Ik weet 't niet zo goed! Van de ene kant denk ik wel dat er iets is, want normaal blijven mijn testen wit! Ook na uren en zelfs dagen Maar van de andere kant denk ik...waarom komen ze dan niet binnen de tijd?! Ik vind het raar dat hij donkerder wordt! Dat kunnen dan toch geen indrooglijntjes zijn? Ze zijn ook echt duidelijk!
@ Liefkleintje: je maakt en houd het wel spannend zeg!!!! Anders probeer je een digitale? @ de rest: ik ben erg moe, dus kan me niet goed concentreren...Zometeen even de was ophangen en de volgende weer aanzetten...
De test van vanmorgen is nu echt wel duidelijk! Pfff....zenuwslopend dit Zal jullie er niet teveel mee lastig vallen! Sorry!
Joh meis, je hoeft je toch niet te verontschuldigen...ik weet precies hoe je je voelt, je wilt gewoon duidelijkheid, wel of niet?! Het blijft continu in je hoofd spoken, en bent bang voor een grote teleurstelling... Ik ga je ook geen hoop geven, want ik weet het ook écht niet, maar vind het gewoon vreemd. Ik test met dezelfde testen, die blijven spierwit, geen indrooglijntje en ook niet na 3 dagen op het aanrecht gelegen te hebben en ook niet na hem gespoeld te hebben (zoals je eerder gedaan had).
Zo hé...nou breekt mijn klomp Ik ben ff voor je op de kop de prullebak ingedoken om de bijsluiter te lezen, die ik vanmorgen had weggegooid En wat denk je? Er staat letterlijk in de bijsluiter van de test, dat de test na 5 minuten niet afgelezen mag worden. Een eerder verkregen positief resultaat blijft positief, maar een eerder (lees; binnen 5 minuten) verkregen negatief resultaat kan na 5 minuten wél positief worden! En dit is een vals!! resultaat....
Is toch belachelijk!!! Dat een negatieve test ineens positief kan worden?! Is jouw streep ook zo duidelijk?? Ik heb nog nooit zo'n duidelijke streep gehad hoor! Zooo vaag! Waardoor wordt die test dan ineens posi? Toch niet van t opdrogen?
Ik kan op rood denk ik. Ik heb nu 3 dagen wat bruinverlies en witte testen. Ik denk dat mijn ongi dit keer bij een klein beetje bruin blijft, dus ik ga gewoon mijn banner aanpassen.
Die bijsluiter klopt niet hoor. Ik zag 1ste keer testen ook pas bij 10+min een 2de streep. heb me toch 'uren!!!' (10min) zitten staren en zag toen licht streepje. 2dagen erna dikke vette streep binne 10sec! liefkleintje, je maakt het wel vreselijk spannend zo he! Probeer maandag pas weer te testen. Als ie dan nog niet duidelijk is (binnen 10min) dan weet ik t ook niet meer. Ik duim voor je!! dames op rood: %$#&^#$% BALEN!!!!!!!!!! :x
Nouja zeg, dan vind ik dat óók belachelijk! Dus het klopt helemaal niet wat er in de bijsluiter staat? Ik hoop het zo...want dan zou het betekenen dat je wel degelijk zwanger bent liefkleintje. Ik had echt niet zo'n streep hoor! Ik moest hem in het licht houden om licht iets te zien. Die van jou is met het blote oog te zien Wanneer ga je weer testen dan?
Oh vind het wel heel spannend worden hoor Liefkleintje!! Hier de hele dag weer een "raar" gevoel in me buik, vlak bij me schaamstreek doet het "zeer"/"gevoelig" als ik er op druk Laat die klote ongi maar komen hoor!!!
Wat vervelend he meiden die onzekerheid! Had jij al getest Kelly? Sorry hoor.. als je dat wel al gedaan had..kan het mij niet meer herinneren.. Liefkleintje, blijft vaag he die testen! Snap helemaal hoe je je voelt. Hier namelijk ook een lichte streep na afleestijd! Totaal niet het gevoel dat de duivels op komst zijn.. Wordt er inmiddels wel een beetje moedeloos van! Wat vinden jullie van mijn tempkaartje? Heb er niet zo veel verstand van..
