NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    LadyT: ja gezellig he :D Ben erg benieuwd hoe het met iedereen is en wie er nog op laatste moment op roze mag :)

2. Debs1

Debs1 Bekend lid

10 feb 2011
    899
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ahh liefkleintje. Nee toch.. Hoop dat het niet doorzet!!

Kelly, spannend! Ben benieuwd! Ga je morgen testen?

LadyT, lang hè die wachtbank! Hoop snel rose voor jouw!

Ik ga morgen maar weer eens testen denk ik! Pff dag 33 zonder ongi! Wordt er gek van! Totaal geen ongi klachten..! Laten we hopen op duidelijkheid morgen!

3. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik weet nog niet wanneer ik test.... Als ik al test, doe ik dat dan met urine van 4u 's ochtends of kan het ook nog met urine van 7.30u?

4. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    7.30 kan ook hoor...tenzij je al uren rondwandelt en al tig keer hebt geplast :D
    Het gaat er denk ik om dat het je eerste urine is van de ochtend (dus na je nachtrust)...

Tenminste...dat is mijn theorie! Succes!!!

5. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Als ik om 4u in een bakkie moet plassen gaat dat hem denk niet worden... hahaha duik daarna ook altijd me bed weer in, en rond 7.30u moet ik dan weer naar de wc...
    Ik slaap er nog even een nachtje over :)

6. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat spannend hier allemaal!!! ik hoop nog wel wat roze te zien hier hoor!:D

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kelly: ik deed ook om 4uur mn test :p

8. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Liefkleintje: je blijft het maar spannend houden he?

@ Wuppie: GEFELICITEEEEEEEEEEEEERD!!!!

@ Kelly: dat is zeker wel een symptoom voor een zwangerschap! Ik ben altijd een koukleum, maar toen ik zwanger was, had ik hartje winter de hele dag de verwarming niet eens aan, want ik had het zelf al warm genoeg. Zodra manlief thuiskwam ging meteen de verwarming aan...
    Je zou ook bedhekjes kunnen proberen? J.oshua slaapt in een meegroeibed met bedhekjes. Ook omdat hij er alleen maar uitging en vervolgens op de grond ging slapen en dan helemaal koud was... Deze hekjes helpen dus enorm goed. Hij slaapt vrijwel meteen in. Nu zonder slaapzak alleen soms nog wel boven de dekens. Daarom ga ik ook altijd even kijken voor ik zelf ga slapen...

@ Debs: ik snap je frustratie... weet je ook hoe ik me voel... Ik zit al op dat 221 (geloof ik) en ook nog geen ongi...

Morgenochtend om 8.40 uur moet ik weer bij de fertiliteitsafdeling zijn. Dat gaat nog spannend worden, want het loopt er eigenlijk standaard uit en ik moet om 9.00 uur beginnen... :s...
    Dus dat word bellen dat ik later kom ben ik bang...

9. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38

Spannend! Hou je ons op de hoogte?! Heel veel sterkte!

Liefs LadyT

10. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Liefkleintje; heb ik net een email naar je gestuurd van zo'n beetje 6 a4'tjes ;) lees ik hier dat je bruinverlies hebt en buikpijn :( Ik hoop zo voor je dat het niet doorzet! Hoe zit je nu eigenlijk in je cyclus?

Het blijft hier spannend voor de rest he? Ik kom elke keer nog ff spieken hoe het met jullie gaat! Ik blijf duimen draaien voor iedereen, en ik hoop dat er nog veel roze bij komt deze maand! :D

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    mamavan, onze dochter ligt nog in een ledikantje dus ze kan er nog niet uit :p. Maar vanmiddag lag ze mooi niet onder de dekens hoor. Ze heeft een paar keer geprobeerd om ze uit bed te gooien maar ja mama is niet gek en had een deel van het dekbed onder het matras gedaan :D. Ze lag uiteindelijk overdwars in bed aan d'r hoofdeind hahaha en de dekens lagen gewoon nog in bed.
    Vanavond gewoon weer geprobeerd, en ben natuurlijk al een paar keer wezen kijken en heb haar weer onder de dekens gelegd.
    Ik ga ook standaard ff kijken voor dat ik ga slapen, doe altijd heel zachtjes maar ze hoort en weet dat ik kom.... Ze wordt wel vaak wat wakker, dan zwaait ze en doet ze een hand kusje en gaat ze weer slapen, ZO LIEF!!

