Zo me dochter ligt in coma Ze heeft echt vanaf vanmiddag dat ze wakker is alleen maar bij me gezeten, gehangen.... Normaal jankt ze wel een paar keer per dag omdat ze iets doet wat niet mag. Of ze moet een schone luier of zoiets, of naar bed......... HELEMAAL NIKS. Ze is zelfs op me schoot in slaap gevallen Normaal als ze in bed ligt dan hoor ik ze zeker nog een uur, en nu als een blok in slaap, zelfs toen ik haar in bed legde sliep ze gewoon door.... Zo heb net weer gejankt, jeetje wat mis ik me vent zeg!!! Dat wordt nog wat als hij over een paar maanden elke week weggaat en alleen de weekenden thuis is....... Heb maar een paar kaarsjes aangestoken om het nog een beetje gezellig te maken Nou meiden als hier van de week niet heeeeel veeeeel roze gaat komen weet ik het niet meer hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik duim heel hard voor jullie allemaal!!!!
dat is pendelen roozjuh rondje is meisje streepje is jongen en als die daarna niet meer beweegt dan is die gestopt meer kids krijg je dan niet !! dus 1x heen en weer betekend je zoontje 1x rond betekend 2e kindje meisje en dan stopt die dus je bent dan klaar
Gaan we morgen doen! Maar ben zo bang dat hij nega is! Terwijl er zoveel tekenen zijn voor posi! Als we niet zwanger blijken te zijn vreten we onze schoenen op!
@essje hoe was je pendel??? Mijn was goed weet niet of je het mag zeggen??? en we eten idd onze schoen op, maar ik durf ook niet hoor bang voor teleurstelling!! heb nog wel een etos test liggen?!!?
@ Gesina; jaaa daar was ik ook heel benieuwd naar...ik laat vaak pendelen op mijn gehuwde achternaam, maar is dat wel goed? En euhhh...zou je ook voor mij willen pendelen? Dames, wat is er uit jullie pendel gekomen?
Denk dat ik die test van etos morgen ochtend gewoon ga doen!!! oowh ik word echt kriebel hiero hond ligt weer op schoot en nog steeds heel de tijd krampjes
Ik heb mijn pendel in mijn handtekening gezet! Haha ja ik voel me ook echt een hormoonbom! Met alle kwaaltjes die erbij horen! Van Moe en misselijk tot stemmingswisselingen en koude rillingen! Haha ik weet het ook echt niet meer als het niet zo blijkt te zijn!
Nou essje morgen maar testje wagen ik ga nu lekker bij me mannetje op de bank zitten stuiteren!!!!! Slaap lekker vast iedereen en essje ik hoor het morgen heah!!!
Hier precies het tegenovergestelde...totaal geen kwalen (zoals eerder verteld is dit voor mij juist een zwangerschapsteken) en ik wil niet klagen...maar dat maakt je ook onzeker als je niets voelt... Maar wat leuk! Allebei zwanger...de één van een jongen de ander een meisje. Is het jullie ook opgevallen dat wanneer er een babyboom is, dat de meeste kindjes van hetzelfde geslacht zijn? Bij alletwee de geboortes van mijn dochters was er toen een ware meisjes-babyboom....
Voor jou dus ook erug spannend! Hihi ja ik heb inderdaad wel eens vaker gehoord dat tijdens een babyboom het vaak herzelfde geslacht is! Hier in het dorp is er in bijna iedere buurt wel een Meisje geboren! Ik hoop ontzettend dat mijn pendel van gesina uitkomt!
Dream...weltrusten alvast! En wil morgenvroeg alleen maar positieve berichtje lezen van je he? Nu zit ik me enorm te vervelen...kids liggen op bed na een hele leuke, maar vermoeiende dag (uit eten geweest met de opa en oma, en superoma ) en mijn ventje ligt ziek te zijn op bed...hij zegt dat hij extreme hoofdpijn heeft Heb hem al een anti-migraine pil gegeven...en naar bed gestuurd. Hij had al heel veel rode plekjes op zijn benen, maar die zijn ineens veel erger...geen idee of dat met de hoofdpijn te maken heeft...zal zo eens bij hem gaan kijken.
Ik hoop het ook voor je ess...ik gun het je van harte! Dus jij gaat ook al slapen Hetzelfde geldt voor jou he? Alleen positieve berichten morgenvroeg
Haha ik heb nét geplast dus dat kan nie meer! Morgenochtend maar! Haha ik hoop dat er morgenochtend alleen maar roze berichtjes zijn!!