Heey, weer een medezwangere van harte gefeliciteerd !!! Hoe gaat het eigenlijk met de twijfeltesten van Juna en Huismus? Ik hoop ook voor jullie nu een duidelijke test !!! En spinnenkop, echt balen zeg dat je ongie bent Ook voor jou hoop ik snel een positieve test En ik gebruikte eigenlijk nooit de testen van clear blue dus ik weet het eigenlijk ook niet. Ik heb gebruikte alleen de digitale van clear blue als ik van kruitvat een positieve test vast heb gehad Maar dat is gewoon voor een bevestiging want dan komt er zo mooi zwanger op te staan en dat is een beetje voor mij de bevestiging dat ik geen streep zie op de andere test omdat ik het zelf wil ahahah. kuss
Ik snap er bij mij niks meer van. Had mijn nod rond 8 okt eig al iets eerder maar testte negatief. Gisteren een heel klein streepje bloed maar verder niks. Vanmorgen voor de zekerheid nog een keer getest en weer negatief. Dus ik denk dat ik wel bijna zeker kan zijn dat ik niet zwanger ben. (ook omdat het te lang geleden is dat we geklust hebben, mijn man is daarna anderhalve week weggeweest) Ik snap alleen niet dat ik niet ongi word.. heb 2 weken lang buikpijn gehad en nu niet meer..
Chanelle ga jij je banner eens gauw veranderen!!! heb dag 1 van het bruinverlies toch maar als ongi genomen. Morgen maar beginnen met tempen misschien worden we daar wat wijs uit. Heeft de vorige keer ook goed geholpen.
ik denk dat als mijn ongi voorbij is we maar om de dag gaan klussen de hele maand lang poeh zal mijn man erg vinden .........niet
heey dames, Weet iemand hoe ik kan uitrekenen hoe lang ik nu zwanger ben want als ik uit ga van de eerste dag laatste menstruatie dan ben ik nu al 32 dagen zwanger Mijn cycles was anders als normaal omdat dit pas de 2de ronde na de vmk was. Maar op FF geeft die aan dat mijn eisprong pas was op maandag 26 sep, dus als ik daar 2 weken bij op tel dan zit ik nu pas aan dag 28. Mmmm... dan klinkt 32 beter ahahaha. hhahah misschien dat iemand het hier me kan vertellen? want dan kan ik ook uitrekenen wanneer ik uitgerekend ben . Ppff.. ik merk dat ik er al ver in door draaf Kuss
hahah ja indedaad ik was ermee bezig maar ik weet niet op hoeveel dagen ik me mag zetten Misschien dat iemand hier op dit forum me kan helpen
@Chanelle: Je eisprong op de 26e is de beste graadmeter. De luteale fase is vrij vast (de fase na je eisprong zeg maar). De fase voor je eisprong varieert nogal. Ik heb hem voor je ingevuld in mijn baby-app en dan komt er uit dat je precies vandaag 4 weken zwanger bent en bent uitgerekend op de 18e juni
ow ahhahah dat is een mooie datum zeg !!! Nou bedankt he, dan ga ik nu maar eens ana de slag met een banner aanmaken ahhaha Kuss
Zo huis schoon, was is opgevouwen en gestreken. Reclame blaadjes doorgelezen en gelijk opgeschreven waar ik van de week allemaal heen moet Sowieso naar de Etos want eigen huismerk van luiers krijg je de 3e pak gratis!! met een max. van 6 per klant (maar ja, lang leve de buren en ouders ) Dochter hoor ik weer door de babyfoon dus die ga ik weer eens uit bed halen, alles is weer precies op tijd klaar en wakker
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (8 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (8 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 111 13 Zwanger, 25 Ongesteld, 1 Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, 3 Twijfeltest Ik had het al een keer veranderd, maar blijkbaar niet overgenomen. Daarom heb ik mezelf nogmaals op rood gezet!
Wat een rotweer hè meiden! Ik word er zelf gewoon chagrijnig van! Ik lig de hele middag al lekker in bed film te kijken en afwachten tot ik weer een mailtje heb van zp(hoezo verslaafd!) maar ik heb het zo verschrikkelijk koud de hele dag al! Word gek van mezelf!
