@LadyT - Welkom! Vervelend is dat he, dat je bruine afscheiding hebt en daardoor niet goed weet wanneer de eisprong is. Bij mij is het meestal 14 dagen na mijn rood verlies, of 18 dagen na mijn eerste bruin verlies. Maar ach vorige maand was het pas op dag 20.. We zien het wel weer! Binnenkort weer aan de ovu testjes.. kijken of dit eitje op te sporen is
maar het voordeel van die dagen bruinverlies is wel dat je al een aantal dagen voor dat je echt ongesteld wordt, weet dat je ongi eraan komt. Dat scheelt weer onnodige te vroege negatieve testen. Maar ja, je hoort ook weer dames die bruinverlies hadden en toch zwanger bleken.... Ik heb altijd ca 2-3 dagen bruinverlies maar toen ik zwanger was had ik dit niet! nu maar hopen dat het deze maand ook uitblijft. nu al 3 dagen achter elkaar geklust. ik heb er spierpijn van Ik vind het wel verwarrend, de een zegt dat je juist niet iedere dag moet, de ander zegt dat het niet uitmaakt. Maar je moet wel het goede moment hebben... ik haal mn man dus deze dagen maar even helemaal leeg. Er is er maar eentje nodig... Maar temp was vanmorgen nog laag, terwijl ik gisteren en eergisteren enorme hoeveelheden rekbaar slijm had. Hoe weet ik nu wanneer het beste moment is...
wil me hier ook graag melden. zag een lijstje voorbij komen kan iemand mij erbij zetten? Zet mij maar op 8 okt. meestal 28 dagen cyclus donderdag gaat mijn spiraaltje eruit. En gaan we voor een tweede Ga er niet vanuit dat het in okt. al raak is maar je weet maar nooit
mukje: volgens mij is je slijm een dag voor je vruchtbaarste dag. Dus vanavond nog maar een keer...hihi wij kunnen pas na donderdag aan de slag. Tenzij het verwijderen erg pijnlijk is heb geen idee. Moest wel asprine nemen uur van te voren Iemand ervaring met verwijderen spiraaltje
Is je temp ook hoger TIJDENS de eisprong? Als ie op precies dat moment begonnen is? Of vraag ik nu iets geks? of is je temp NA eisprong pas hoger?
boefjesmama: welkom! ook jij op naar een tweede kindje! Er zijn hier veel dames die graag een tweede willen, gezellig! En inderdaad, hier vanavond maar weer eens alle verleidingstrucjes uit de kast halen, hihi. Man weet niet wat ie meemaakt, ons 'gemiddelde' vervijfvoudigt zowat!
@ Roozjuh, Je temperatuur stijgt na je eisprong... Hier nog lekker rustig. Ik zal 1 deze dagen weer eens gaan beginnen met ovu testen al verwacht ik mijn eisprong eerst nog even niet.
