NOD 1-15 Oktober 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Huismus, 1 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Aloha klinkt hoopgevend!

2. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik denk er nog niets van hoor ;)
    ik merk het op
    ik onthoud het
    ik zet het opzij in me gedachte
    en ik wacht af ;)

ik geniet nog even van de onwetendheid die het wachtbankje met zich meebrengt ;) mocht ik zwanger zijn dan breekt dan weer de hel los kwa stress en angst en mocht ik ongi worden dan is het even slikken en weer doorgaan ;) dus ik geniet nog even van de rust haha

3. Banjer11

Banjer11 Actief lid

11 mrt 2010
    124
    0
    0
    Mooi geschreven! En ik kan me met jouw geschiedenis voorstellen dat een positieve test nog geen garanties geeft.:(
    Word je wel beter gevolgd door het zh als je nu aantelt?

4. Kelly1312

Kelly1312 VIP lid

30 aug 2011
    5.930
    0
    0
    Bollenstreek
    Ik heb al 2 dagen onwijze pijn in me rug, niet normaal. Echt me onderrug :( en dan moet je een dochter hebben die in de fase zit... van ik wil niks ik schud alleen maar NEE!!! (praten doet ze (nog)niet) De hele dag huilen om niks, schreeuwen als ze d'r zin niet krijgt... vermoeiend hoor af en toe. Ze wil alleen maar d'r speentje (die ze dus niet krijgt, ze mag hem op vaste tijden, als ze naar bed gaat, 's ochtends niet meer voor half 12, en 's avonds niet voor 5uur.)
    Misschien dat ze tandjes of kiesjes krijgt.... Heb net d'r tandjes maar weer ingesmeerd (ze heeft pas 8 tandjes en 4 kiesjes)

Nu lekker op de bank hangen! Manlief gaat zo me haar ff verven, ben benieuwd want ben al jaren blond (zeker al 15jaar) en ga nu naar goud blond/bruinig.... zal mijn benieuwen hihi

5. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ja ik kan zodra ik positief test direct bellen en hcg prikken en dat herhalen na een paar dagen.
    ik krijg dan als ik wil me eerste echo met 6 weken en dan elke week of om de 2 weken, net wat ik zelf wil.

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb ook altijd voorafgaand aan mijn ei en de dag zelf gigantische pijn in me rug. dus lekker klussen meid ;)

7. cvo1986

cvo1986 Bekend lid

30 aug 2011
    611
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ alaho ik zie nu pas hou handtekening , maar dat chromosomen onderzoek ... Dat doe ik dus ;) wel heftig hoor ik hoop en duim voor je dat het snel raak ik en blijft plakken !!

8. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst, haha! :D

@Banjer; Beterschap met je kleine meisje.

@LeenElise en Hommel82; Balen dat jullie man ziek is, vooral als je net in je vruchtbare periode zit.. en ook beterschap natuurlijk.

@Liefdeis; Ik weet niet zo goed meer wat m'n klachtjes waren bij m'n dochtertje, stom he.. weet wel dat ik steekjes had van de innesteling in m'n lies en dat het uitstraalde naar m'n been. Verder had ik de eerste weken nergens last van.. pas vanaf een week of 9 denk ik. Ik had ook niet meteen een knaltest, pas een paar dagen na NOD.

9. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    Ik en vriendlief staan net samen in de douche.. Ik had mijn (.)(.) vast en vriendlief vroeg doen ze zo'n zeer.. JA DAT DOEN ZE.. Auw.. Hij hield me vast en zij tja misschien wel voor een kleintje dat hier in groeit.. En legde zijn hand op mijn buikje.. SCHAT...! je hebt een buik!.. Ik kijk naar beneden en denk huh.. hoe kan dit dan ik heb idd ineens een buikje.. ben normaal echt plat.. maar nu echt een rond dopje erop haha.. Heel apart.. Vriendlief meteen ja ja ja het is misschien wel raak.. Maar nu zijn we weer rustig geworden haha.. sorry moest het even kwijt.

liefs

10. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    Jeetje wat wordt er veel gekletst. Het is gewoon niet bij te houden, maar wel gezellig!!

