NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essje

Essje Fanatiek lid

9 feb 2011
    2.177
    372
    83
    Vrouw
    Vastgoedadviseur
    Noord-Holland
    Bedankt allemaal meiden :) Debs dat klinkt erg hoopvol meis! Ik duim voor je

2. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Klinkt veelbelovend! Zeker nu je temp weer omhoog gaat!

3. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Oeh Debs, spannend!!!! Wat voor gevoel heb je zelf?!?

Ik wil ook zo graag testen, maar zit dus morgen pas op die 9 dpo! Wel steekjes in mijn buik, die ik nog niet eerder heb gehad. Maar voel op het moment sowieso van alles in buik/rug/bekken...
    Dat is niet gek als je al 9 dagen plat ligt met spit!

Maar.....dan heeft het eitje wel alle rust gekregen om zich in te nestelen! Hahaha!

4. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Esje Balen!!! en heel veel suc6 volgende ronde, ik zal extra duimen voor je

@ Kelly Auwww! maar wel fijn dat je nog kan lachen :D

@Blinky is een goed teken misselijk zijn ;) spannend nog

@ Mamakaatje heeeeeel veel sterkte!!!

@ liefkleintje das nog wel erg vroeg idd 9DPO testen/ het kán wel maar zou er niet op hopen. Gewoon ff een paar dagen w88 dan heb je al meer kans op een pos.test. En dat roze afsluiten van de lijst ben ik het helemaal mee eens

@ Enas Tsja we zaten ook wel als allerlaatste in de lijst...maar het maakt het nu wel wat overzichtelijker en makkelijker bij te houden. Ieder nadeel heeft zo z'n voordeel :cool:

@ Debs spannend!! ik ben wel benieuwd naar de foto! (of heb jet het in het andere tuur-topic gezet)

@ hier Ik zit vandaag op 10 DPO en verwacht de 15e mijn NOD Vorige cyclus krreeg ik op 12DPO mijn ongi. Vandaag had ik alleen last van ongi-pijnen. En vanmiddag met afvegen licht bruin/geel(?). Nu lichte steekjes en hoofdpijn. Dus óf het is innesteling óf het is een naderende ongi. Spannende daagjes maar ik ga op z'n vroegst zaterdag testen (13DPO). En ik hoop dat ik geen helderrood bloed ga zien :D

5. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    ik ga denk ik niet eerder testen dan vrijdag...had vanmorgen een negatieve test, ik verwacht de duivels ieder moment ;)

Hier vandaag weer een letter-bestelling gedaan voor iemand op dit forum..dit was het resultaat...

6. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Ik ga ff koffiezetten..verwacht zo visite..tot morgen, en ik hoop dat ik dan weer roze voorbij zie komen ;)

7. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Wat gaaf Enas!!!! Mag ik vragen wat de kosten zijn?? Mag natuurlijk een prive-berichtje sturen hoor.

Ik heb een eigen bedrijfje....(fotograaf) en vindt zoiets ook wel gaaf!
    Iets met Love....:D Voor de loveshoots! :)

8. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    haha ben ik weer!! Huisartsenpost is hier dichtbij maar ze konden er niet echt om lachen om me bloed na te kijken (stelletje chagrijnenen) zoek lekker ander werk als je niet meer kan lachen.

Maar goed me hoofd is nagekeken en een klein beetje geplakt want er zat toch wel een snee in me hoofd.
    Me dochter was heel lief voor me, constant knuffelen en kusjes geven, en aai aai hahaha.
    Ze praat geen woord maar ze berijpt alles wat je zegt hihi.

Toch nog een gezellig clubje om te kletsen die laatste paar dagen. Kom meiden we gaan voor ROZE!!!!!!!!!!!!!!

9. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het voelt ook wel spannend. Meestal op 10 dpo ongi. Sommige kwaaltjes herken ik van een paar maandjes terug. Vooral de boobs en mijn humeur.. Hihi naja dat herkend vriendlief. Laten we zeggen zeer snel geïrriteerd gewoon een schietlont. Haha
    Verder weet ik het niet. Het lichte streepje heb ik eerder gehad. Denk vals positief zoals het hier genoemd wordt.

En de temp ja.. Heb hier geen ervaring mee.. Geloof wel dat het er ok uitziet toch? Deed dit om te kijken of ik een eisprong had. Soms het gevoel deze na mk niet te hebben dus...

Ga bij een hoge temp morgenochtend een testje wagen!

10. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Je hebt pb ;)

11. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Aaaah wat lief van je dochtertje *smelt* Maar wat een stelletje daar zeg...ze hadden je toch wel wat bloed kunnen afnemen :)

12. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Daar zijn ze niet voor. Dat is namelijk geen "spoed" Nou voor mij wel hoor hahahhaha.
    Ach we wachten gewoon nog een paar dagen af dan weet ik ook waar ik aan toe ben...

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    au dan is dat toch hard aangekomen. hebben ze er nog wat aan gedaan?

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    1e ronde 2e kindje. ik weet het eigenlijk niet. ik dacht eerst neeeeeeee dat zal echt niet gelijk raak zijn. maar heb wel veel klachten. vandaag had ik een slokje cola op en ik kreeg me toch last van brandend maagzuur. en heb dat nu dus al sinds 13.00 vanmiddag. ook veel ongikrampjes. zit nu 7pdo. je zou dan denken, misschien raak. maar bij mijn zoon had ik helemaal nergens last van en heb ik puur getest, omdat ik een week overtijd was
    ik zal het ook maar moeten afwachten

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    ff verder lezen :D hahaha, je zal er wel overheen gelezen hebben ;)

Heb weer krampjes in me buik, heel laag.............. Zal ik dan toch weer een cyclus van 28 dagen hebben?? En morgen of overmorgen weer ongi worden........... we zullen het zien

16. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    balen van je test. mooi joh die letters

17. joo2

joo2 Actief lid

16 feb 2010
    151
    0
    0
    Sterkte dames.... Ik kan morgen testen maar wacht nog tot vrijdagochtend voel me wel anders dan anders maar je weet maar nooit:( v

18. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    nou ja zeg stelletje chago's haha. ja we gaan allemaal voor roze.

19. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Joo2, spannende 2 dagen dan nog voor jouw. Hoop op een positieve test voor je.

Zo nog 1 nachtje of 2 nachtjes alleen in het grote bed en dan komt me mannetje weer thuis!!!!!
    Hoop dan natuurlijk wel dat ik nog niet ongi ben, maar dat begrijpen jullie vast wel hihi

20. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ debs: spannend morgen succes
    @ kelly: haha nee ik had gewoon nog ff verder moeten lezen. niet ongi worden hoor. ik heb ook ongikrampen en ik wil positieve voorbeelden hebben

Deel Deze Pagina