Jeetje, ik ben er even een dagje niet en het is ineens heel druk hier, gezellig hoor! Welkom allemaal! Wat een weer he, pfff.. het is niet te geloven, het lijkt echt wel herfst.. heb het ook al een paar dagen koud, niet leuk. Heb maar vast een leuk regenjasje en regenlaarsjes voor m'n kleine meisje op internet besteld van Hatley, te schattig, hoop dat ze morgen of overmorgen bezorgd worden.
Het weer is echt %$^$.... maar vond het niet koud. Misschien komt dat ook wel door het rennen en vliegen de hele tijd . Vandaag een nieuwe CV gekocht, verf en behang voor de kleine grote knul. Van Cars... echt super mooi behang! @Adriana... sterkte.... is niet niks een miskraam! Hoop dat het snel goed mag gaan en wel mag blijven plakken!!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 13 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Liefdeis en mezelf toe gevoegd op 3 oktober. Iedereen heel veel succes en op naar veel roze hier!!!
Ik mag me ook bij jullie voegen! Vandaag weer ongesteld geworden! Cyclus is een beetje van slag, maar volgens de Calculator op deze site, zou ik 3 Oktober mogen testen! Ben benieuwd, veel klusplezier allemaal! Zou iemand me toe kunnen voegen aan de lijst, vorige keer dat ik dat deed is het niet helemaal goed gegaan!! Hihi! (3 Okt - 2e ronde - 1e kindje)
Hoi allemaal, ik zou graag ook meekletsen. Heb afgelopen zondag de nuvaring eruit gehaald en vandaag ongesteld geworden. Zit nu dus in ronde 1. Ik weet niet precies hoe mijn cyclus zal verlopen, dus heb deze maar op 28 dagen gezet. Mijn nod is 6 oktober. En wij hopen dus zwanger te raken van ons 3e kindje.
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) bella26 (1e kindje, 11e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) Mukje (2e kindje, 5e ronde) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) solana (1e ronde, 3e kindje) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 16 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Ik ben vandaag helaas weer ongesteld geworden en klets nu dus hier weer gewoon verder! Op naar een roze ronde! bella26 en solana, heb jullie er ook bij gezet! x
Hey mukje, jammer ook jij naar de volgende ronde. Zie steeds meer bekende namen van het september topic
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) 10. 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 14 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven
Deze maand met zijn alle gewoon vol knallen Ben vanmiddag naar de tandarts geweest en de kies is getrokken.... vraag niet hoe! Ik hoop dat de pijn in mijn kaak meevalt als de verdoving is uitgewerkt. Gelukkig heb ik wel een goede tandarts en mag ik hem altijd bellen. Nu eerst maar eens een wasje erin gooien
Sasya, oei kies eruit! Was die niet meer te redden dan? Ik ga me nu ff klaar maken, moet zo mn oppas kids ophalen van school. Probeerde half uur geleden mn zoon wakker te maken en die schreeuwde mij de kamer uit en is weer in slaap gevallen. Zo dus weer wakker maken want kan m niet alleen laten ookal is het nog geen 10min. (School is 100meter lopen)
Hahahah was duidelijk taal dus dat meneer nog wilde slapen hihi Nee helaas niet, er zat nog geen half jaar een kroon op en toen ging het fout met ontstekingen en heel veel pijn enz enz Nu wilde ze hem vullen via een speciale behandeling en toen werd op de foto duidelijk dat er onderin een gat zat en het over was helaas. Dus de kies moest eruit en in jan een brug helaas.
Inderdaad dat zijn geen afspraken!! Hoop nu dat we deze maand wel op roze mogen. Kan bijna niet wachten op een plakbeeb!
NOD-lijst 1-15 Oktober 2011 1. Evira (1e kindje, 3e ronde) 2. Ellamalou (1e kindje, 1e ronde) 3. Sasya (1e kindje,4e ronde) 1981 (1e kindje, 5de ronde) Lyanna (2e kindje, 21e ronde) Liefdeis (1e kindje, 2e ronde) 4. Roozjuh (2e kindje, ronde 4) 1eKruimeltje (2e kindje, 2e ronde) 5. Huismus (2e kindje, 2e ronde) N80 (1e kindje, 6e ronde na MK) 6. Amsterdammertje (1e kindje, 7e ronde na MK) sterre21 ( 1e kindje, ronde 4 ) 7. Tayaro (2e kindje, 2e ronde) 8. Adriana2008 (2e kindje 3e ronde na 2 x MK) 9. Tulip (2e kindje,1e ronde) 10. Amanda (1e kindje, 8e ronde) 11. 12. 13. 14. 15. Onbekend: Totaal: 15 .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Vlinder, 1 MMM, 3 Cyclus van slag, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven Ik kom me bij jullie aansluiten. Gemiddelde cyclus van 32, dus gok op 10 oktober.