maar je temperatuurt in je mond toch? is niet superbetrouwbaar. En als die temp dan net 1 tiende stijgt.. Heb je al vruchtbaar slijm ontdekt? En op welke dag zit je in je cyclus? Ik zou zeggen: veel plezier met klussen vanavond!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1 oktober Evira (1e kindje, 3e ronde) Fanny1980 (3e kindje, 1e ronde) 2 oktober Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3 oktober Sasya (1e kindje, 4e ronde) 1981 (1e kindje, 5e ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) Bella26 (.. kindje, 3e ronde) Iellie (1e kindje, 10e ronde) 4 oktober Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) juna (2e kindje, 1e ronde) 5 oktober Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) Gyino (2e kindje, 3e ronde) 6 oktober Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) Solana (3e kindje, ronde 1) Babyverlangen (1e kindje, ronde 8) Zien (1ste kindje, ronde 53e ronde na MK) Joekie (1e kindje ronde ontelbaar) 7 oktober Tayaro (2e kindje, 2e ronde) Kersje (1e kindje, 4e ronde) 8 oktober Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) Princess25 ( 1e kindje 2e ronde na1 x MK) Boefjesmama ( 2e kindje 1e ronde) 9 oktober Tulip (2e kindje,1e ronde) Hommel82 (1e kindje, 3e ronde) Toerist18 (2e kindje, 4e ronde) Einneh (2e kindje, ronde 3) Sappie86 (1e kindje, 2e ronde) Jilleke (2e kindje, 1e ronde na mk door partiele pola zw.schap) 10 oktober Amanda (1e kindje, 8e ronde) Lachebekje87 (1e kindje, ronde 3) 11 oktober Liesje1 (1e kindje, 11e ronde) nannie73 (2e kindje, 5e ronde) Floortje84 (1ste kindje, ronde 6) NatasjaM (3e kindje, ronde 10) 12 oktober LeenElise (1e kindje, 5e ronde) Dotty (1e kindje, 3e ronde) Gesina (1e kindje, 6e ronde) 13 oktober 14 oktober Sunny79 (1e kindje, ronde 8) Wuppie 01 (3e kindje, ronde 13) Debs1 (1e kindje, ronde 9, 4de na mk) Moontje01 (1e kindje, na 2.5 jaar cyclus, ronde 2 na mk) Kelly1312 (2e kindje, ronde 2) 15 oktober Violetriot (2de kindje, 2de ronde) Liefkleintje (1e kindje, 5e ronde) Bibi77 (2e kindje, 4e ronde, 1e ronde na mk) LadyT (1e kindje, 5e ronde totaal, 2e ronde na mk) Geen datum: Mamavanjoshua5109 (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) Kaatje1985 (1e kindje, 1e ronde) Totaal: 52 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 2 MMM, 5 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, ...Niets doorgegeven
ja temp in de mond. hij is elke keer 36.2 of 36.3. vanmorge 36.5 voor t eerst. zit nu op dag 19 van de 32. maar mn cyclus is nooit elke maand het zelfde dus t zegt eigelijk nog helemaal niks. kan deze maand ook wel weer een cyclus van 40 of 45 hebben. slijm heb ik nu sinds 3 dagen ongeveer, vandaag bijna weg. maar of t nou vruchtbaar slijm is weet ik niet
Je temp stijgt toch iets op de dag zelf en dan daarna weer een dipje. Niet iedereen heeft slijm iedere maand. Bij mijn zoontje ook niet altijd gehad terwijl temp het wel aangaf
Hoezat het ook alweer met folium ed. Moet je daar nu al mee beginnen Ben er even weer helemaal uit. Wat moet ik nu al nemen en wat later
had vanmorge wel steekjes in mn onderbuik. int midden, niet bij mn lies dus. achja ik verbeeld me weer dingen in wendy stop daarmee! ja ok ik stop grrr soms zo lastig om niet op alles te letten haha. We gaan er gewoon vanuit dat ik al te laat was met klussen. scheelt weer gestress komende 2weken
oh dat schiet lekker op dus. Nou morgen maar even halen ach wie zegt dat we binnen nu en 3mnd zwanger zijn. waren we bij ons zoontje ook niet
Hey Meiden!! Wat hebben jullie lekker zitten kletsen zeg Wat een mooie kaarsen en die klok is ook zo leuk. Dit zijn echt dingen om te onthouden voor cadeautjes. Met kerst hebben wij voor ons neefje een glazen kerstbal laten maken met zijn naam erop. Ik las ook iets van 10 dagen ongie, het is wel veel maar ik heb ongeveer het zelfde als Mukje en ben zeker altijd een week ongie. Verder gaat alles zijn gangetje hier, mijn huis is weer aan kant van zondag... Wat een bende heb je toch na een verjaardag! We hebben wel goed geklust maar door 2 verjaardagen het weekend is Sas gewoon aan de borrel geweest en heb dus geen ovu testjes kunnen doen en heb dus geen idee hoe mijn ei zit. Zo even eentje doen voor ik mijn klusser naar zijn werk breng dan weet ie meteen of ie nog aan de bak moet vanavond Vandaag heb ik verder een doe lekker niks dag!! Heb ook nergens vut voor