NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gyino

gyino Fanatiek lid

3 jul 2008
    1.775
    0
    0
    almere
    Hier zou ergens me eitje moeten komen. Maar ik voel me echt beroerd. Ook manlief loopt lekker te snotteren.
    Heerlijk dat begin van het nieuwe school jaar.
    Hopelijk lukt het wel met het weinige klussen wat we doen.

Fijne dag dames tot vanavond.

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Happy Birthday gyino! :D (was vandaag toch? Haha)

3. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    Hey dames,

Ben misschien zelf niet zo actief, maar blijft leuk om jullie verhalen terug te lezen!
    Ik denk gisteravond mijn ei te hebben gevoeld! (Gevoelige onderbuik en gevoelige borsten!)
    Alleen Meneer had geen zin gisteravond! (Grrr)

Zondagavond voor de laatste keer geklust, en vanavond weer!!!
    Ik was al bang dat ik te laat was, maar na wat ik op internet gelezen heb, krijg ik weer enigzins hoop!

4. bcloud

bcloud Niet meer actief

Hoi meiden :)

Ik was ff een paar daagjes afwezig, maar ik ben er weer...
    Zoals ik al zei laten we het nu meer rusten, en de natuur zn gang gaan... Heb lekker gewacht tot mn ongi voorbij was, en dat is nu eindelijk! :D
    Dit was mn eerste ongi na mn mk, hij was wel iets langer maar dat zou daar wel door komen. Ik houd nu maar een cyclus aan van 28 dagen. Hopen dat het zo is :)... Zijn er meer dames die na een mk ineens een regelmatige cyclus hadden? En dat de 1e ongi na mk wat erger was?

Rond de dag dat ik mn ei verwacht ga ik alleen wat ovu testjes doen, ik heb er toevallig nog 3 liggen :), dus die maak ik nog op.

Hoe is het hier verder? Nog nieuwtjes?

Gyino Gefeliciteerd!! :D

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heej moontje,
    Ik kan nog niet zeggen of mijn cycles weer goed is naar mijn miskraam. Ik heb 1 aug. een miskraam gehad en toen werd ik pas naar 38 dagen weer ongie (terwijl ik altijd een heel regelmatige cycles had van 28 dagen). Ik was wel wat meer ongie deze ronde, ik kon super tampons blijven vervangen :D Ik heb deze ronde weer op een cycles van 38 gerekend zodat ik niet weer lang op mijn ongie hoef te wachten want nu reken ik pas op deze datum :p Dus ik sta op de 15de okt. Maar het zo zo maar ook 5 okt kunnen zijn, mocht ik zwanger zijn is dat wel gaaf want dan kom ik er een week later achter en is er toch alweer een week voorbij ahahha

@ iedereen. Ik weet nu niet precies wanneer mijn eisprong is maar ovutesten wil ik niet gaan halen want dan ga ik me eigen weer helemaal gek maken ahahah want dan ben ik er weer te veel mee bezig. ook willen mijn vriend en ik het de hele maand om de dag doen en als ik denk mijn eisprong te hebben een paar daagjes achter elkaar. Maar als je het zowiezo om de dag doet is een ovu test ook niet nodig toch? Het is zo wel verplicht sexen bij ons maar we hebben het ervoor over want we zijn er zo aan toe om papa en mama te worden ;)

Heel veel succes allemaal !!!!

6. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    Ik sta ook op dit lijstje zit alleen pas op dag 9 dus nog lekker relaxed hier.:D

Cyclus na MK Hier 3 keer een mk gehad en de eerste ongi was altijd wat erger.1 keer direct weer zwanger. 1 keer na 7 rondes weer zwanger mijn cyclus deed toen wel een beetje gek werd steeds korter en opeens weer lang en toen zwanger.
    Helaas zit ik nu in ronde 6 na mk en me cyclus doet weer een beetje gek. Heb nu ook eindelijk een afspraak gemaakt in het ziekenhuis.

Chanelle je weet toch ongeveer wanneer je ei komt, ik bedoel je merkt het toch aan je lichaam? Als je het om de dag doet of 2 dagen heb je geen testten nodig.

