Oh ik ook niet hoor. Denk gewoon maandag of later ongi te worden :x Heb het al 2 weken in me rug/bekken, steken enz. Die kwaal geloof ik ook niet als een zwanger ding Ja toen ik 30weken zwanger was toen wel, maar dat bekkenprobleem schijnt zomaar opeens terug te kunnen komen.... nou ja zal wel dus.
Liefkleintje, eigenlijk iseen schommelende lf niet mogelijk. De dag van je eisprong wel maar je lf zou altijd hetzelfde moeten zijn (kan en dag verschillen maar nooit meer) Ik zou dan ook ovu testen blijven gebruiken en niet van ff uitgaan. Dan krijg je vanzelf wat meer zicht op je cyclus. Voor dat ik mijn dochter kreeg hebben wij 22 mnd mogen oefenen en verschilde mijn cyclus van 24 tot 31 dagen maar mijn lf was altijd 14 of 15 dus de eisprongdag verschilde.
Dank je voor je duidelijke uitleg!! Ik vertrouw FF ook niet hoor Kon daar nooit een duidelijk ei uithalen, vandaar de ovu testen! Ik gok dat mijn LF gemiddeld 11 zal zijn dan.....zoals hij vorige maand was! Maar wel typisch dan dat ik altijd zo regelmatige cyclus heb, terwijl mijn eisprong wel wisselt!
Goedemorgen! zit vandaag op 16 dpo; 3 dagen overtijd; geen ongie te bekennen en de test geeft maar 1 streep Ik snap er niets van...ben elke maand stipt op tijd, heb mijn ei duidelijk gespot...naja...
Wat balen meid!! Ook al zo'n onduidelijkheid!! Hoop dat we allemaal snelduidelijkheid krijgen! Ik ga er maar vanuit dat ik gewoon ongi wordt 1 dezer dagen!
Goedenmorgen meiden, Zouden jullie mij op rood willen zetten, gister ongi geworden had ik al verwacht. Ik ga ook niet meer zo vaak op het topic kijken en me even bezig houden met andere dingen! Hoop dat er hier deze maand nog veel op roze mogen! En jullie zijn allemaal schatten van meiden!! Succes en dikke knuf Dreaminggirl
Ahhh, wat balen!!!! Heel veel succes in de volgende ronde en duimen dat het heel snel raak mag zijn!!
thx voor je reactie liefkleintje! Het is idd alleen maar onduidelijkheid, om gek van te worden. Heb besloten om me dit weekend maar een beetje afzijdig te houden. Had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen; maar ik wil die duivels nu, zodat ik door kan
Dit is toch raar.....ook nu weer buiten afleestijd krijg ik een duidelijke 2e streep! Donkerder als gisteren! En ja.....ik weet dat die niet geldig is.....en ja....ik ga er ook nog maar gewoon vanuit dat ik ongi ga worden! Maar raar is het wel toch?!
Dreaminggirl balen joh!! Succes in de volgende ronde. Enas, balen dat de test maar 1 streep geeft! Misschien maak je later HCG aan?? of wordt je snel ongi, dan kan je idd door Liefkleintje, je test is idd duidelijker en in het negatief zie ik op beide de streepjes... misschien toch zwanger? en behoor jij ook tot de late HCG makers????
Op zich ben ik dan niet iemand die laat hgc aanmaakt, zit pas op 11pdo. Maar de testen reageren wat later Ik weet het niet! Wachten, wachten, wachten....meer kan ik niet doen! Vindt het wel typisch dat de testen duidelijker worden en je hoeft echt niet te turen! Maar die verdomde afleestijd he
Moest het even zeggen liefkleintje.... Ik vind jouw pendels wel grappig Of het wordt oktober of november
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (10 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (10 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - MPO (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) - Mominspy (1e kindje, 9e ronde) 10 oktober (10 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) - Anno103 (3e kindje, ?3 ronde) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Joo2 ( 1e kindje, 4e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) - Cecilia82 (1e kindje, 1ste ronde) Geen datum (7 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Totaal: 115 23 Zwanger, 52 Ongesteld, 2 Vlindertjes 8 MMM, 2 Cyclus van slag, 11 Negatieve test, 3 Twijfeltest (nog) Niets doorgegeven Heb mezelf op rood gezet, ben ongi geworden Maar ja dit was pas de eerste ronde, dus we gaan gewoon verder! Zwangere dames gefeliciteerd!! En voor de rest, veel succes!
Liefkleintje ik zeg zwanger! Testen kunnen niet donkerder worden als er geen hcg in je urine zit, misschien een "slecht" pakje tests? Of toch te vroeg getest? Ik zou een nieuw doosje 2v5 van het kv halen. Maar ik denk echt zwanger want zo begonnen ze bij mij ook
Banjer....die test van vanmorgen kwam uit een ander doosje als die van gisteren! Ik ben heel benieuwd!! Ik hou jullie op de hoogte!
goeiemorgen @ liefkleintje en enas: wat vervelend zeg van die nega test. de moed nog niet opgeven hoor @ huismus: balen meid. ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt @ dreaminggirl: balen zeg, succes met de volgende ronde @ liefkleintje: ja ik vind dat ook maar vreemd hoor dat die 2e streep zo laat nog zo duidelijk wordt @ esmeralda: balen meid, succes met de volgende ronde
Hi! Vanmorgen getest.. Leek heeel klein lijntje te zitten.. Weggelegd en gaan slapen. Nu paar uur verder eigenlijk dezelfde test als jouw liefkleintje.. Maar ja, ook buiten de afleestijd! Dit was een paar dagen terug ook zo.. Alleen binnen de afleestijd.. Bah.. Nog geen duidelijkheid!! Wachten, wachten.. Hoe denk jij er over liefkleintje? Enas, balen van je test! Kan me voorstellen dat jij ook duidelijkheid wilt!