Helaas ben ik het afgelopen keer ook geworden. Gelukkig kunnen we vanaf aankomend weekend weer vol aan het klussen. Bale dat ik van die wisselende cyclus aantallen heb anders konden we het iets meer inschatten.
Mira, hij kan niet zomaar ineens voor de deur staan Moet hem zelf ophalen met de auto want heb hem ook weggebracht. Hij neemt altijd zoveel mee (is ook wel nodig) dus breng ik hem altijd weg anders ben ik een week de auto kwijt... Denk dat ik toch straks als dochter wakker is ff naar het dorp ga (moet toch nog boodschappen doen) en dan misschien wel ff bij kruidvat binnenwip......... Kan altijd de testjes laten liggen als het niet meer nodig blijkt te zijn..... SPANNEND!!!!!!!!! Al denk ik niet zwanger te zijn want heb bijna geen kwaaltjes......... ach lichaam maak me gek
Kelly: Kijk, dat wist ik natuurlijk niet. Geen verrassingsaankomst dus Volg je gevoel meid! Wel of geen kwaaltjes, het schijnt steeds weer anders te zijn, dus kunt er geen touw aan vastknopen Zelf heb ik zwanger en kids dipstick liggen zodat ik, als ik dan testdrang heb, kan testen. Vanmorgen een gedaan, omdat het NOD is, maar niks belangrijks op te zien. Manlief heeft de kv2v5 verstopt, vind die dan weer net wat te duur om eens even mee te testen als ik niks zeker weet
Kon je ook niet weten Heb wel een warm branderig gevoel van onderen.... Net een colaatje op en ik wordt me toch misselijk. bah Ga straks testen kopen en dan beslis ik morgen ochtend wat ik ga doen
Kelly: Met kwaaltjes kan ik je niet helpen. Heb de afgelopen 10 maanden al zoveel gevoeld dat ik niet meer weet wat nu wel iets is en wat niet... Ik merk vanzelf wel wat er gaat gebeuren, na al die tijd ben ik dat wel gewend
Dat wil ik graag geloven hoor "digi knuf" Hoop dat het voor jouw ook snel 'raak' is en je een mooi wondertje in je buik hebt. Ga me dochter uit bed halen, ze is wakker en dan boodschappen doen en een testje kopen
Heyy meisjes ff niks van me laten horen wilde er ff niet mee bezig zijn... Had officieel gister m'n NOD omdat mijn lf altijd maar 12dagen is maar gister niet ongi geworden...en wordt echt ALTIJD 12dpo ongi!!!Zelfs de keer dat ik WEL zwanger was ben ik nog de 1e maand ongi geweest na 12dagen hahaga! Vandaag nog steeds niet ongi maar m'n temp. Is wel al gezakt...vind t wel ff lastig nu...ga denk ik toch ff wachtten tot morgen en anders ff testje wagen...
Hallo allemaal, Moet even mijn verhaal kwijt. Ik had 4 okt mijn nod als ik van mijn langste cyclus uitga. (50 dgn) Heb die dag getest en ik dacht een heeeeel licht steepje te zien. 2 dagen later nog eens getest en zag niks meer witter dan wit. ben inmiddels 9 dagen verder en nog steeds geen ongi te bekennen en nega testen! Ben vandaag naar de ha geweest en moet het nog een weekje afwachten als er volgende week nog geen ongi is en geen positest mag ik terug komen en krijg ik een echo en gaan ze verder kijken. Word hier zo onzeker van!!! bah!! Zo dat lucht even op!
Jeetje meid Wat een rot situatie! Hoop dat je binnen die week al duidelijkheid hebt! In duim voor je hoor!
Juna: Wat vervelend meid... Hopelijk snel duidelijkheid of een positieve test. Knuffel! Manlief is onderweg naar huis, dus even mezelf klaarmaken en dan gaan we straks richting stad (koopavond) daar lekker eten en dan de stad in Zin in!!!
Dankjewel! Erg vervelend zo, maar ja het is niet anders:x Hoop snel een positest in mijn handen te hebben.
@Juna, hoop dat je snel duidelijkheid hebt, of het een of het ander. @Vlinder, spannend hoor hoop voor een posi test @Mira, fijne avond en alvast eet smakelijk Boodschappen zijn gedaan (testjes ook ) Straks lekker makkelijk de frituur aan zetten en dochterlief blij maken met patatjes
@Dotty Heeft het bruinverlies doorgezet? Ik duim van niet hoor!!! @Essje, wat onwijs klote!! Hoop wel dat je er snel minder last van hebt hoor!! Mag je nu wel zwanger worden? Of moet je een maand overslaan? @Dreamgirl Wanneer ga jij testen? Volgens je banner 3 dagen overtijd! Dat ziet er posi uit toch?! @Liesje, wat klote!!! Duim dat je snel bij de gyn terecht kan!! Wie weet wat die voor jullie kan doen! @Cecilia Welkom!! Op de 10e zou je een innestelingsbloeding gehad kunnen hebben!! Wacht je tot je NOD met testen? @Anno103 Balen!! Succes in de volgende ronde!! @Mira, zou balen zijn als je ongi wordt, maar in jouw situatie mss ook wel even fijn idd! @Vlinder13 Als morgen je temp niet nog verder zakt zou ik gewoon een testje wagen! @Juna, wat vreselijk....heb je al zo'n lange cyclus en is hij nu nog langer!! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!! @Kelly, wat spannend!!! Hoop dat je snel een mooie test hier kan laten zien! Hier gaat het gelukkig langzaam een beetje beter! Na 9 dagen plat liggen (spit) kan ik nu heel langzaam weer wat doen. Zelf douchen, afdrogen en aankleden Verder kan ik niet heel veel! Ik heb vandaag mijn NOD (bij 28 dgn), 9 dpo. Kon me vanmorgen gelukkig inhouden met testen, is nog erg vroeg! En mijn temp is ook wat gezakt. Vanmorgen ook echt buikpijn, die is nu weer over. Nu ook weer last van maagzuur! Dat begon gisteren ook eind van de middag! Ik kijk even wanneer ik ga testen! Als mijn temp morgen nog verder zakt, zal het wel niet meer nodig zijn...
Denk dat ik de testen voor jan l*l heb gehaald.... begin krampies te krijgen dus denk dat ongi nu echt gaat komen vannacht of morgen ochtend.... Dus hier geen roze ben ik bang....
Liefkleinte zit 14 dagen na me eisprong ik voelde ook van alles nu veel dorst weinig eetlust en een vol gevoel onderin me buik Ben benieuwd bij je
ik ook onwijs veel dorst! normaal drink ik maar 2glaasjes vocht per dag. maar nu kan ik hele pakken taksi en appelsap op
Heb wel iets anders "raars". Toen ik zwanger was zijn mijn boobs aardig gegroeid. Helaas na mislukte borstvoeding en maanden afkolven zijn het bijna theezakjes (wat overdreven) geworden.... Nu zag ik opeens (wat er nooit heeft gezeten) een soort striae, lijken wel kleine blauwe adertjes..... Herkent iemand dit van jezelf of vriendin of zoiets???