goofychick, kan het dan al zo snel met een zw schap te maken hebben? van vorige keer weet ik het niet, omdat ik toen helemaal niet bezig was met zwanger worden. had zelfs advies om 2 maanden te wachten, omdat ik de mex. griepprik net had gehad. achteraf gezien dus 4 dagen na de laatste prik zw geraakt oeps
Nee nog niet ongi geworden maar vanochtend een test waar zo goe als niks op te zien was.. Dus heb de hoop eigenlijk al opgegeven en wacht nu mijn menstruatie af, komt die niet dan test ik in de loop van volgende week opnieuw Wel heel toevallig, werd vanavond gebeld door mijn lievelingstante die ik zie als het nog levende verlengstukje van mijn vader(is zijn zusje) en had een goed gesprek met haar en ook verteld dat ik me niet zo lekker voel maar helemaal geen kwaaltjes genoemd of iets.. Zegt ze, ja misschien heel stom dat ik je dit vertel maar ik heb deze week zo sterk het gevoel dat je zwanger bent!! Dus ik zo nou hoe kom je daar zo bij dan? Nou ik voel dat heel sterk van binnen, de hele week al.. Maar is het zo dan? Ik zo nou m'n liefie en ik denken van wel.. Maar vanochtend getest en die was negatief, dus wacht nu op mijn ongi en die komt maandag en als die niet komt dan test ik in de loop van volgende week weer. Zij helemaal blij! Ow dat zou zo mooi zijn! Ik voel het gewoon, en je laat het me wel weten hè als het zo is! Jeetje wat word het dan een spannende week voor me! Ik vond het zo speciaal! Helemaal omdat we het er met niemand over gehad hebben en mijn vader het de vorige ronde ook gezegd had de middag dat hij overleed en toen was het ook zo.. Zou het dan toch?
Chanelle, gefeliciteerd meid!! Essje, wat een mooi verhaal!! Wat zou het mooi zjjn als je tante gelijk heeft!! Ik duim voor je!! Vandaag gaan er best wat meiden testen toch? Ben heel benieuwd!! Hoop dat de lijst na vandaag weer een stuk rozer is! Mijn nod staat op 15 okt, dat is een gemiddelde! Als ik uitga van mijn 28 dgn die mijn cyclus meestal heeft is mijn nod de 13e! Voel van alles in mijn buik! Gisteren bijna overgegeven en veel last van mijn darmen! De buikpijn blijft! Een drukkend gevoel, vooral met diep in of uitademen! Maar waar het door komt? Morfine heb ik gisteren niet ingenomen! Niet omdat het zo goed gaat, maar omdat ik dat niet teveel wil nemen! Het kan ook allemaal van de pijn zijn! En de buikpijn kan ook doorstralen vanuit mijn rug! Zijn foto's maken schadelijk in zo'n vroeg stadium?? Als ik zwanger zou zijn??
Hey lieve meiden, ik ben ZWANGER! Het bleef bij een beetje bruine afscheiding en na 30 keer naar de wc gaan omdat ik dacht dat het door ging zetten, kreeg ik hoop. Dat plus het feit dat mijn borsten meer pijn gingen doen ipv minder. Vannacht gedroomd dat ik een posi test had en om 7 u met ochtend urine een clearblue vroeg test gedaan.. een duidelijk kruis! Niet te geloven zo onwerkelijk. Meiden ik denk veel aan jullie, aan de twijfels, onzekerheid, het alles voelen en denken dat je jezelf voor de gek houdt. Ik blijf jullie zeker volgen en hoop dat jullie snel op roze mogen. X
Hommel Proficiat...!!! Er zijn er uit eindelijk toch nog veel op roze... Zal rustig worden op de volgende NOD lijst...
Alle nieuwe zwangere dames, van harte gefeliciteerd!! Ik had gistermiddag een negatieve zwangerschapstest en tegen de avond zette de ongesteldheid door Gister baalde ik enorm en was er echt verdrietig om. Maar vandaag heb ik weer frisse moed voor de volgende ronde! Rond 27 oktober zal mijn ovulatie zijn en waarschijnlijk 8 november mijn NOD. Succes dames die deze ronde nog in spanning afwachten, ik zal voor jullie duimen! xx
@liefkleintje ik hoop zo dat mijn tante gelijk heeft, het geeft me stiekem ook weer hoop! Vanochtend was mijn temp ook weer gestegen, weer 37.0! Zou het dan toch? Hoe gaat het met jou nu? Nog steeds zoveel pijn? Ik hoop dat het snel beter gaat met je! Volgensmij zijn foto's maken wel schadelijk, althans er staan wel altijd waarschuwingsborden in het ziekenhuis dat je het moet melden.. Ik zou even informeren als ik jou was. Waar ik je cyclus zit je nu? @hommel GEFELICITEERD! ow wat een goed nieuws meis!! Geniet ervan!!
@Hommel Gefeliciteerd!! Wat goed!!! @Catherina Wat balen meid! Veel succes in de volgende ronde! @Essje Ik duim voor je hoor!!! Wanneer is je NOD? Ik zit nu op 5 DPO. Heb een kleine temp dip gehad en nu gaat hij mooi omhoog!! Het gaat redelijk met me! Kan nog niet veel anders als liggen, helaas! Ben gestopt met de morfine, voor het geval dat Al kon het de eerste 12 weken geen kwaad zei de gyn!
Mijn nod is morgen, maar nog geen klachten van een aankomende menstruatie. Normaal heb ik een week van tevoren al extreem pijnlijke krampen.. Maar nu alleen kwaaltjes als vermoeid, misselijk, koud hebben, gevoelige borsten/tepels.. En geen bloed geeft moed! En daarnaast dan mijn tempstijging.. Ik hoop zo dat het toch zo is!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 [/COLOR][/SIZE]1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (8 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - littledreamer (2e kindje, 1e ronde) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (1e ronde, 3e kindje) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 111 13 Zwanger, 24 Ongesteld, 1 Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, 3 Twijfeltest Mezelf ook even toegevoegd op de 14e, beter laat dan nooit he? Zou een mooi kadootje zijn voor mijn vriend want die is de 14e jarig.
@ minifien; dan wel je wel hééél verslaafd @ roozjuh; wat een prachtig ventje! Daar mag je zeker trots op zijn! @ essie; niet opgeven meis er kan nog van alles gebeuren! En wat een bijzonder verhaal ik duim heel hard voor je, dat ze gelijk heeft! @ Kelly; wat een scheetje prachtige ogen heeft ze! @ mompelientje; balen meid! s6 in de volgende ronde! @ Hommel; jaaaa meid! Super! GEFELICITEERD! En nu genieten he? @ Catharina; nee he? Balen! Heel veel s6 in de volgende ronde!
Uitgaande van mijn ei zou vandaag mijn NOD zijn.. Vandaag nog geen spoor te bekennen van ongi.. Ben benieuwd hoe dit verder gaat