Ahh wat lief melanie!!

Hier nog een 2 daagjes werken en dan VAKANTIE!!

11. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohhh wat lief :) (ik duim superhard voor jullie!!!! )

12. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @amanda, Haha ja kunnen we wel eens zijn. Wat leuk om te zien dat je ook uit Tilburg komt.. Best druk met kruikezeikers hier..

13. Amanda13

Amanda13 Fanatiek lid

3 jul 2011
    2.329
    45
    48
    Tilburg
    #713 Amanda13, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
    Klopt! Maar ben geen echte, ben import:p.

Waar in Tilburg woon je? Wij in west.

14. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Oww wat lief zeg!! en heerlijk dat jullie dat zo samen delen.
    Je hoort het helaas ook anders. Mijn vriendje is gelukkig ook wel zo en geeft soms een kusje op mijn buik.

@Amanda, fijne vakantie meis! Ga je nog ergens naar toe?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Stelletje kippen :p jullie kletsen wat af hier! Haha. Ik lees expres wat minder mee hier. Mijn gevoel zegt heeel sterk dat het niet raak is deze maand dus wil de tijd zsm voorbij laten gaan zonder teveel eraan te denken.

Fijne dag dames! Gaat super lekker weer worden vandaag! Wij gaan straks naar Dolfinarium en vanavond bbq!

16. Melanie013

Melanie013 Fanatiek lid

21 aug 2011
    3.326
    0
    0
    werkzaam in de zorg
    Tilburg
    @amanda, wij in zuid..

@sasya, fijn is het idd als je vriend/man zo met je mee leeft.. al kan die van mij soms zenuwachtiger zijn als ik zelf haha.

17. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    @Roozjuh; Nou he, kan ook elke keer vier pagina's bijlezen!
    Wel super gezellig, en vind het echt leuk om te lezen hoe iedereen deze periode beleeft.
    Jammer dat je denkt dat het niet raak is!
    Veel plezier vandaag, Dolfinarium, leuk man, wil ik ook nog wel een keer dit jaar!

@Melanie; How sweet!

Ik ben lekker drie dagen vrij, dat word genieten van het voorspelde mooie weer!

18. Liefdeis

Liefdeis Fanatiek lid

2 sep 2011
    1.012
    1
    38
    Hilversum
    [QUOTE/] al kan die van mij soms zenuwachtiger zijn als ik zelf haha.[/QUOTE]

Die van mij ook, haha! Die vraagt elke dag, heb je je pilletje wel genomen/wanneer kan je nou testen?

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Wat lief dat jullie mannen er zo mee bezig zijn!! Die van mij totaal niet. Die zegt ' ach we merken t vanzelf wel als je zwanger bent'

20. Enas

Enas Actief lid

4 mrt 2010
    386
    0
    0
    Nijverdal
    Goedemorgen ladies :D

Hier weinig nieuws. Ben gister weer begonnen met de ovu-testen..uiteraard nog negatief, straks weer eentje doen. Heb gister de preseed ook binnen gekregen, dus die trek ik binnenkort ook uit de verpakking ;)

Mannen; alle mannen zijn anders...je hebt gevoelige mannen, en mannen die alles opkroppen. Gelukkig heb ik ook een gevoelige haha :D Ook al gaan we voor een 3e, hij is er net zoveel mee bezig als ik (soms krijg ik ook wel het gevoel dat hij het klussen ook wel errrug leuk vind :))

Morgen hang ik de vlag uit! De jongste heeft haar 1e schooldag :$ Dan heb ik ze allebei op school, en is mama alleen thuis ;) Weer een mijlpaal....

Deel Deze Pagina