NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Ik zie wel wat hoor! Het is heeeeeeel licht maar volgens mij is het er wel. Is dit een Zw&K? Want die testen dus sowieso minder dan kv2v5! En je zit ook nog 3 dagen voor je testdatum... Dus de hoop is nog niet vervlogen!

2. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Jep, dit is zo'n rotte van Z&K..ik had hem gewoon voor de "gein" gebruikt omdat ik vanmiddag op pad ga voor k2v5...en dan krijg je dit :) Met het blote oog zie ik wel meer als op de foto hoor, anders had ik niet getwijfeld. Het is ook roze, niet wit of grijs....nouja, zit mezelf hier ff gek te maken ppff :p

3. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Is er misschien iemand die hem even in het negatief wil/kan zetten?

4. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Enas ik zie inderdaad heel lcht wat, mijne is nog veel
    Lichter, echt een waasje dus ik hou hem voor negatief. Als ik woensdag nog niet ongi ben ga ik dan wel weer testen..

5. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    dit is jouw test in negatief enas..

6. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Dank je wel Sw33ty22! :D

In het negatief zie ik niks (toch?)..nouja, ga straks naar de kruidvat...

7. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    nee klopt maar ik heb die test trouwens ook gebruikt toen ik 2 dagen overtijd was en toen kreeg ik een hele mooie roze streep dus als ik jou was zou ik gewoon nog even wachten deze test vind ik net zo goed als die van 2 voor 5 van kv..

8. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.783
    1.133
    113
    Vrouw
    Enas, ik lijk een heeel licht streepje te zien!!
    Ik hoop dat het aan de test ligt ende kv test gewoon duidelijk is!!

Succes meid!!

9. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Enas, ik zie een heel licht streepje hoor. Dus je verbeeld het je niet. Straks lekker nog een x testen met kv testen!

10. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Bedankt voor jullie lieve reacties!! ;)

Om heel eerlijk te zijn had ik allemaal berichten verwacht van dames die zeiden...neeej die is vet negatief, ik zie niks...dus had me daar een beetje aan vastgehouden...:) Dus ik weer bezig met foto's maken..ppff hoe maak je jezelf gek? Nog 1 foto'tje, en dan hou ik op met spammen..en ga ik vanmiddag naar de kv.

11. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

ik zie hem heel lichtjes gewoon vanmiddag andere test halen van kv :)

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Goedemorgen (weer bijna middag ;)) dames!

Alle zwangeren: gefeliciteerd hoor! Nu lekker genieten op de roze wolk :D
    Alle dames op rood: Super jammer zeg! Op naar een mooi ei!!!
    Alle twijfeldames: Jammer dat we zo moeten twijfelen, hopelijk snel een mooie test en doorstromen naar de roze wolk!

Enas: Ik denk wel iets te zien hoor! Lichte verkleuring op de negatieve ;) Hopen op een mooie test binnenkort!

Gisteren lekker naar de bossen geweest met manlief. 4,5 km gelopen, wat gepraat over vanalles (oa PCOS en hoe we ons nu voelen daardoor), kastanjes gezocht en gegeten (manlief vind ze lekker en wilde dat graag doen dus zoeken wilde ik nog wel doen, maar eten... vind ze niet zo lekker ;)) en paddenstoelen gezien. We willen vaker gaan wandelen samen, manlief ging vroeger vaker met zijn ouders naar de bossen, wij thuis eigenlijk nooit, maar vind het nu wel leuk. Dus binnenkort meer bos/duinwandelingen :D
    Ik wil donderdag testen, maar heb nog nergens last van (beetje moeite met opstaan in de ochtend en wat vervelend gevoel, maar dat heb ik wel vaker ;)). We zien wel wat er gebeurd.
    Morgen weer naar de GYN. Geen idee wat we gaan bespreken, maar moet ook eerst afvallen (en dat gaat met PCOS nu juist zo lastig :(). Zal wel weer 30 - 45 minuten uitlopen zijn en dan 1 - 5 minuten gesprekje :( We zien het wel...

13. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Net de Ha ass even gebeld over vage cyclus na spiraal.
    Zei vertelde dat bruin verlies best innesteling kan zijn geweest.
    En dat de test 2 wkn na je ongi betrouwbaarst is omdat je dan meeste hormoon maakt.
    Raar want jullie testen hier ook met 4wkn zwanger ed.

Nou ja wachten af. Donderdag maar even testen.
    Ben wel begonnen met tempen om te kijken of ei of ongi komt.
    Vanmorgen 37,1 bij mijn zoontje was is altijd 36,5 ofzo dus wel hoger nu.

Zal nu even bijlezen

14. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ben alweer terug, heb de kids opgehaald van school en ben direct naar de kv gereden en ben nu 3 verpakkingen rijker :) Ik durf nu niet te testen, ben bang dat ik teveel geplast heb en teveel koffie heb gedronken van de zenuwen...:)

15. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Misschien beter even wachten tot morgen ochtend dan? :) spannend hoor meis..

16. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Essje; dat lijkt mij idd ook het verstandigste...;)

17. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
  18. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Kijkk..dat zijn nou duidelijke testen! Maar net wat jij eerder zei, ik zit nog wel 3 dgn voor NOD he? Hopelijk heb ik over 3 dagen ook een paar mooie (duidelijke) testen ;)

19. sw33ty22

sw33ty22 Lid

10 apr 2009
    80
    0
    0
    almere
    precies enas even afwachten gewoon nog niet de test doen hoe graag je het ook wilt;)

Deel Deze Pagina