Het is zeker rotweer. Dochter is echt een buitenkind en vaak gaan we 's middags nog wel eens wandelen (dan raakt ze weer eens wat energie kwijt) Maar vandaag blijven we echt wel binnen, ze is voor de verandering eens heel erg rustig, speelt rustig, komt af en toe lekker bij me liggen. DOET ZE ANDERS NOOIT!!!!!!!! Ze mist vast ook papa
Ach dat is helemaal rot dan! Maar wel fijn dat ze zo rustig is vandaag.. Inderdaad, ze voelt vast dat jij manlief mist en zij mist paps natuurlijk ook
He dames!! Ben weer terug na een druk weekend! Ga nu teruglezen vanaf pagina 211 (!!) Ben benieuwd wat ik allemaal tegenkom @hier: nogsteeds in afwachting van ei...of is al geweest, of geen of hele late eisprong...wie zal het zeggen?! Gisteren was ovu-test weer licht, maar vandaag bijna positief...joehoe! Alleen dit was mijn laatste test in huis...als het goed is krijg ik maandag wel nieuwe, we zullen zien!
Jeetje ladyT wat spannend dan maar weer hè! Ik ben benieuwd wanneer je ei nou geweest is of nog komt! Haha hoe voel je verder?
zien, chanelle, Hommel, Toerist, Sappie en Beebiewens gefeliciteerd meiden!! geniet van je zwangerschap! en om eerlijk te zijn word ik er een beetje jaloers van Spinnekop, Suusje, mpo ene kaatje balen meiden op naar een vruchtbare volgende ronde. Mompelientje, liek wtf woW??? hahahaha Ik ook! Lees net je onderschrift, wat grappig zeg Liefkleintje dikke knuffel voor jou meis, ik hoop dat je je vandaag wat beter voelt? Huismus hoest met jou? Hier een witter dan witte test vanmorgen.... Word er een beetje derpi van op dag 39 van mijn cyclus, vriendjelief blijft zeggen dat het wel goedkomt en onze tijd wel komt. Hij is zo vreselijk lief en geweldig <3 Ik zelf ga op en neer wat emoties betreft. Het ene moment stromen de tranen over mijn wangen van het lachen en het andere moment van het huilen. Nog steeds geen ongie gevoel maar wel alsof er iets tegen mijn buikwand drukt... alsof er een ballonnetje in mijn baarmoeder zit zeg maar, kan het niet goed uitleggen. liefs sas
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (8 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 111 16 Zwanger, 28 Ongesteld, 1 Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, Negatieve test, 4 Twijfeltest Hierbij de actuele lijst! Wat veel roze gezien in de berichten....wauw!! @Zien, Colinde, Chanelle, Noah, Hommel82, Toerist18, Sappie86...joehoe!! Gefeliciteerd dames! @dames op rood...balen meiden! @dames met een twijfeltest...hopelijk snel definitief op roze! @Beebiewens...ik wilde je niet zomaar veranderen van twijfel naar roze....maar als ik je test zie is die hartstikke duidelijk hoor!! Durf je het aan om op roze te gaan? @Naomi1971; welkom meid! Hopelijk snel op roze
He meis...wat lief dat je dat vraag! Beetje wisselend hier...heb eigenlijk niet het gevoel dat ik al een eisprong heb gehad (nog geen draderige afscheiding en dat heb ik normaal wel), maar vandaag wel steken in mijn zij (linkerkant)...denk steeds; misschien is dat wel mijn eisprong, maar eigenlijk heb ik dat zo nog nooit gevoeld, dus dat lijkt me ook sterk... Ben er wel heeeeel erg mee bezig de laatste tijd, heb ook nog wel wat last van mijn mk...maar dat veel-mee-bezig-zijn zal iedereen wel herkennen, vrees ik! Hoe is het met jou? Een twijfeltest had je he? Ik hoop echt voor je dat het snel duidelijk roze wordt!! X ladyT