@Mukje....ik herken het helemaal!! Ik heb toch al niet echt een hoog libido Ik moet dus ook regelmatig zin maken! Wij klussen vaak een aantal keren voor/tijdens/na eisprong. Tot afgelopen maand geen ovu-testen gebruikt, dus ook niet echt een idee wanneer mijn ei was! Beetje gokken! Afgelopen maand dus voor het eerst ovu testen gebruikt, dan kan je wat "gerichter" klussen!
@Mukje, Ik weet gelukkig wel wanneer ik ongeveer in mijn vruchtbare periode zit. Ik gebruik voor de zekerheid van die ovu testen want anders maak ik mijzelf gek met alles wat ik voel. Maar ik vrij om de dag. Wanneer we het elke dag doen (wat mijn vent het liefst heeft zelfs nog na 5 jaar samen J) dan merk ik het aan zijn sperma.. dan is het veel wateriger.. ik heb hem zelfs ooit betrapt LOL. Ik zei na het vrijen (was rond ovu): hey, heb je toevallig vandaag al iets gedaan? ja dus! Echt heel suf maar we konden er samen flink om lachen! Gelukkig is hij erg lief voor mij en doet echt zijn best om samen de lol erin te houden en doet hij ook helemaal niet moeilijk wanneer het weer moet. Daar was ik wel een beetje bang voor. Dat de spontaniteit er af zal gaan. Wat wel fijn is, is dat ik rond mijn vruchtbare periode ook veel meer zin heb. Na deze dagen (vaak al een dag erna) merk ik dat ik ineens veel minder zin heb.. Gek he? Ik geef toe dat ik mezelf er ook wel eens toe moet zetten. Ach ja.. dat hebben we allemaal wel eens denk ik zo. Misschien leuk om een topic te beginnen als: Hoe krijg je de zin erin! Tip 1: chocola! Tip 2: een boswandeling maken Tip 3: op gekke plekken ff tussendoor hihi
Af en toe wordt het klussen dan zo gepland.. wij klussen ook niet zo vaak (sinds dochter) eigenlijk alleen rond ei. Maar ja, dan denk ik weer dat eerst de oude zaadjes eruit moeten dus dat is eerste klusmoment voor vruchtbare periode. En daarna dus bijna iedere dag. Nu vraag ik mij dus eigenlijk ook af of de produktie van man dan wel goed is. Als je 1x in de maand ineens heel vaak klust en de andere 3 weken bijna niet... pff ingewikkeld! ovu-testen ga ik pas gebruiken als het in ronde 6 nog niet is gelukt. Ik ben nu begonnen met tempen en de temp blijft nog laag dus ei is er nog niet. Meestal kan ik het wel goed aan slijm herkennen, maar ja, als je vaak klust is dat slijm toch sowieso anders...(sorry voor de details)
hihi inderdaad, het wordt dan wateriger! Moet je helemaal met je benen omhoog Bij ons ben ik nog degene met de meeste zin, Man heeft drukke baan, is vaak laat thuis en is moe. Dan heeft hij dus geen zin meer. Vaak lukt het hem dan ook niet meer. (of mij niet, het is maar hoe je het bekijkt Maar nu heb ik hem net maar vast een lief smsje gestuurd, dat ik op hem wacht als hij vanavond thuis komt... De romanticus himself smste terug dat hij zelf ook wel wist hoe laat het was...en dat hij zou haasten. hihi
Hahahahahaha, wat een reactie van je man! Geweldig!!! Hier klussen we vaak om de dag rond mijn ei! Elke dag schijnt sowieso niet goed te zijn, zei de gyn ook! En idd....de eerste keer weer voor mijn ei is eigenlijk om er alvast in te komen Want ze zeggen dat de zaadjes dan niet meer optimaal zijn als er langer als 10 dagen geen zaadlozing is geweest! Vriendlief heeft altijd zin, dus dat is het probleem gelukkig niet! Ik ben het probleem Hahaha!
hier is het andersom dames Maar ik heb werkelijk geen idee wanneer mn ei komt, heb dat nog nooit gevoeld. Begreep van iemand anders al dat het steekjes zijn ofzo??? Ik kwam vanochtend wel misselijk uit bed, dacht dat dat het misschien was, maar geen steekjes, dus het zal wel iets anders geweest zijn.
Hi meiden, Wat een geklets.. kan het bijna niet bijhouden.. En idd in Leiden zit een leuk zaakje die dit soort kado's kan maken .. Pff hier weer enorm geschrokken deze dagen. Had al een paar dagen pijn in mijn linker onderbuik. Heb eigenlijk nooit pijn in mijn buik dus toen ik onderuit ging toch maar even naar de HAP. Die dacht een eierstok ontsteking als gevolg van mijn BBZ van juni.. daar lag ik dus op de SEH. Gelukkig bleek het een scheurtje in mijn buikspier te zijn.. bah ook vevelend.. Tijdens de echo zagen ze een kleine cyste 1.5cm in mijn eierstok. Mogelijk dus geen eisprong gehad afgelopen maand.. Heeft iemand hier ervaring mee..? Volgens gyn geen invloed op onze kinderwens.. maar ja.. je gaat toch denken toch?
en oja.. Hier klussen we de hele maand door .. rond mijn ei elke dag of om de dag.. Werken alle 2 onregelmatig dus soms erg lastig..;( 10 dagen ongi... jeetje.. moet er niet aan denken..
Jeetje.. is er verder niemand die ook zo lang ongesteld is? Ik heb dit eigenlijk altijd al gehad, behalve toen ik aan de pil was, toen was het een stuk minder.. maar toen had ik weer migraines.. Het is vooral heel vervelend omdat ik mijn eisprong heb en dan na 9 dagen al weer ongesteld ben. Ik voel dan al op dag 7 dat de duvels eraan komen.. Niet echt veel tijd dus voor mijn lief eitje om de weg naar zn huisje te vinden..
