje, ronde 3) Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 3) 11. Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) nannie73 (2e kindje, 5e ronde) Floortje84 (1ste kindje, ronde 6) 12. LeenElise (1e kindje, 5e ronde) Dotty (1e kindje, 3e ronde) 13. 14. Sunny79 (1e kindje, ronde 8) 15. Violetriot (2de kindje, 2de ronde) Onbekend: Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) Totaal: 39 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 5 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, ...Niets doorgegeven