Ik zit nu op 12 DPO.. Cyclus vorige maand was 27 dagen met n LF van 11 dagen.. Dat was ook de eerste ronde dus verder had ik niks.. Ik weet wel dat mijn eisprong op dag 17 was deze maand.
IK heb ind al vaker gemerkt dat mijn lichaam me voor de gek houdt... IK heb helaas nog nooit een positieve test gezien maar er wel al heel veel gedaan omdat ik ook kwaaltjes had... En afgelopen ronde ging ik gewoon dingen zoeken omdat ik er van overtuigd was het het zo was... Ik had ook nog enkele pendels voor oktober dus dacht echt dat het goed zou komen... Maar dat was dus NIET zo...
Ik zit even met een ander dingetje...ik was op internet aan het lezen over de uiterst gevoelige zw.testen van zwanger en kids...en wat blijkt...bijna niemand test positief voor of op NOD (terwijl die 6dgn voor NOD gedaan kunnen worden) hhhmm heb er 2...maar kan dus beter k2v5 gaan kopen?
Ik ook niet.. na m'n eisprong had ik wel een paar dagen zere (.)(.) maar dat ging weer over.. Ik heb wel vreselijke spierpijn in m'n bovenbenen (eerst steekjes in liezen) en honger... Oja en veel bultjes op m'n tepels.. maar verder niks hoor.. totaal niet misselijk of iets... (gelukkig...afkloppen..)
Hihi, dan zou ik al 4 vd 5 maanden zwanger kunnen zijn!! Ik voel eigenlijk nooit wat.....voel mijn ongi ook niet aankomen. Maar helaas.....elke keer ongesteld geworden! Mijn zus zei ook dat ze niks voelde en ze toen idd zwanger was! Maar van sommige vriendinnen hoorde ik juist dat ze niet eens hoefde te testen omdat ze aan alles voelde dat ze zwanger zijn! Dit is juist een maand dat ik denk....zou het zo zijn?!? Voel van alles in mijn buik wat ik normaal niet voel. Maar voel me sowieso niet goed natuurlijk nu..... Dus die buikpijn kan ook nog een nawerking vd morfine zijn of uitstralingspijn van mijn rug. Ach, eind van de week weet ik meer!! Balen meiden, dat jullie nega testen hadden vanmorgen Had zo'n goede hoop!! Ik zag ook 2 hele mooie testen voorbij komen! Gefeliciteerd meiden!!!
Ik heb vanmorgen toevallig ook ééntje van z&k gedaan maar dat was niet de gevoelige.. streepje was bijna niet te zien.. bij k2v5 dus wel..
Ach ik zal me wel gewoon gek gemaakt hebben omdat ik het graag wil.. Ik wacht wel gewoon mijn ongi af,, ik zal wat minder reageren op het forum, mijn hoofd even op andere dingen zetten.. Meiden, veel geluk met zwanger zijn, zwanger worden en testen!
Sappie; dus jij ook al? Dan moet het ook wel zo zijn...ik weet wat ik vandaag ga doen wachten totdat de kruidvat open is, en testen inslaan
Ja vorige maand voelde ik vanalles.. zal wel ontpillen geweest zijn.. Ik moet wel zeggen dat ik deze maand een heel ander gevoel had.. Net of ik het al wist ofzo..
Nou, ik word er nog niet echt veel wijzer uit .. 2 keer getest en er staan toch echt opnieuw 2 streepjes, alleen is het ongeveer net zo licht als gister, misschien ietsjes donkerder.. Hoort het niet donkerder te zijn? Hoopte zo dat er een duidelijk verschil met gister zou zijn... Maar goed, het zijn positieve testen en mijn temp was ook weer omhoog vandaag, dus ik zal niet zeuren . Wat vinden jullie ervan (zie foto: bovenste 2 zijn gister, onderste 2 zijn vandaag)?? Liefs, Beebiewens
Iedereen maakt zich wel gek en dat is ook normaal omdat je het heel graag wil. Maar helaas bepaalt moeder natuur wanneer het gebeurd... Ik baal ook iedere keer weer flink als ik ongi word en maakt me ook vaak genoeg gek of ik nu wel of niet zwanger zou zijn... Maar ben weer wel "gewoon" gaan leven... Drink lekker een wijntje als ik er zin in heb... Soms een sigaretje en ik zie het wel wanneer het gebeurd... Ik baal nu al dat mijn vriend en ik elkaar weinig gaan zien ivm drukte etc en net in de vruchtbare periode... Volgende maand moet ik terug naar de huisarts ivm verwijskaart...
Oh ik zie veel roze op de lijst, gefeliciteerd meiden! Ik mag vanaf vandaag op rood, jammer maar ja volgende keer beter..
Nee, allemaal kv 2v5. Maar één is géén vind ik altijd, haha , dus ik doe er liever meteen 2 merk ik .
@beebiewens.. Die bovenste zijn natuurlijk al opgedroogd he.. scheelt wel.. moet je straks maar s kijken over een half uurtje ofzo.. En de mijne waren ook niet heel veel donkerder dan die van gisteren hoor..