Enas zag ook niks op jouw testen maar zit op laptop scheelt vaak. Zou nog 2dagen wachten en dan nogmaals testen.
Hey kippetjes!!! Jeetje wat moest ik weer veel bijlezen vanaf gisteravond Balen meiden, die negatieve testen!! Had echt wel dikke knal testen verwacht, wie weet over een paar dagen wel die knal testen Meiden die ongi zijn geworden balen!!! Succes in de volgende ronde. Meiden die in de twijfel status zitten......... misschien van de week wel een duidelijke posi test!!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (9 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) ???? - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (8 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - mpo (1e kindje, 3e ronde na bbz) - littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) 10 oktober (9 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (1 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) Geen datum (6 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) Totaal: 111 19 Zwanger, 29 Ongesteld, 1 Vlinder, 8 MMM, Cyclus van slag, 8 Negatieve test, 4 Twijfeltest
Hey meiden, Voor de dames die ook bruinverlies hebben, ik heb dat ook een paar dagen gehad en soms nog steeds.. wat een slopende dagen zijn dat. Gaat het door zetten, houdt het op? Vanochtend weer een test gedaan nadat ik een nachtmerrie had (lees miskraam in een bus?!). Maar gelukkig een dikke positieve test. Nu langzaam aan het idee wennen en hopen dat het blijft plakken. Dames op rood - Ik denk aan jullie en hoop snel nog meer roze te zien.
@ beebiewens: gefeliciteerd meid @ spinnekop: balen, succes met de volgende ronde @ roozjuh: leuk dat de cakjes in de smaak vielen en dat er leuk gereageerd werd. heb je van je schoonzus naderhand nog een reactie gehad? ehm mijn katje komt nooit kroelen en zaterdag heeft ze zeker 20 minuten heerlijk met me liggen knuffelen. vorige zw schap had ik dat met de kat van mijn vriendin. dat katje is het zusje van ons katje. dat beestje is nog minder knuffelig dan de onze en beetje chago altijd. en die heeft toen heerlijk een half uur bij me liggen slapen. 2 weken later testte ik posi. duimduimduim
heye dames, Ik heb jullie toch verteld dat ik bang was vandaag gewoon ongie te worden? nou eigenlijk al niet meer want ik had nog een kruitvat test 2v5 liggen en ik dacht ik zal die eens voor de grap pakken en een test uitvoeren. Mijn test is al echt weer een heel stuk donkerder dan als zaterdag. Zie foto Ppfff... maar helemaal gerust ben ik nog niet hoor maar dat ik denk ik pas na de eerste echo. Kuss
Ik heb me trouwens 2 dagen vooruit gezet qua zwnager zijn want ik had vandaag de verloskundige gebeld en ze gaf aan dat ik vandaag 4 weken en 3 dagen was i.p.v. 4 weken en 1 dag. Echt verelend zeg dat er nog een aantal dames onzekerheid hebben ! Ik hoop dat iederen snel deuidelijkheid heeft hier!!
Even een update vanuit mij. Ik ben afgelopen weekend na 3 dagen overtijd, ongesteld geworden:x balen balen balen!! Had echt goede hoop deze maand! Maar weer op naar ronde 7, soms ben ik wel eens bang dat het nooit gaat lukken... Maar ja genoeg geklaagd Alle zwangere dames; hiep hiep hoera!!! Gefeliciteerd!!! Veel geluk!!! Alle dames op rood; balen, en misschien tot ziens in het volgende nod forum.. Zou iemand mij op rood kunnen zetten?? Alvast bedankt. Groetjes kelsey
Alle zwangeren gefelicteerd!!!! Alle meiden op rood BALEN!!! Wat is er de laatste tijd veel afgekletst hier, gezellig hoor. Ik kom even kijken want morgen is mijn NOD en ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Geen enkel kwaaltje op dit moment....... Misschien toch zwanger? Heb me voorgenomen om nog even te wachten met testen aangezien mijn cyclus niet stabiel is. Als ik donderdag nog niet ongi ben, ga ik testen. Heb een digitale clearblue liggen en volgens mij is die niet zo sterk met de hcg, heeft iemand ervaring met deze test?
Ik heb getest met ClearBlue vroeg test afgelopen zondag. Eigenlijk is di pas mijn NOD (heb telkens verkeerd gerekend nml vanaf 1e dag bruin verlies :-S) en hij was al aardig positief! Dus ze werken wel!
Hommel dankjewel. Dus dan zou ik morgen op mijn NOD dus een poging kunnen wagen? Ik ben namelijk zo benieuwd of het nu deze keer raak is.....
Ik had zaterdag getest 2 dagen voor nod met middag urine en de kruitvat 2v5 gaf duidelijk positief aan dus toen ook maar een clear blue gedaan en daar kwam ook 'zwanger' op de staan dus bij mij deed die het erg goed. Ik hoop dat er bij jou ook 'zwanger' op komt te staan !!!! Kuss
Nannie, Ik geef eerlijk toe.. ik heb afgelopen woensdag al een test gedaan en die was kei wit! Donderdag begon bij mij het bruinverlies (zoals altijd) dus ik was best teleurgesteld. Ik had namelijk allerlei vage klachtjes zoals, geen bladzijde meer kunnen lezen en gelijk willen slapen, op tijd naar huis op een feestje omdat ik in mijn pyama op de bank wou hangen, ongi krampjes al vanaf maandag, enorme gevoelige en opgezette tepels al vanaf ovulatie, pijnlijke borsten vanaf donderdag ondanks bruinverlies. Daarnaast ook heel wispelturig! Heel vrolijk heel snippig.. Kortom.. anders.. maar kon 2 kanten uit gaan. Je kan je voorstellen hoe zenuwachtig ik zondagochtend was. Maar ik heb het de avond van te voren klaar gelegd: test en plastic bekertje.. en ik kon mijn ogen niet geloven! Gelijk het licht aan gegooid in de slaapkamer! Manneke sliep nog haha! Dus.. 3 dagen van te voren met ochtend urine moet lukken.. Succes!!!
Hommel en Chanelle bedankt voor jullie tips en goede raad. Morgen ga ik testen en zal ik jullie laten weten hoe het gegaan is.
Goede middag stelletje kletskousen hihi Ik heb niet eens de tijd om alles bij te lezen. Meiden op roze Gefeliciteerd!! Geniet lekker van je zwangerschap! Meiden op rood, balen dikke knuffel voor jullie en dat de volgende ronde maar goed vruchtbaar zal zijn. Wat een bagger weer zeg..... Het is ook meteen vol op herfst. Nog een half uurtje voor mezelf nu dus ffies snel op zp spieken. Ik zorg op maandag altijd voor mijn nichtjes en de eerste komt zo alweer uit school. Straks weer door naar de manege want 1 moet er paardrijden.