Ik weet wel toen ik zwanger was (in 2009) ik veel in 't shirts liep met korte mouwen (ben in dec. bevallen)

Ik drink niet veel vocht maar moet toch regelmatig naar de wc :(
    Heb de hele avond al kramp/steekjes in me zij?? ONGI????????? Geen idee ik snap me lichaam niet zo goed meer geloof ik, en nog steeds bij vlagen af en toe misselijk bleh niks aan.

Ohja en sterkte morgen!!!

Heb zo de balen erin, de hele middag (en nu nog) ligt de email van KPN eruit.... en ik zit te wachten op een mail :x Ze hebben storing..... Gelukkig gaan we eind van de maand over naar een ander. (hetzelfde pakket alleen meer dan de helft goedkoper;))

Ga zo lekker naar me bedje, eens zien of ik weer om 4u wakker ga worden:p
    Weltrusten en tot morgen!!

12. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Dames, ik ga ook maar slapen... lekker in een warm bedje..

Ik kan alleen maar denken "zou het, zou het, zou het"...

Maar goed...we wachten geduldig af ;)

Trusten!

13. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    @ kelly: doe je dat testje morgen maar hoor, ik ben veel te benieuwd hoe het nu zit bij jou hihi
    @ hamstertje: spannend hoor, ik zou een testje wagen
    @ liefkleintje balen meis
    @ ladyT: ja ik vind het hier gezellig en ik ben heel hard aan het duimen voor de laatste dames op de lijst die nog aan het wachten en testen zijn. jij zult helaas nog even geduld moeten hebben, maar ik ben ook voor jou aan het duimen hoor
    @ debs: veel succes met testen morgen

14. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Goedemorgen meiden. heb net een test gedaan maar omo wit! alleen de controle streep pleurde er zowat vanaf zo donker haha. Dus denk dat me cyclus nu echt van slag is en dat ik maar moet gaan wachten wanneer die duivels komen.

Liefkleintje hoe is het met jouw?
    Debs al getest? jij wel op roze hoop ik???

Ga zo me bed maar weer uit. aankleden en kind ook ff eten tv kijken en naar me moeder, om 10u lekker me nagels laten doen.

15. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    goeiemorgen

jeetje kelly wat jammer zeg. dat afwachten is helemaal vervelend. ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt.

nog meer meiden getest?

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kelly balen! :(
    Oja KPN'ers kunnen weer mailen hoor ik net op t nieuws :p
    Leuk he die bedrijven. Blackberry heeft er ook 3dagen uitgelegen grr.

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Nou zeg dat Roozjuh. Eindelijk kan ik weer mailen via computer!!

Heb giga krampen nu in me lies dus denk dat de rode duivels zo komen kijken. Kunnen we binnenkort weer klussen :D

18. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    had er zo de pest in dat de test negatief was dat ik bij de buurvrouw een peukie gevraagd heb en buiten lekker opgerookt :):) SHAME ON ME!!!

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kelly foei! :p Maybe ben je volgende maand wel zwanger en moet je alsnog/weer stoppen met roken. En das stuk moeilijker dan dat je het nu gewoon door zet

20. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Hey meiden!

@Kelly, wat enorm balen zeg....dat je nog geen positieve test hebt, maar dat je ook niet ongesteld wordt! Frustrerend is dat he!

@Debs, heb jij nog getest vanmorgen?

@LadyT Wachten duurt vreselijk lang!! Je kan het meid.....ik duim voor een positieve test voor jou hoor!!

@Roozjuh Hoe voel jij je?!? Nog niet misselijk??

Wat ontzettend leuk dat jullie hier nog steeds allemaal komen kijken en kletsen!! Dat is vaak wel anders! ;)

Hier heeft het nog niet doorgezet! Maar mijn temp is aan het zakken, dus verwacht vandaag of morgen ongesteld te worden! :(
    Wat een teleurstelling!!

Het gaat hetzelfde als bij de cyclus van 34 dagen een paar maanden geleden! Ook licht posi testen na afleestijd en op dag 34 ongesteld geworden. Toen zakte mijn temp ook langzaam.

Deel Deze Pagina