@roozjuh ik denk vrijdag pas als het vandaag en morgen op zich laat wachten kan eigenlijk niet wachten maar ben zo bang dat het negatief is dat me lichaam me voor de gek houd maar omdat ik me al een week heel anders voel wat vind jij
Wie weet, spannend hè! Vind het knap als je kan wachten tot vrijdag, ik had er al lang een test tegenaan gegooid
@ blinkie bedankt! laten we inderdaad hopen maar ik ben ook bang dat je lichaam ook soms je eigen heel goed voor de gek kan houden @minifien ik zat ook tetwijfeln moet om half 2 gaan werken om nu al tedoen maar wat ik zeg ben bang dat er weer een teleurstelling is
Doe wat je denkt dat goed is.... als je denkt dat je straks op je werk er niet bij bent met je hoofd ivm twijfels dan nu testen. Als je het van je af kan zetten dan wachten, zou ik zeggen...
lief van je ja probeer het moet tot 6 uur dus het is maar een paar uurtjes ik zie dat je ook zwanger bent gefeliciteerd had jij ook al signalendat je dacht dat het misschien raak kon zijn? bij jou is het denk ik pas getest
ik durf het bijna niet te zeggen, maar: Pijnlijke boobs, opgeblazen gevoel, steekjes in mijn buik en het gevoel dat het raak was... Vergelijkbaar met jou dus. dank je voor je felicitatie, ik heb afgelopen maandag posi getest, 3 dagen voor mn NOD. Erg pril dus nog maar.
Hier had ik met 3wkn al het gevoel zwanger te zijn. Steekjes in de buik, lies. Vlaagjes van misselijkheid. Mijn gevoel zei gewoon dat ik zwanger was, maar ben juli 2010 bevallen dus zwanger zijn zat nog vers in het hoofd. Al heb ik bij mijn zoontje nooit gemerkt dat ik zwanger was.
Essje: helaas zie ik niks op de testen. Als ik naar je FF kijkt is hij redelijk onstabiel. Zou zeggen dat er een ongi aankomt.... Hoop het niet voor je meid.
Ik zie helaas ook niks... Balen meid. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt van het een of het ander.... Zat te twijfelen om vandaag of morgen testen te gaan halen, maar doe het denk maar niet en wacht voorlopig nog maar even af.....
meiden, ik zie hier op de kv test toch een heeel licht streepje? ik zal even kijken of ik het op de foto krijg..
Essje, linker zie ik wel wat........maar ik lees geen goede berichten over die testen. K2V5 niks....helaas......en ik hoop heeeeeel erg dat ik ongelijk heb maar als ik tot gisteren naar je kaartje keek was het echt een zwanger kaartje, ook met twee tredes erin, maar de temp van vandaag doet mij een beetje vrezen......ik HOOOOOOOOOP DAT IK ONGELIJK HEB!!!! (ik ben trouwens weer een bewijs dat K2V5 bij mij echt geen indroogstreep geeft als ik niet zwanger ben.......want was echt hagelwit)
Dacht wat meer te kunnen reageren maar moest kenninsmakingsgesprek basisschool oudste doen en toen was het te laat voor KDV......dus heb niet zoveel tijd vandaag als ik dacht. Nog geen ongi.....