Gyino Gefeliciteerd plaats genootje:D

7. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    mijn ei zit er dus ook aan te komen, en gister tijdens de verplichte klus, de moetklus een enorme huilbui gehad. Het was ook totaal niet fijn. ik wil niet klussen wanneer het moet, maar wanneer we het allebei willen. en steeds rond deze dagen zit ik met een moetgevoel in mn hoofd omdat als we het niet doen ik enorm spijt ga krijgen, en het zie als een gemiste kans.
    ik probeer er niet aan te denken, maar dat lukt gewoon niet. mijn angst om nooit zwanger te kunnen worden is zo groot!

8. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    @ Babyverlangen:
    Ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar herken je gevoel zo goed!
    Ik wil eigenlijk ook niet om het moeten, maar gisteravond voelde ik me ei, en wilde me mannetje niet! ( Ik ben moe, en het moet geen verplichting zijn!) Dat snapte ik natuurlijk ook wel! Maar,
    Ik was zooo teleurgesteld, dat het niet meteen lukt okee, maar ik wil er wel alles aan gedaan hebben!
    En meiden van zeer dichtbij worden allemaal zoo makkelijk zwanger, daar krijg ik echt de kriebels van, zal ik net die ene zijn!

9. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    ja, dat heb ik dus ook. of mensen uit de omgeving zeggen slim joh, dat je nog ff wacht met zwanger worden.
    dan denk ik je moet is weten hoeveel pijn het doet nog niet zwanger te zijn!

10. Lyanna

Lyanna Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.453
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden.

Vanochtend een temp van 36.66 en we hebben ondanks HSG en bloed- en bruinverlies (sinds gisteren niet meer) toch nog 2 keer kunnen klussen. Hopen nu het lekker schoon is gespoeld op een positief resultaat, al heb ik er een hard hoofd in hoor.

Morgenmiddag om 14.15 naar de gyn. en ben benieuwd wat eruit gaat komen en hoop zo dat wij nu ook voor IUI mogen gaan.

Hier sinds maandagavond zo verschrikkelijk verkouden, hoofdpijn en spierpijn. Heb dus gisteren op me bezig houden met zoontje na ook helemaal niks gedaan. Gisteren ik weet niet hoe vaak geniest, zo 6/7 x achter elkaar en dan wel een paar keer per uur. Voel me gewoon even lamlendig. Maar als het goed is, is dat wel over voordat ik een oud omaatje ben.

Zo meteen even een broodje eten en dan met de kleine man naar het land, hij mag even met papa mee op de trekker. Ze zijn nu aan het suikerbieten rooien en zoontje is helemaal weg van trekkers en zo. En dan ook nog met papa op de trekker kan zijn dag niet meer stuk.

11. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Zo was ik ook weer ffies... Rode duivels zijn weer gevlogen :D. Vanmorgen al vroeg boodschappen gedaan. Straks broodje eten met dochter, zij daarna naar bed ik schoonmaken. En als ze wakker is ff naar de kermis :) en vanavond mee lopen met de muziek en de lampionnenoptocht :). Me dochter zal wel weer helemaal in d'r hum zijn door de muziek, vind ze zo leuk :D
    Daar kan je als ouders dan echt van genieten

12. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    ist bij jullie ok kermis? hier ok al...

13. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Hier begint het vanmiddag. Waar kom je vandaan?

14. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    hier is het al ff bezig. afgelopen zaterdag al.
    woon in zeeuwsvlaanderen

15. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ja das een end hier uit de buurt :) Ik woon in de bollenstreek

16. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    bollenstreek?

17. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    In de buurt van de stad Leiden. Keukenhof zegt je misschien ook wel iets?

18. babyverlangen

babyverlangen Actief lid

5 aug 2011
    127
    0
    0
    Zeeuws-vlaanderen
    oke, ja, nu weet ik t
    inderdaad eind uit de buurt:p

19. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    @Boefjesmama, Ik had een ibuprofen ingenomen als voorzorg maar dat was eigelijk niet nodig geweest. Het was snel en pijnloos.

@Gyino, beterschap! en gefeliciteerd!

@Kelly, veel plezier!

Hier, de dagelijkse rompslomp, wassen, poetsen, boodschappen doen enz :p

20. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hier ook dagelijkse sleur :p zoonlief was erg moe dus die ligt al vroeg op zn bed. hopen dat ie wel beetje gaat slapen. eergister maar een uurtje en gister dikke 3.5uur. benieuwd wat ie vandaag doet

Deel Deze Pagina