Heey essje hoe zit dat met die maansteen hoezo betekent het dat je zwanger ben??? Moet ie dan in het echt ook stuk gaan??
haha grappig!! ik heb ook een maansteen maar daar zitten nog 2 andere stenen bij!! maar mijne is nog niet geknapt ik weet ook niet of dit wel de echte stenen zijn!! we moeten toch afwachten ondanks dat onze dromen zo werkelijk zijn
Alle zwangeren gefeliciteerd.!!! Zijn er aardig wat ondertussen.! @ Dreaminggirl, Die oesteopaat heeft al wel geholpen dat het niet meer zo zeer doet bij de eisprong. Deze maand niet eens gevoeld.. Hopelijk is het snel een keer raak, want die behandeling is aardig prijzig als je weinig van de zorgverzekering terug krijgt, maar dat heb ik er wel voor over. @ Goofychick, nadat ik op FF mn tempkaartje had ingevuld was het gelijk duidelijk dat ik toch al mn ei had gehad, maar wel 3 dagen later. Temp ging vanmorgen ook weer omhoog naar 36.9. Hopelijk blijft deze ook hoog. Sinds vrijdag heb ik ook last van maagzuur en doen mn (.)(.) zeer waar ik normaal geen last van heb. Nu valt mn NOD denk alleen rond 17 okt. Gr Cas
Het verhaal Is dat als je een maansteen draagt die je helpt bij de vruchtbaarheid en dus zwanger worden en als hij afvalt/stukgaat/barsten krijgt dan betekend dat dat hij zijn werk gedaan heeft en dat je dus zwanger zou kunnen zijn. Ik merk wel dat de steentjes van mijn armband afbrokkelen..
en als je een combinatie hebt dan want ik heb een maansteen met nog een groene en oranje steen maar ik heb wel een barst nu in mijn maansteen zitten!!
Oowh wat mooi! Ik geloof wel in dromen en dat soort dingen, ik zelf heb migraine en heb daarvoor een amatist (weet niet hoe je het schrijft) die moet je ook opladen in volle maan of 10 min onder stromend water!! Denk dat ik ook zon maansteen ga halen!
Ooowhh Gesina en Essje jullie maken mij helemaal blij, spannend joh hoop echt dat het zo is voor jullie!!!!
Ik weet niet precies hoe dat zit, maar denk dat het gewoon hetzelfde werkt. Ik heb alleen een maansteen maar er zit bij jou dus al een barst in je maansteen?! Wow, volgensmij moet dat wel een goed teken zijn!
Nou wat toevallig! Ik heb ook migraine en ook een ametist daarvoor! Haha, wat leuk dat we die dingen gemeen hebben hè meiden?
Hahaha ja idd grappig!! Maar door die migraine ook vaak hoofdpijn dus dat is weel een kwaaltje minder als je hoopt zwanger te zijn hihihi
haha iedereen wordt vrolijk hier ja een grote scheur heb ik er in zitten aan de onderkant maar hij is niet doormidden ofzo!! ik weet het niet haha ik heb hem ook niet altijd bij me dus vandaar!!
Ik word hier zeker blij van!! Ga ik net even naar de wc kijk in de grote spiegel wat zie ik daar!! Een dikke streep van me navel tot mijn schaamstreek ik dacht WAT!!! wat is dit voor gekke dag!!!
Neee dat durf ik echt niet hoor na gister!!!!! en ik heb mezelf samen met essje voorgenomen te wachten tot woensdag ohh ik word echt gek hier!!! Zou het ook zomaar kunnen???
Nou dreaming dat is raar zeg! Wat zou het zijn?! Hier word ik letterlijk ondersteboven gelopen door m'n katje haha ze nestelt zich steeds tussen mijn borsten en op m'n buik! Soms wel een beetje lastig haha!
Haha dreaming zullen we samen morgen maar gaan testen dan? Hahaha ik vind het zo spannend meiden! Ik word helemaal blij van jullie!
whahaha rare dag dus vandaag hiero het kan wel eens voorkomen in vroege stadium van zwanger zijn dat je zon zwangerschapslijn krijgt maar dat komt heel weinig voor maar misschien ben jij wel de gelukkige
Essje dat is ook echt een teken hoor kan toch niet anders! Als wij 3e deze ronde geen geluk hebben eet ik me schoen op!!!
whahahaha okeej hou ik je aan we zullen toch moeten afwachten meer kunnen we nog niet doen!! ik heb net mn vriend naar mn maansteen laten kijken hij zegt ja er zit een barst in!!