wat een onzekerheid hier liefkleintje o.a. Hier is het duidelijk , ik ben naar ronde 2. Vandaag ongi geworden. dus zal zo de lijst ff aanpassen en me aanmelden boor het nov nod
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober (5 dames) - Evira (1e kindje, 3e ronde) - Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) - 8208 (2de kindje, 1e ronde) - Vissertje84 (2e kindje, 1e ronde) - Chris10 (4e kindje, ?e ronde) 2 oktober (5 dames) - Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) - Mama322 (2e kindje, 2e ronde) - Angel1988 (1e kindje, 3e ronde) - EstherD (?e kindje, ?e ronde) - Sw33ty22 (2e kindje, ?e rondje) 3 oktober (5 dames) - Sasya (1e kindje, 4e ronde) - 1981 (1e kindje, 5e ronde) - Lyanna (2e kindje, 21e ronde) - Bella26 (?e kindje, 3e ronde) - Colinde (2e kindje, 5e ronde) 4 oktober (6 dames) - Roozjuh (2e kindje, 4e ronde) - 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) - Juna (2e kindje, 1e ronde) - Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) - Pinkster(2e kindje,3e ronde na mk..totaal 11e ronde) - Waxientje 5 oktober (11 dames) - Arnoe (1e kindje, ronde 15) - Huismus (2e kindje, 2e ronde) - WendymvSenna (2e kindje, ronde 4 na hoop ellende) - N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) - Mukje (2e kindje, 5e ronde) - Gyino (2e kindje, 3e ronde) - Mamakaatje (2e kindje, 1e ronde na mk) - Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) - Aloha (1e kindje, 2e ronde na 4xmk) - Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) - Happylady (1e kindje, 4e ronde) 6 oktober (10 dames) - Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) - Sterre21 (1e kindje, 4e ronde) - Solana (3e kindje, 1e ronde) - Babyverlangen (1e kindje, 8e ronde) - Zien (1e kindje, ronde 5, 3e ronde na MK) - Kelsey (2e kindje, 6e ronde) - Catharina28 (1e ronde, 1e kindje) - Stinkerbell (?e ronde, 2e kindje) - Hartogje (2e kindje, 2e ronde) - Lola36 (1e kindje, 3e rondje) 7 oktober (6 dames) - Tayaro (2e kindje, 2e ronde) - Kersje (1e kindje, 4e ronde) - WeGeMiJe (4e ronde, 3e kindje) - Spannend22 (2e ronde, 1e kindje) - Melanie013 (1e kindje, ronde 38 ) - Iellie (1e kindje, 10e ronde) 8 oktober (6 dames) - Adriana2008 (2e kindje, 3e ronde na 2 x MK) - Princess25 ( 1e kindje, 2e ronde na1 x MK) - Boefjesmama (2e kindje, 1e ronde) - Frederique30 (1e ronde, 1e kindje) - Ikhebjelief (?e kindje, ?e kindje) - Justjes (?e ronde, ?e kindje) 9 oktober (10 dames) - Tulip (2e kindje, 1e ronde) - Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) - Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) - Einneh (2e kindje, 3e ronde) - Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) - Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) - MPO (1e kindje, 3e ronde na bbz) - Littledreamer (2e kindje, 1e ronde) - Essje (2e ronde, 1e ronde na vmk) - Mominspy (1e kindje, 9e ronde) 10 oktober (10 dames) - Amanda (1e kindje, 8e ronde) - Lachebekje87 (1e kindje, 3e ronde) - Mompelientje (1e kindje, 5e ronde) - Chanelle noah (1e kindje, 7e ronde totaal, 2e ronde na vmk) - Ummi92 (1e kindje, 3e ronde) - Suusjelove (1e kindje, 11e ronde) - Minifien (2e kindje, 9e ronde) - Hellen1971 (2e ronde, 2e kindje) - Gesina (1e kindje, 6e ronde) - Anno103 (3e kindje, ?3 ronde) 11 oktober (9 dames) - Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) - Nannie73 (2e kindje, 5e ronde) - Floortje84 (1e kindje, 6e ronde) - NatasjaM (3e kindje, 10e ronde) - MSC (1e kindje, ronde ontelbaar) - Beebiewens (1e kindje, 1e ronde) - Maudje (3e kindje, 2e ronde) - Nathalie1989 (1e kindje, 1e ronde) - Dreaminggirl (1e kindje, 3e ronde) 12 oktober (2 dames) - Dotty (1e kindje, 3e ronde) - Joo2 ( 1e kindje, 4e ronde) 13 oktober (5 dames) - Mira85 (1e kindje, 3e ronde,aug '11 