Ik reageer ook maar even vanaf ons vakantieadresje. Verwacht in de aankomende dagen m'n ei en aangezien we hier 's avonds niet echt wat te doen hebben, gaan we onze tijd maar besteden aan het bevruchten van dat ei, hahaha.. tenminste als onze dochter wil gaan slapen.. Herkenbaar hoor de verhalen rond het zin maken. Soms ben ik het ook wel zat, maar goed.. je moet er wat voor over hebben en er zijn ergere dingen in het leven..
Ik ken het wel. Ik was (voor ik aan de prikpil moest) altijd 2 weken ongesteld, 3 weken niet, 4 weken ongesteld 6 weken niet en zo verder...
laat ik mijn stem ook maar weer eens horen hier. ben er ff poosje niet opgeweest, vanwege rust voor mezelf, en er niet zoveel mee bezig zijn. vrijdag is het mijn eisprong weer, dus hier word de komende tijd weer geklust. hopenlijk mag het nu wel wat opbrengen, maar we wachten rustig af. ik vind 34 pagina's een beetje erg veel om door te lezen, dus daar begin in dan maar niet aan!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober Evira (1e kindje, 3e ronde) Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) 2 oktober Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3 oktober Sasya (1e kindje, 4e ronde) 1981 (1e kindje, 5e ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) Bella26 (.. kindje, 3e ronde) Iellie (1e kindje, 10e ronde) 4 oktober Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5 oktober Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) Gyino (2e kindje, 3e ronde) 6 oktober Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) Zien (1ste kindje, ronde 53e ronde na MK) Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) 7 oktober Tayaro (2e kindje, 2e ronde) Kersje (1e kindje, 4e ronde) 8 oktober Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9 oktober Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) Einneh (2e kindje, ronde 3) Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober Amanda (1e kindje, 8e ronde) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 3) 11 oktober Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) nannie73 (2e kindje, 5e ronde) Floortje84 (1ste kindje, ronde 6) NatasjaM (3e kindje, ronde 10) 12 oktober LeenElise (1e kindje, 5e ronde) Dotty (1e kindje, 3e ronde) Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober 14 oktober Sunny79 (1e kindje, ronde 8) Wuppie 01 (3e kindje, ronde 13) Debs1 (1e kindje, ronde 9, 4de na mk) Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) Kelly1312 (2e kindje, ronde 2) 15 oktober Violetriot (2de kindje, 2de ronde) Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Geen datum: Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) Totaal: 50 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 2 MMM, 5 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, ...Niets doorgegeven Hallo dames!! Ik kom me hier ook melden! Ik had me al even geleden op rood geplaatst in het nod-forum 16-30 sept., maar aangezien het bij bruinverlies bleef, hield ik ook een beetje hoop Helaas (of ook maar goed; "nieuwe ronde, nieuwe kansen") ben ik echt ongesteld geworden. Het is de eerste keer ongesteldheid na mijn mk (wel precies 28 dagen na mk), maar door het bruinverlies weet ik niet precies wanneer mijn volgende NOD is. Ergens tussen de 11 en 16. Heb mezelf voor nu op 15 gezet...misschien dat de ovu-testen meer duidelijkheid scheppen... Groetjes, LadyT
Dank je wel!! Jij ook! Nog steeds geen menstruatie begrijp ik?! Wat ontzettend naar en onzeker...hopelijk komt deze maand "de boel weer in beweging" Gezellig dat we weer samen in het NOD topic zitten!
Meiden ik heb volgens mij mn eisprong gehad. Afgelope 2weken steeds 36.0 - 36.2 en 36.3 gemeten met temp (via mond) en vanmorge 36.5 voor t eerst (om half 7 gemeten, om 4uur nog ff naar wc geweest) Hadden afgelope dagen niet geklust (dom!) Ik was erg moe en gister vreselijke pijn in mn mond van de wkb gister. Vanmorge toch maar ff geklust snel Manlief hoorde dat mn temp omhoog was gegaan en baalde flink. Heel stiekem nu hopen dat we nog NET optijd waren... Wel 1 positief iets hieraan, heb weer een korte cyclus! Zelfde als vorige maand jeeej! Sry voor een onsmakelijke ego bericht
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober Evira (1e kindje, 3e ronde) Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) 2 oktober Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3 oktober Sasya (1e kindje, 4e ronde) 1981 (1e kindje, 5e ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) Bella26 (.. kindje, 3e ronde) Iellie (1e kindje, 10e ronde) 4 oktober Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) juna (2e kindje, 1e ronde) 5 oktober Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) Gyino (2e kindje, 3e ronde) 6 oktober Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) Zien (1ste kindje, ronde 53e ronde na MK) Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) 7 oktober Tayaro (2e kindje, 2e ronde) Kersje (1e kindje, 4e ronde) 8 oktober Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) 9 oktober Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) Einneh (2e kindje, ronde 3) Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober Amanda (1e kindje, 8e ronde) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 3) 11 oktober Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) nannie73 (2e kindje, 5e ronde) Floortje84 (1ste kindje, ronde 6) NatasjaM (3e kindje, ronde 10) 12 oktober LeenElise (1e kindje, 5e ronde) Dotty (1e kindje, 3e ronde) Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober 14 oktober Sunny79 (1e kindje, ronde 8) Wuppie 01 (3e kindje, ronde 13) Debs1 (1e kindje, ronde 9, 4de na mk) Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) Kelly1312 (2e kindje, ronde 2) 15 oktober Violetriot (2de kindje, 2de ronde) Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Geen datum: Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) Totaal: 51 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 2 MMM, 5 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, ...Niets doorgegeven