Ik ga morgen gewoon weer testen! Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan! Ow ik vind het zo spannend meiden!!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (8 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (1e ronde, 3e kindje) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 111 13 Zwanger, 24 Ongesteld, 1 Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, 3 Twijfeltest Mezelf ook even toegevoegd op de 14e, beter laat dan nooit he? mezelf even verplaats naar 9 oktober aangezien ik vandaag precies 14 dpo zit en dus op nod en even paars gemaakt!
hahah gefeliciteerd?? dan maar?? hihi.. Ik stond vanmorgen ook helemaal te shaken omdat ik eigenlijk dacht dat het niet zo was... Stond ik daar een potje te blèten (janken voor de genen die t niet kennen) en toen zei m'n vriend.. ja maar wa doe je nou dan?? das toch goed.. 2 streepjes?? Ik probeer zelf ook niet té uitbundig te zijn hoor... eerst morgen die test maar s zien...
Ja en de mijne is ook nog eens onwijs licht.. Je ziet hem amper, maar hij staat er echt wel.. Ik wacht de komende dagen gewoon maar af..
jeee , wat een superdag vandaag zoveel zwangeren hommel , toerist , sappie (sorry als ik iemand vergeet) gefeliciteerd meiden catharina: he jammer het zal er zo hoopvol uit essje: je houdt het wel spannend he, ben benieuwd of je tante gelijk heeft ik heb nog steeds ieniemie bloedverlies echt vreemd het zet niet echt door zoals ik gewent ben , ben s morgens ook een klein beetje misselijk en ik ruik ook veel beter , normaal heb ik ook heel erg last van mijn darmen (endometriose) maar nu ook niet of mijn ongi zet inderdaad woensdag pas door als mijn nod is wachten wachten wachten mijn gevoel zegt zwanger , maar het bloedverlies zegt nee waarom verloopt niet elke zwangerschap zoals het hoort zodra je een test hebt gedaan bam posi geen twijfel ik zal denk ik pas woensdag een test doen morgen moet eerst onze jongste geopereerd worden dinsdag als het goed is mag hij naar huis
is het normaal dat je bloed verliest dan als het eventueel een innesteling zou kunenn zijn?? hoeft niet persee toch ?.. bij mijn doen me borsten en tepels zeer en nog steeds buikpijn gisteren bij het klussen gewoon lopen janken van de pijn was niet prettig Normaal nooit last van zou het een verschijnsel zijn ??
JJJJJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAT EEN BOEL ROZE VANDAAG!!!!!!! ALLE MEIDEN GEFELICITEERD MET EEN POSITIEVE TEST!!!!!!!!! Hier weer misselijk wakker geworden.... had net een colaatje op bij me schoonmoeder en het kwam er bijna gewoon weer uit bah!!!!!. We gaan nu ff eten, dan mannetje wegbrengen, die gaat een week weg, snik snik, zal wel weer heel erg wennen worden.... Hopelijk is hij donderdag weer thuis.... Helaas zit ik voor de vrolijke mooie roze zondag te ver weg om te testen hahaha.
Goedemorgen iedereen, wat een super dag allemaal blije berichten word ik ook weel blij van!! @ Hommel ,Sappie, toerist GEFELICITEERD @ Catherina, heah balen fijn dat je positief blijft op naar de volgende ronde. @ Essje jij houd het echt spannend, wat een mooi verhaal van je tante ik geloof daar wel in als je het er met niemand over gehad heb dan is dit heel bijzonder!!! Hier nog steeds buikkrampen veel plassen, donkere tepelhof en veel afscheiding maar geen pijnlijke borsten snap er niks van, gewoon maar afwachten op ongi en dan misschien dinsdag of woensdag testen! En kan iemand mij uitleggen wat DPO is?? (Sorry beetje blond)
@ gesina, waar had je pijn bij het klussen?? want ik wil je niet bang maken maar ik had dat ook een keer bleek ik baarmoeder ontstekking te hebben!
gewoon bij mn baarmoeder daar heb ik ook al meer dan een week last van soort van zware ongie krampen!! doet gewoon zeer!!
Ik kan op rood! verlies weer bloed maar al wat meer! Dus denk dat mijn ongi nu begonnen is! Alle zwangeren gefeliciteerd!
@gesina, ja ik had dat toen ook en baarmoeder ontsteking, misschien toch even dokter??? @ Littledreamer, meis wat balen zeg had het je zo gegund!!!
Mijn borsten lijkn hier minder pijn te doen, wel worden de blauwe aders beter zichtbaar. De misselijkheid word wel erger, had ik eerst niet zo'n last van maar nu toch echt steeds meer! Verder borrelende buik en af en toe krampen richting m'n liezen.. Ook steeds vermoeider.. Meiden die op rood staan! Hele dikke knuffel allemaal! En veel succes de volgende ronde! Meiden op roze! Allemaal hartstikke gefeliciteerd! En nu lekker genieten!! Hier nog steeds even afwachten..
@ Essje je hebt wel veel kwaaltjes zeg!!!!! ik heb der niet zoveel, denk echt dat het bij mij niet zo is!! En hoop voor jou wel!!!!
Ikmoet overmorgen mijn nod hebben maar ik ga niet eerder testen ook al denken mijn vriend en virendin dat ik zwanger ben Ik zelf weet ht niet durf niet te hopen bang voor terleurstelling !
@ gesina, snap precies wat je bedoelt, ik heb gister ochtend getest met die stomme clear blue digital tegen beter weten in en ik kreeg echt de teleurstelling voor mijn kiezen,, gewoon niet doen hoor meid!