PCOS geconstateerd) - Vlinder13 (1e kindje, 9e ronde totaal, 4e ronde na MA) - Michelle77 (2e kindje, 2e ronde) - BettyBarclay (1e kindje, 1e ronde na 3 mk) - Spinnekop (3de kindje, 1ste ronde) 14 oktober (9 dames) - Sunny79 (1e kindje, 8e ronde) - Wuppie01 (3e kindje, 13e ronde) - Debs1 (1e kindje, 9e ronde, 4e na mk) - Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) - Kelly1312 (2e kindje, 2e ronde) - goofychick (3e kindje, 1e ronde) - Enas (3e Kindje, 2e ronde) - Cas (ronde? tel kwijt) 1e kindje) - Naomi1971 (1e kindje, ronde 13) 15 0ktober (10 dames) - Violetriot (2e kindje, 2e ronde) - Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) - Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) - xxx hope xxxx (1e kindje, 2e ronde) - MamaVlindertje (2e kindje, 2e ronde / 1e ronde na mk) - CvO1986 (1e kindje, 1e ronde) - Daisybunk1 (2e kindje, ronde? met 4 miskramen) - Hamstertje (Ronde? (ben de tel kwijt) 1e kindje) - Esmaralda (2de kindje, 1ste ronde) - Cecilia82 (1e kindje, 1ste ronde) Geen datum (7 dames) - Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) - Mawaikee (1e kindje, 5e ronde, NOD tussen 6 en 26 oktober) - JsMama (2de kindje, september diagnose PCOS, provera) - Kimba - Linda250388 - Blinky (2e kindje, 1e ronde) - LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Totaal: 115 23 Zwanger, 53 Ongesteld, 2 Vlindertjes 8 MMM, 2 Cyclus van slag, 11 Negatieve test, 3 Twijfeltest (nog) Niets doorgegeven
Debs, ja ik had donderavond een test gedaan, witter dan wit kon hij niet. Maar denk dat mijn cyclus in de war is geraakt door etos pillen (daar ben ik ook nu mee gestopt). Dus denk dat mijn ongi maandag gaat komen.... Zo niet, mocht het dan nodig zijn doe ik denk donderdag een test... cvo1986, fijn dat je duidelijkheid hebt wel jammer dat je dan ongi ben maar succes in November.
liefkleintje en debs1, bij mn eerste kindje had ik hetzelfde, 1e test positief na de tijd (lees na een nacht), toen 4 dagen later posi getest. Nu een dochter van 15 maanden. Dus, ik zeg: Zwanger meiden!!!
Ik hoop dat je gelijk hebt! Op 9 dpo ook getest.. daar kwam hetzelfde streepje uit als vandaag 13dpo.. je zou dan toch denken dat er vandaag iets meer had moeten zijn?
@ Liefkleintje: ik heb echt waar geen idee. Ik heb zelf nooit digitale testen, ze zijn mij te duur hahahaha. Je houd het wel spannend inderdaad. @ Enas: dat is wel raar zeg, dat een test na de tijd alsnog positief kan worden... @ Dotty: balen meid! Op naar de volgende ronde... @ Roozjuh: jeetje dat is echt te belachelijk voor woorden zeg, dat een bijsluiter niet eens klopt... @ Kelly: misschien word je wel helemaal niet ongi... @ CVO: balen meid. Tot de volgende ronde... Hier vandaag druk bezig geweest met de voetbalwas voor morgen. Vanmiddag nog "even" geslapen... Ik ging naar boven met de mededeling dat ik even m'n ogen dicht ging doen... 2,5 uur later werd ik pas wakker! Had 't blijkbaar nodig, na de slechte nacht van afgelopen nacht... M'n kleine manneke heeft een beetje koorts, dus hoop dat hij zich morgen wat beter voelt. Wel heeft hij wéér op 't potje geplast, dus ben weer helemaal trots... Morgen om 8.25 uur bij de fertiliteitsafdeling zijn voor wéér een echo, dus ben enorm benieuwd... vanavond maar weer aan de klus... Na 't ziekenhuis doorrijden naar m'n werk, want moet om 9.15 uur op 't werk zijn en om 10.30 uur beginnen in Arnhem bij Nick en Simon tot half 5 dus zal denk ik rond een uur of half 7 pas weer thuis zijn... zometeen dus nog even snel de zalm bakken voor de saus bij de pasta morgenavond...
Liefkleintje en Debs, zou allebei nog een dag of 2 wachten en dan nog eens een test doen (als je dat lukt natuurlijk) Mamavan, wat voor werk doe jij als ik vragen mag? En bij Nick en Simon?????????????