Mira85 Lief dat je ook duimt!! Ik duim ook voor iedereen hoor!! LadyT Ik denk dat je idd maar uit moet gaan van de veilige optie Is jouw LF altijd 14? Bij mij meestal maar 10 ofzo! Wel fijn dat je je ei toch nog hebt gevonden! Zou vanavond ook nog eens klussen! Wij hebben 2 dagen voor posi test geklust en op dag van posi test. Wilde graag ook de dag erna nog klussen, maar toen kwam ik dus plat te liggen Heb idd een zeer pijnlijke maand!! Ik kan nu weer iets makkelijker lopen, maar zitten gaat helaas nog steeds niet. Heb me voor volgende week di en woe sowieso alvast nog ziek gemeld. Hoop dat ik volgende vrijdag wel weer kan werken! Wat een ellende zo!! Meiden, mijn duimen draaien voor jullie!!
Joepie, met een beetje mazzel kunnen we om 11u manlief/papa op gaan halen Vanavond niet meer alleen slapen En nog geen rode duivels dus uh...... Ohja hier worden ook de duimen gedraaid hoor voor iedereen!!! Ben trouwens gestopt met die pillen van Etos, heb nu gewoon Foliumzuur in de hoop dat mijn cyclus gewoon weer 28 dagen gaat worden
Zo...maar even mijn handtekening geüpdatet...wat vinden jullie van mijn cycluslengtes en hoe het deze maand gaat? @Liefkleintje...ik weet niet hoelang mijn lf is..vorige maand voor het eerst ovu-testjes en heb toen geen ei kunnen spotten (en denk dat ik toen ook geen eisprong had, want voelde ook niets terwijl ik dat normaal wel heb)... misschien 10, misschien 14... deze maand wordt dat wel iets duidelijker (of niet als ik op roze kom ) @Kelly...je zult het vast al heeeeel vaak gezegd hebben, maar weet het niet meer...waar moet je je man vandaan halen?! Wel lekker hoor als hij weer lekker thuis is!
Van zijn werk. Hij is een aantal weken per jaar internationaal chauffeur. De andere weken is hij 's avonds gewoon thuis. Hij moest deze week voor het eerst weer naar Duitsland om bloembollen bij de klanten te brengen (april was de laatste keer dat hij een week weg was) Dus was wel ff wennen weer zo'n week. Begin december is hij 1 week weg en 1 week 's avonds thuis tot ongeveer februari. En dan gaan ze weer elke week weg (weekenden thuis) om alle kratjes op te halen waar de bollen in hebben gezeten die ze in dec. weggebracht hebben. Hij werkt hier ongeveer 7km vandaan dus plank gas straks in de auto
LadyT; heel verstandig dat je voor de veilige optie gaat! Goed nieuws toch? Je hebt iig een knaller van een ei
LadyT, ik zou ook voor de veilige optie gaan!! Helaas kan ik straks nog niet manlief op gaan halen, stuurde net een berichtje dat het druk is op de zaak en dat hij waarschijnlijk nog wat langer moet werken....
@Enas en Kelly...wel spannend hoor, nu het 'wachten' bij mij ook begonnen is (nou ja..nog niet helemaal...eisprong kan nog paar uur duren, dus weekend ook nog maar even lekker klussen @Kelly...wat lijkt me dat pittig als je man veel van huis weg is! Kan me voorstellen dat je helemaal blij bent dat je hem kunt ophalen (zodra dat dan kan...) Ik heb me net -ook- op de lijst van 15-31 november gezet (bij 27..goed he ), maar ik ga hier niet weg hoor! Veel te benieuwd hoe het de dames hier allemaal vergaat!
LadyT, weet je wat het is... Ik ken mijn man (toen nog gewoon vriend) niet anders hij doet het al 20 jaar. Ben ook wel eens een paar keer mee geweest toen we nog gewoon "vrienden" waren (en ik de oppas van zijn kids was ) En dus ook getrouwd was met een ander hihi. Dus ik weet eigenlijk niet beter dan dat hij vaak weg is. Hij heeft 2.5jaar alleen maar binnenland gereden (vanwege dat zijn kids hier woonde) maar dat was niet zijn ding. Nu zit hij helemaal weer lekker op de wagen (af en toe weg en af en toe thuis) En hij verdiend redelijk (redden we het nog niet mee hoor) (hij heeft nog veel schuld dankzij ex en die betaald niks:x) Maar als het goed is gaan we in Maart de goede kant op
@ liefkleintje fijn dat je weer wat beter kan lopen zeg, ik ga nog niet testen ik wacht gewoon lekker tot volgende week maandag ofzo ben ik dan nog niet ongi dan ga ik testen!!!
Jaaa Kelly, dat verhaal ken ik volgens mij...was jij niet de oppas die meeging naar het buitenland, en dat de vrouw stikjaloers was??? Of was dat nou iemand anders...
Jeetje, ben nog helemaal beduusd, heb zojuist een CBtest gedaan 1 dag voor NOD en hij is positief! Ik kan het amper geloven, heb er heel lang naar zitten staren, maar het is toch echt duidelijk een plusje geworden! Ben echt superblij, alleen slaat ook meteen wel de spanning toe (als het allemaal maar goed blijft gaan) het is ook nog zo pril. Maar ik moet nu maar genieten, ga lekker naar buiten, het zonnetje schijnt
Enas, zou best kunnen hoor dat ik dat was. Ze was niet jaloers maar verschrikkelijk BOOS hahaha Cecilia82, GEFELICITEERD je vult de lijst weer mooi aan met ROZE!!! Foto???
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (10 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (10 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - MPO (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) - Mominspy (1e kindje, 9e ronde) 10 oktober (10 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) - Anno103 (3e kindje, ?3 ronde) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Joo2 ( 1e kindje, 4e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) - Cecilia82 (1e kindje, 1ste ronde) Geen datum (7 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Totaal: 115 23 Zwanger, 49 Ongesteld, 2 Vlindertjes 8 MMM, 3 Cyclus van slag, 11 Negatieve test, 4 Twijfeltest (nog) Niets doorgegeven Cecilia82 op roze!!! Gefeliciteerd meid!
Dames bedankt! Echt fijn om het nu al te kunnen delen, want mijn fam. en vrienden moeten toch echt nog even wachten. Foto volgt nog, heb er één gemaakt, maar het werd niet echt scherp. Ik heb nog de digitale test van CB liggen, zal daar wel een goede foto van maken.
Kelly...wat een verhaal! haha! Wel ontzettend fijn dat het vanaf maart de goede kant op gaat..prettig vooruitzicht! @all...meiden ik ga wat doen...moet zelfs nog douchen Heb wat pijn in mijn onderrug...dus of er vindt een eisprong plaats (duimen maar...er zit denk ik nog wel 'vers zaad in mij..haha ) of ik word toch gewoon ongesteld (stond eerst op 15-10)... wie zal het zeggen! Ik hou jullie op de hoogte! Xx LadyT
Wauw, Gefeliciteerd Cecilia!!!! Super!! Hopen dat er nog meer roze bij komt aan het eind van deze lijst!
gefeliciteerd cecilia!! 1e ronde al raak! ik hoop dat ik dat ook kan zeggen. Had je kwaaltjes omdat je vandaag al getest hebt? @ ladyT spannend hoor, ik hoop dat het snel duidelijk wordt en dat dit gewoon een eisprong is welke ook nog bevrucht gaat worden @ Kelly hopelijk toch snel je mannetje thuis