Daarom vroeg ik het je omdat ik niet steeds negatief wil zijn over die pillen want er zijn ook meiden die er super ervaringen mee hebben... Bij mij gooide ze ook iedere keer alles door elkaar dus ik ben er echt mee gestopt... Dan maar liever een kortere cyclus die wel regelmatig is als steeds die onzekerheid of ik nu overtijd ben of weer een langere cyclus heb...
Ik denk toch dat ik maar voor wat anders ga kijken morgen.... Vind het ook zo irritant dat je er 2 op een dag moet innemen....
Ik ga ook lekker me bedje opzoeken... Helemaal alleen in het grote koude bed . De verwarming maakt me kamer iets warmer, maar heb toch liever me warme vent naast me.... Weltrust!!
jeetje meiden wat kletsen jullie veel haha! ik heb alles proberen bij te lezen maar kan niet op alles reageren, dus dan maar even zo! roze meiden gefeliciteerd! rode meiden, een hele dikke knuffel! jullie zijn snel aan de beurt! twijfelmeiden, hou de moed erin, het kan altijd nog hier nog steeds geen ongi of ongiklachten te bekennen. ik heb met mijn vriend gepraat en we wachten eerst af of ik de komende dagen ongi word, word ik dat niet gaan we weer testen. ik hoop dat het dan alsnog positief is tot die tijd zal ik hier gewoon blijven hangen want ik ben lichtelijk verslaafd geraakt aan jullie gezellige gebabbel haha
hihi het is hier ook veel te gezellig ik ga er niet meer van uit dat ik zwanger ben, heb nog wel wat klachten zoals rommelende buik, moe, misselijk en heeel veel afscheiding, maar tel het maar als aankomende ongi.. ik hoop echt dat ik snel duidelijkheid heb want word hier een beetje gek van..
Morgen ongi of niet ?? Spannend !! *Gevoelige borsten *Bmm laag / hard / rechts *Beetje krampjes af en toe *Temp 37.1 Verder geen opvallende 'klachtjes' of tekenen.
Hoi Suusje, Ik denk dat ik morgen en overmorgen even afwacht ! Als ik dan nog niet ongi ben...dus zeg donderdag ?
Dank je Essje ! Ben echt benieuwd. Volgens FertilityFriend zou ik (weer, vorige cyclus ook al) een erg hoge kans moeten hebben. Maar ja, ben al 37 en dan wordt de kans wat minder Maar het zou mooi zijn. Verwekt buiten, romantisch onder de extreem heldere sterrenhemel !
haha dat is wel heel romantisch ja! ben benieuwd of FF geleik heeft! Bij mij geeft FF op de pregnancy monitor aan dat ik me 80 punten grote kans heb.. maar had vanochtend een negatieve test, dus ga er niet meer vanuit.. ik wacht nu eerst tot ik mijn menstruatie komt
Goedemorgen dames! Ik voel me weer wat beter hoor..,even een dipje gisteren, maar nu weer relax! Dank je voor jullie lieve woorden! Fijne dag en hopelijk veel roze! Liefs LadyT
Goedemorgen dames! Lees al een paar weken mee maar nog niet durven reageren.. Had mijn NOD 9 oktober en vanmorgen een test gedaan... Ik zie wel een streepje maar helemaal overtuigd ben ik niet. Zal zo even proberen een foto te plaatsen. Vraag me af of het streepje niet donkerder moet zijn.. Voor alle dames op rood; volgende maand zal ik duimen voor jullie! Meiden in het roze; Gefeliciteerd! Groetjes!